Snurreleif Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg har bare gode øyne. *forsvinne ved hjelp av ninja-røyk, le ondt* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 *frustrert* Er med det ustabile driten? JIIZZ. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg får ikke vite hva jeg kommer opp i før imorgen Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg får kanskje vite det i dag. Yay. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Og da var jeg ferdig med Ungdomskolen Begynner å bli stor gutt jeg nå. Endret 2. juni 2008 av _Magnus_ Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Tror ikke på deg. Hmpf. You better. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Og da var jeg ferdig med Ungdomskolen Begynner å bli stor gutt jeg nå. Does it have hair? ^^ Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Og da var jeg ferdig med Ungdomskolen Begynner å bli stor gutt jeg nå. stemmer det Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Og da var jeg ferdig med Ungdomskolen Begynner å bli stor gutt jeg nå. Does it have hair? ^^ Like sjeggete som haka di Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 yay, humanisme, statskirke og homofili, DRØMMEoppgave! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Does it have hair? ^^ Like sjeggete som haka di OMG! TMI!! FTW! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 akkurat DET har jeg litt problemer med å tro ^^ Kan se ut til at jeg har problemer med RAM. Nappet ut en rambrikke og det ser ut til at jeg får kjørt systemet stabilt. Blir vel memtest senere på meg i kveld. Yaaaay. Men først skal jeg prøve å sette ram-timings manuelt i BIOS, kan hende siden det står på auto så fucker hovedkortet det litt til. Men nå...Gaming ^^ Lenke til kommentar
K.. Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Der var jeg dæggern meg ferdig på skolen for dette semesteret. It feels great! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 OMG!!! Sjekk antall inlegg! I am doomed... Lenke til kommentar
K.. Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jepp. Du er herved låst fast til OT-baren fordi.. du.. våger ikke messe up 1337! Grr! *flakserut* Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jepp. Du er herved låst fast til OT-baren fordi.. du.. våger ikke messe up 1337! Grr! *flakserut* oh noes... må inrømme at jeg er litt stolt men knut erik, har du noen tips til hva jeg bør gjøre utenom og jobbe som en hest på videregående om jeg skal klare nano? Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Tror dere det er en god ide å ha emd en sprettball? Kan slippe den og frklare hvorfor den gikk opp igjen og snakke om bevegelseesenergi (som den har på vei ned pga tyngdekraft) og stillingsenergien den har i det den har pakket seg sammen etter at den har truffet gulvet. Tror dere noe lignende det er en god eller dårlig ide? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Tror dere det er en god ide å ha emd en sprettball? Kan slippe den og frklare hvorfor den gikk opp igjen og snakke om bevegelseesenergi (som den har på vei ned pga tyngdekraft) og stillingsenergien den har i det den har pakket seg sammen etter at den har truffet gulvet. Tror dere noe lignende det er en god eller dårlig ide? jo, forsåvidt. men du må ikke henge deg heelt opp i det heller. bare en liten preken. Du må huske å få med deg det meste innen energi. slik som energiframtiden, og miljøsidene ved energi. Det er viktige emner. ikke tolk inlegget mitt som at dere bare skal ha energifremtid og miljø. men det er viktige aspekter rundt emnet energi. Husk for all del og forklar mye om energi generelt slik som du sier med stillingsenergi og bevegelsesenergi. Og det er et godt forslag og ha med den sprettballen Endret 2. juni 2008 av Tee_C Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg kom faen meg opp i hørelære!!!!!!!! Brenn!! Brenn!!!! Brenn!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg