Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

akkurat DET har jeg litt problemer med å tro ^^

Kan se ut til at jeg har problemer med RAM. Nappet ut en rambrikke og det ser ut til at jeg får kjørt systemet stabilt. Blir vel memtest senere på meg i kveld. Yaaaay. Men først skal jeg prøve å sette ram-timings manuelt i BIOS, kan hende siden det står på auto så fucker hovedkortet det litt til.

Men nå...Gaming ^^

Lenke til kommentar
Jepp. Du er herved låst fast til OT-baren fordi.. du.. våger ikke messe up 1337! Grr!

*flakserut*

oh noes...

må inrømme at jeg er litt stolt :p

men knut erik, har du noen tips til hva jeg bør gjøre utenom og jobbe som en hest på videregående om jeg skal klare nano?

Lenke til kommentar

Tror dere det er en god ide å ha emd en sprettball? Kan slippe den og frklare hvorfor den gikk opp igjen og snakke om bevegelseesenergi (som den har på vei ned pga tyngdekraft) og stillingsenergien den har i det den har pakket seg sammen etter at den har truffet gulvet.

Tror dere noe lignende det er en god eller dårlig ide?

Lenke til kommentar
Tror dere det er en god ide å ha emd en sprettball? Kan slippe den og frklare hvorfor den gikk opp igjen og snakke om bevegelseesenergi (som den har på vei ned pga tyngdekraft) og stillingsenergien den har i det den har pakket seg sammen etter at den har truffet gulvet.

Tror dere noe lignende det er en god eller dårlig ide?

jo, forsåvidt. men du må ikke henge deg heelt opp i det heller.

bare en liten preken.

Du må huske å få med deg det meste innen energi. slik som energiframtiden, og miljøsidene ved energi. Det er viktige emner.

ikke tolk inlegget mitt som at dere bare skal ha energifremtid og miljø. men det er viktige aspekter rundt emnet energi.

Husk for all del og forklar mye om energi generelt slik som du sier med stillingsenergi og bevegelsesenergi. Og det er et godt forslag og ha med den sprettballen :)

Endret av Tee_C
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...