Ballus Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Ja, skal skrive om et engelsk talende land Og da valgte jeg England haha, værste jeg tror jeg for min del ville valgt india jaja, greitt tema da Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Ja, skal skrive om et engelsk talende land Og da valgte jeg England haha, værste jeg tror jeg for min del ville valgt india jaja, greitt tema da Syns det var et greit tema jeg, var faktisk noe som interiserte meg der Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Det er jo bra btw: sitter nå ute i sola og nyter en kald glasscola Det er herlig med ferie folkens Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Neheeei, ingen Coldplay-billetter! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Neheeei, ingen Coldplay-billetter! me knows... Jeg forsov meg! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hvor er det Coldplay-konsert? Sitter her med Violet Hill på repeat og digger hardt! \m/ Lenke til kommentar
binko Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Bare slo meg så ufattelig mange smileyer det ble litt lenger opp her... Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Kom opp i Nami under temaet energi. Hjelp anyone? Endret 2. juni 2008 av Hamaestra Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Binko jeg tenkte det samma Edit: Ingen må hjelpe Hamaestra, han prøver bare å få en gratis eksamen! Endret 2. juni 2008 av Zeromac Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Fy faen, semesteret over. Takk, harre! Lenke til kommentar
binko Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Ikke noe å takke for, fisk1. Hamaestra; trikset er å åpne med dumme vitser. Noe à la; Hadde du hoppa over den donut`en i går, ville du vært SÅ (illustrere med armlengde) mye tynnere, sensor. Slår an det. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Schoooooool's out! for! sommer! scoooooooool's out! for! ever! *knise ondt* Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Ikke noe å takke for, fisk1. Hamaestra; trikset er å åpne med dumme vitser. Noe à la; Hadde du hoppa over den donut`en i går, ville du vært SÅ (illustrere med armlengde) mye tynnere, sensor. Slår an det. har du prøvd? Lenke til kommentar
binko Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Er vel forholdsvis logisk at fornærmelser til sensor ikke nødvendigvis hjelper. Noen syntes vel og at man ikke snakke med/til sensor i det hele tatt, men med faglærer. Sensor skal se hvordan du snakker med faglærer, ikke med sensor selv. Protip; energi er så mangt. Energi i mat, natura..listisk(?) energi, kunstig energi, energi i kroppen, forskjellige typer energi (stillings/bevegelses, og hva er det, gjerne m/ eksempel ved bruk av en sprettball elns), fotosyntesen, ++. Husk å finn masse å snakke om, og lykke til! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Er vel forholdsvis logisk at fornærmelser til sensor ikke nødvendigvis hjelper. Noen syntes vel og at man ikke snakke med/til sensor i det hele tatt, men med faglærer. Sensor skal se hvordan du snakker med faglærer, ikke med sensor selv. Protip; energi er så mangt. Energi i mat, natura..listisk(?) energi, kunstig energi, energi i kroppen, forskjellige typer energi (stillings/bevegelses, og hva er det, gjerne m/ eksempel ved bruk av en sprettball elns), fotosyntesen, ++. Husk å finn masse å snakke om, og lykke til! godt tips, er enig der. Men husk at det finnes andre aspekter. Energi i framtiden, miljøbevissthet etc.. er emner man bør være borti Lenke til kommentar
binko Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Stemmer. ....Er du som skal ha eksamen, ikke jeg. Burde ikke du sette i gang og jobbe forresten? Husj, husj! Nerde kan du gjøre onsdag ettermiddag. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Stemmer. ....Er du som skal ha eksamen, ikke jeg. Burde ikke du sette i gang og jobbe forresten? Husj, husj! Nerde kan du gjøre onsdag ettermiddag. whut? Orker ikke å ha eksamen i naturfag fra ungdomskolen jeg ! Jeg sitter nå og nyter det at jeg har fri til jeg får vite om jeg i det hele tatt kommer opp i muntlig ^^ Men jeg stikker og jogger i det pene været snakkes godtfolk =) Endret 2. juni 2008 av Tee_C Lenke til kommentar
binko Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hah, det var jo HAMAESTRA som skulle ha det! Ja, da får du vel få lov til å bli da. Streik til onsdag = ingen muntlig (eksaminasjon). plox?! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 *kaste lakris på Kibs* Hva faen?! Er det full overvåkning her eller?!?!?!?! Heiiiiaaaaa puuuuus. >.< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg