Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke noe å takke for, fisk1.

Hamaestra; trikset er å åpne med dumme vitser.

Noe à la; Hadde du hoppa over den donut`en i går, ville du vært SÅ (illustrere med armlengde) mye tynnere, sensor.

Slår an det.

Lenke til kommentar
Ikke noe å takke for, fisk1.

Hamaestra; trikset er å åpne med dumme vitser.

Noe à la; Hadde du hoppa over den donut`en i går, ville du vært SÅ (illustrere med armlengde) mye tynnere, sensor.

Slår an det.

har du prøvd? :ermm:

Lenke til kommentar

Er vel forholdsvis logisk at fornærmelser til sensor ikke nødvendigvis hjelper.

Noen syntes vel og at man ikke snakke med/til sensor i det hele tatt, men med faglærer. Sensor skal se hvordan du snakker med faglærer, ikke med sensor selv.

Protip; energi er så mangt. Energi i mat, natura..listisk(?) energi, kunstig energi, energi i kroppen, forskjellige typer energi (stillings/bevegelses, og hva er det, gjerne m/ eksempel ved bruk av en sprettball elns), fotosyntesen, ++.

Husk å finn masse å snakke om, og lykke til! :)

Lenke til kommentar
Er vel forholdsvis logisk at fornærmelser til sensor ikke nødvendigvis hjelper.

Noen syntes vel og at man ikke snakke med/til sensor i det hele tatt, men med faglærer. Sensor skal se hvordan du snakker med faglærer, ikke med sensor selv.

Protip; energi er så mangt. Energi i mat, natura..listisk(?) energi, kunstig energi, energi i kroppen, forskjellige typer energi (stillings/bevegelses, og hva er det, gjerne m/ eksempel ved bruk av en sprettball elns), fotosyntesen, ++.

Husk å finn masse å snakke om, og lykke til! :)

godt tips, er enig der.

Men husk at det finnes andre aspekter. Energi i framtiden, miljøbevissthet etc.. er emner man bør være borti :)

Lenke til kommentar
Stemmer.

....Er du som skal ha eksamen, ikke jeg. :wee:

Burde ikke du sette i gang og jobbe forresten? Husj, husj!

Nerde kan du gjøre onsdag ettermiddag. :)

whut? :p

Orker ikke å ha eksamen i naturfag fra ungdomskolen jeg !

Jeg sitter nå og nyter det at jeg har fri til jeg får vite om jeg i det hele tatt kommer opp i muntlig ^^

Men jeg stikker og jogger i det pene været :)

snakkes godtfolk =)

Endret av Tee_C
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...