Ballus Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Huff, uke igjen jeg har ferie Omg, jeg kom opp i naturfag i muntlig eksamen! O.o Sumone halp me! :-(( i hvilket emne? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Energi er litt interessant da Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Energi! du aner ikke hvor heldig du er! Lett skal jeg hjelpe deg ;D Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Det var det jeg kom opp i på ungdomskola også Lenke til kommentar
Nie Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Og DER var Nie hjemme i gode gamle Bergen by. <3 Og er det noen som vet hva faen som feiler NSB, siden jeg måtte ta buss sånn ca 80% av veien? ._. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 De hater deg, Unni. Men mtp. ditt forhld til busser burde du ikke klage. Jeg reiser opp til Nie om enten syv minutter eller om 27 minutter. Må se hva som koresponderer best. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 æsj. jeg har fosåvet meg idag. og må dermed vente lenge på coldplay biletter. om jeg i det hele tatt får... Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hvilket filformat bør jeg bruke når jeg skal eksportere en logo? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 De hater deg, Unni. Men mtp. ditt forhld til busser burde du ikke klage. Jeg reiser opp til Nie om enten syv minutter eller om 27 minutter. Må se hva som koresponderer best. Åååh, jeg klager ikke over å få ta buss til bergen. x) Jeg klager over rotet. Turen gikk som den skulle, helt til ett stopp før drammen. Da stopper den, og vi skal ta buss til videre til drammen. Jeg spør konduktøren om det er vits for meg å ta turen inn til drammen, når jeg likevel sikkert skal ta toget fra den stasjonen vi var på da. Jooda, jeg MÅTTE inn til Drammen. Jaok, inn til drammen. Vente 2,5 timer, på buss igjen. Tilbake til stasjonen vi hoppet av på, men beskjed om at vi skulle ta buss til hønefoss. Plutselig skal vi ta TOG dit. Jaok, hopper på toget, sitter der, og plutselig skal vi ikke av på hønefoss likevel, vi skal av med det samme, over på en buss. Her blir man sendt litt frem og tilbake mellom bussene før man eeendelig kommer seg på en buss. Og er fremme 1,5 timer forsinket. 8D Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Haha, jeg satt på teletubbie på fullt volum i et fullt datarom der folk jobber med eksamen. > Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hvilket filformat bør jeg bruke når jeg skal eksportere en logo? tiff Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Energi! Dude, energi på ungdomsskolenivå er dritlett. Kos deg! Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Fant ut at .eps funker bra, slipper at alt blir gjort om til pixler om jeg måtte gjøre logoen større senere. Eksamen med alle hjelpemidler tillatt, yeeee-aah Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Woohooo jeg kom opp i engelsk Skal skrive om England og Liverpool Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Woohooo jeg kom opp i engelsk Skal skrive om England og Liverpool er det ikke muntlig da? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Woohooo jeg kom opp i engelsk Skal skrive om England og Liverpool er det ikke muntlig da? Jo, det var det jeg mente Men må jo skrive om det første da Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 fatter men har du fått vite emne? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Ja, skal skrive om et engelsk talende land Og da valgte jeg England Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg