Alastor Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Er det flere enn meg som er full nå? Jeg tror je hadde svart ærlig på de fleste spørsmål akk nå Har du bare drikki? *klink edru* Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg ble bannet fordi jeg sa at en fyr de har hengende bilder over alt av lignet på en hippie men så sier admin at ingen vet hvordan han ser ut. Noen andre enn meg som ikke skjønner det helt? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg tror Snorre var en den romerske generalen Cæsar i et tidligere liv Jeg får definitivt et kick ut av å lede store romerske hærer i Rome: Total War. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 lengde: 19,2 cm omkrests vet jeg ikke har ikke målt men ca gjennomsnitt tror jeg :!: Hehey. Du er nå ikke så dum du heller, selv om du plaget meg litt med skoene mine. Jeg kan jo ikke noe for at du ikke kan skrive rett. Oo 14". Neeei, blei banna fra kristen-chatten eller noe . Nerd. Så..eh..rart? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Er det flere enn meg som er full nå? Jeg tror je hadde svart ærlig på de fleste spørsmål akk nå Har du bare drikki? *klink edru* øl, akevitt, pisang ambond og cider Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg ble bannet fordi jeg sa at en fyr de har hengende bilder over alt av lignet på en hippie men så sier admin at ingen vet hvordan han ser ut. Noen andre enn meg som ikke skjønner det helt? Noen sladra på oss i tillegg Blei banna fordi jeg spurte noen om cyber utenfor e-gifteskap. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 God natt folkens. Skal opp litt tidlig imorgen/idag. Sleep well, fellow forumslaves. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hehey. Du er nå ikke så dum du heller, selv om du plaget meg litt med skoene mine. Jeg kan jo ikke noe for at du ikke kan skrive rett. Oo Nei, men så vant jo du, da. Hehe. Du og Aalton. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Omfg, vært uten internett hele idag og i går. Endelig tilbake! :o Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Omfg, vært uten internett hele idag og i går. Endelig tilbake! :o *klemme* Triveligt at sjå dåkk Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hei i luken! Hva skjer i kveld? Og hvilket forum er det dere prater om som dere blir banna fra? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hei i luken! Hva skjer i kveld? Og hvilket forum er det dere prater om som dere blir banna fra? Kristenchat Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Har jo alltids direktelinje til gud :!: Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Var en kristen chat her som en linket til. Så sa de noe drit, og ble banna. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Nei, men så vant jo du, da. Hehe. Du og Aalton. Vi er jo en og samme person, da. Hva skjer i kveld? Og hvilket forum er det dere prater om som dere blir banna fra? Kristen-chat. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Hei i luken! Hva skjer i kveld? Og hvilket forum er det dere prater om som dere blir banna fra? http://www.christian-chat.net/join-chat.html De har mutet lobbyen igjen. Men de banner ikke IP, så er vel bare å rejoine. Jeg for min del har blitt kicket for å si: - at marijuana også er et av Guds skaperverk, og at det derfor er galt å foby det. - homofile også kan være kristne, blei kicka fort. Edit. Ooooh. Private chat med en viss "nicole" nå. Jeg kaller meg "Evangelist". ^^ Endret 11. januar 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hei i luken! Hva skjer i kveld? Og hvilket forum er det dere prater om som dere blir banna fra? http://www.christian-chat.net/join-chat.html De har mutet lobbyen igjen. Men de banner ikke IP, så er vel bare å rejoine. Jeg for min del har blitt kicket for å si: - at marijuana også er et av Guds skaperverk, og at det derfor er galt å foby det. - homofile også kan være kristne, blei kicka fort. Edit. Ooooh. Private chat med en viss "nicole" nå. Jeg kaller meg "Evangelist". ^^ Jeg tror jeg må joine Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg også. Lurer på hvordan de reagerer når jeg kommer med mitt spørsmål. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg kunne lett blitt banna fra et kristenforum, tror jeg. Men jeg må jo gå inn for det da, og det blir lett. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg tror Snorre var en den romerske generalen Cæsar i et tidligere liv Jeg får definitivt et kick ut av å lede store romerske hærer i Rome: Total War. Vel, en får absolutt et kick, men noe usikker på om jeg får det samme kicket som deg. Uantsett, Rome Total War har en fantastisk gjenspillbarhet, flere burde spille det med andre ord. De går glipp av en opplevelse. Oh. Kicket ut fra en IRC-kanal dere spammet ned. Jeg synes synd på dere altså... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg