binko Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Datasmurf, nå diskuterer vi kvantefysikk og bruken av proporsjonalitet i tredjegradslikninger, hva? x = 0/2 Hmm... tror at. Kanskje deeeet... *head blows up* Endret 1. juni 2008 av Binko Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Hater deg ikke Mr. Underpants, men har bare en dårlig erfaring med 9.klassinger som snuser. Skikkelig "å shitt ass, fikk såå nikotinsjokk av den snusen", og snuser bare for å være kule. Ikke det at du er sånn, for all del, men som sagt, har en litt dårlig erfaring. Bra dikt btw, får nesten lyst til å begynne å snuse igjen jeg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Krakow er, med unntak av noen skikkelig stilig gamle bygninger, et høl, i likhet med resten av Polen. Hver sin mening, det eneste jeg ikke likte ved ferien var å bli tvunget med til Auschwitz I og II, steder jeg ikke hadde noen interesse av å besøke fordi jeg har blitt tvunget til å se 4-5 dokumentarer om stedene og hva som skjedde der, samt tvunget til å se den dødskjedelige filmen, Schindler's List, to ganger via skolen, ja, også det at historielærerne mine på hhv. ungdomsskolen og vgs var ekstremt opptatte av andre verdenskrig og alt det som ble gjort mot spesielt jøder, men også sigøynere, polakker og andre som ikke var "gode og ariske" og har pratet så mye om det at jeg var lei hele greia lenge før jeg ble påspandert tur til Krakow. Men jeg elsket byen, bygningene, den gode, polske maten (nam, nam, pølser og ting jeg ikke klarer å uttale navnet på) og det var trivelig at så mange av polakkene jeg pratet med, hovedsaklig taxi-sjåfører, kelnere og bartendere, hadde så mange slektninger i og minner fra Norge ^^ Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Fy faen, mamma har bursdag i morgen, og nå har jeg holdt på flere timer i photoshop for å lage et bra kort og nå merker jeg at det ikke er mere blekk i printern Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Sier god natt selv, tar meg selv i nakkeskinnet og hiver meg til sengs, uten å lese et par hundre sider fra den herlige verdenen Forgotten Realms er satt i. edit: Vintermåne, da gjør du som meg og finner en funky tekst til det hele, mekker ei side hvor du laster opp bildet og teksten og gir mora di URLen. Det fungerte utmerket for meg når jeg ikke hadde blekk / var hjemme mtp. mine familiemedlemmers bursdager. Endret 1. juni 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
binko Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Får nesten kanskje hive meg i seng selv.. Vintermåne; :O! Du har ikke noen umiddelbare venner du kan e-maile og skrive ut for deg, for da?. Natta Tee_C. Og natta SmurfeData... Endret 1. juni 2008 av Binko Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Hater deg ikke Mr. Underpants, men har bare en dårlig erfaring med 9.klassinger som snuser. Skikkelig "å shitt ass, fikk såå nikotinsjokk av den snusen", og snuser bare for å være kule. Ikke det at du er sånn, for all del, men som sagt, har en litt dårlig erfaring. Bra dikt btw, får nesten lyst til å begynne å snuse igjen jeg Jeg skjønner; jeg har sett for mange slike, og det forarger meg, så det er skummelt å bli misforstått for en. Greia er at jeg klarte å slutte etter nyttårsaften, men når minnene fra i fjor sommer kommer tilbake, savner jeg alle de gode tingene med det. Hvis jeg hadde gjort det for å være kul ville jeg vel ikke ha villet begynne igjen etter at jeg først hadde slutta. Uansett, jeg har bevist for meg selv at jeg kan slutte, så forhåpentligvis er det over etter sommerferien. Takk, òg! Red.: Natta, folk som legger seg! Endret 1. juni 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Får nesten kanskje hive meg i seng selv.. Vintermåne; :O! Du har ikke noen umiddelbare venner du kan e-maile og skrive ut for deg, for da?. Natta Tee_C. Og natta SmurfeData... Nei, skal opp om 6 timer for å gi hun gaver på senga, og da må kortet være med. Får sette bildet på fullscreen og vise henne, eller gi henne en usb-stick med bildet Lenke til kommentar
binko Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Aki. Natta alle sammen. Er skikkelig trøtt, og litt kvalm til og med nå. Så natta alle. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 God naaatt, jordbæret! <3 Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Eksamen imorgen, får ikke sove, Yaaaaaaaaaaaaay Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Eksamen imorgen, får ikke sove, Yaaaaaaaaaaaaay Hjelper jo ikke akkurat å sitte her da. Ta deg et glass melk og gå og legg deg. Hør på Harry Potter på lydbok på engelsk, det ultimate sovemiddel that is! Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Blir bare at jeg ligger i sengen å tenker at jeg må sove. Hjelper ikke akkurat det heller. Skulle nesten ha løpt meg en tur Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Blir bare at jeg ligger i sengen å tenker at jeg må sove. Hjelper ikke akkurat det heller. Skulle nesten ha løpt meg en tur Ta 40 pushups da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 >Nok en date over. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 >Nok en date over. Korleis gjekk det? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Halla. Noen som skal noe kuli i natt, montro? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Halla. Noen som skal noe kuli i natt, montro? Ja, jeg. Jeg skal sove. NA-TA. Snx. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Natta Zeromac. Tror jeg køyer nå jeg og. Finner ikke nå og gjøre på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg