Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Vi har fått beskjed om 4 poeng for realfag vi...

Men rekner med jeg får alle når jeg har 4 realfag.

Men det ble nevnt 5,5 i snitt for å komme inn. Og med max poeng blir det 61, jeg trodde det var 67 poeng for nano.

NTNU 194937 Nanoteknologi 67.3 79 65.5 72 67.3 174 65.5 153

Det kan hende det har blitt gjort endringer i kunnskapsløftet. Jeg får i alle fall et halvt poeng for andreklasserealfagene og et helt poeng for tredjeklasserealfagene. Karaktergrensene kommer nok til å falle når folk begynner å søke uten fordypningspoeng.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Okei... men du har ikke noen datoer da?

Og forresten. Dere skremmer meg. Newfag doesn`t know how to edit without it showing.

Jeg vet moddiser kan det. Slik at sublime ting kan implementeres.

Men vanlige? Har jeg gått glipp av noe?

Jeg tror forumet slår sammen etterfølgende innlegg av samme bruker hvis det er kort nok tid mellom dem.

Lenke til kommentar
Det kan hende det har blitt gjort endringer i kunnskapsløftet. Jeg får i alle fall et halvt poeng for andreklasserealfagene og et helt poeng for tredjeklasserealfagene. Karaktergrensene kommer nok til å falle når folk begynner å søke uten fordypningspoeng.

Hvor mange poeng var det mulig å få før? (altså poeng som nå vil gå bort)

takk for svar/hjelp forresten :)

Lenke til kommentar
Og der var smurfen hjemme igjen, etter en stort sett avslappende gratisferie til Krakow.

Var kult å være i Krakow med klassen ifjor høst... Synd vi sov på et drit dårlig hotel, for vis det hadde vært bedre, så hadde turen vært perfekt

Lenke til kommentar
Hvor mange poeng var det mulig å få før? (altså poeng som nå vil gå bort)

takk for svar/hjelp forresten :)

Fire fordypningspoeng er maksimum.

Søkjarar med studieretning for allmenne, økonomiske og administrative fag får inntil 4 fordjupingspoeng frå og med si andre fordjuping etter desse reglane:

• 2 poeng for kvart studieretnings på 8-10 veketimar

• 3 poeng for studieretningsfag på 15 veketimar

• 4 poeng for studieretningsfag på 20 veketimar

Lenke til kommentar

Det hotelet jeg sov i mens vi var i Krakow, var dårlig fordi:

* Dassen var et helvete, måtte nesten alltid fikle nedi der vannet kommer, fordi en sånn greie gikk løs.

* Det var ikke minibar der :ohmy:

* De som var servitører så ut som horer

* Kunne ikke kjøpe noe på hotelet, bortsett fra alkohol på baren, som jeg aldri så, eller fikk sett

* Det lå i et trasig strøk

* Sengetøyet var ikke helt rent i noen av dagene :ermm:

* Dusjen var skamm liten, og var ikke den fineste

* Maten/frokosten var lite variasjon hva en kunne ha på skiva (kjøtt pålegg, ost og syltetøy, og diverse grønnsaker)

Men ellers så var hotelet greit nok

Lenke til kommentar

Denne tilståelsen, som med sin vakkerhet grenser til poesi, kommer fra roten av mitt hjerte:

Jeg klarer ikke holde ut lenger! Nå som sommerferien nærmer seg, og lange netter med ny PC står for døren, kjenner jeg trangen etter å føle gleden av å finne frem en kald boks fra kjøleskapet, bake meg en fin tønne, plassere den under leppa på venstre side, der den sitter så fint, og lene meg tilbake i godstolen.

Jeg har ikke noe valg, jeg begynne igjen så fort døgninga og solfylte dager ute begynner.

Ligge på Ulvøya og sole seg mens man puster inn aromaen av Skruf eller General,

glede seg så inderlig til de gamle har lagt seg så man kan dra frem boksen, eller å sette seg fint til rette i sofaen med vennegjengen, plassere en fuktig pose under leppa og se en film.

Bare tanken på å eie en boks, en boks med små, saftige herligheter inni, er så vidunderlig at jeg allerede kjenner den salte smaken av giftig saft som renner ned i munnvikene mine. Åh, hvilken vakker dag vil det ikke bli, den dagen da jeg dytter den lille posen fylt med all verdens fantastiske giftstoffer, inn under leppa mi og lar rusen som jeg ikke har kjent siden min debut, spre seg i kroppen min?

:D

Lenke til kommentar

Ja, kanskje det.

Rett og slett, kanskje JEG skal gjøre om innsiden av munnen min til en grevlinganal også.

Som såvidt skimtes gjennom de kølete, stumpete svinene av noen tenner.

Mon tro.

Endret av Binko
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...