binko Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 B-real; det går utover muntlig eksamen for avgangselever tiende trinn. Underpants; men det var bare for Ekeberg eller det? For min skole er tatt ut til streik. Betyr det at jeg er garantert fri fram til onsdag? Og i tilfelle er det fortsatt 50% av elevene som skal holde eksamen fredag... Lenke til kommentar
andsol1 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Det skrives forresten "forumskafeen" uten ´ over e, siden det er vokal etter é'en ^^ Endret 1. juni 2008 av andsol1 Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Millitæret er alltid kjekt å få med seg. Ufattelig mye kurs du får for en slikk og ingenting. Angrer dypt på at jeg ikke benyttet meg mere av kurstilbudene. Du vet det sikkert! Er det mulig og ta opp fag mens man er i millitæret? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 o.k..så du mener jeg skal vente i 5 år etter videreg. før jeg søker? man får poeng for å være i militæret da.. Og kan man ikke ta fag om igjen også? Poenget var noe med at jo lavere snittet er, dess høyere alder kreves for å kompansere for andre mangler. Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 86 lærere ved min skole tas ut på tirsdag Faen. To av lærerne våre er ikke medlem av den fagforeninga elns, så de er i vanlig drift Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 86 lærere ved min skole tas ut på tirsdag So u hases free? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Det skrives forresten "forumskafeen" uten ´ over e, siden det er vokal etter é'en ^^ Det er helt rett slik det er nå. I henhold til fransk rettskriving Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 86 lærere ved min skole tas ut på tirsdag So u hases free? Som nevnt i posten over; nei. Dog får vi vel gå ganske tidlig noen dager samt starte seint torsdag. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Det skrives forresten "forumskafeen" uten ´ over e, siden det er vokal etter é'en ^^ Ye kno', jeg sendte en PM til TWFA for lenge sida, og han sa han skulle fikse det. Har det skjedd noe? NJET! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 o.k..så du mener jeg skal vente i 5 år etter videreg. før jeg søker? man får poeng for å være i militæret da.. Og kan man ikke ta fag om igjen også? Poenget var noe med at jo lavere snittet er, dess høyere alder kreves for å kompansere for andre mangler. altså, når ble det positivt å vente? trodde det var snakk om første og andrekvoter jeg.. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 B-real: Det går utover muntlig eksamen for avgangselever tiende trinn. Underpants: Det var bare for Ekeberg, eller? For min skole er tatt ut til streik. Betyr det at jeg er garantert fri fram til onsdag? Og i tilfelle er det fortsatt 50% av elevene som skal holde eksamen fredag... Hvis dere allerede er tatt ut i streik, forblir det vel slik, siden å sette flere i streik 3. juni, er en opptrinning. Som nevnt i posten over; nei. Dog får vi vel gå ganske tidlig noen dager samt starte seint torsdag. Heftig, men siden mekleren, eller hva nå enn han er, har dratt til Kanariøyene, varer streiken kanskje frem til sommerferien! Tre uker ekstra ferie! Lenke til kommentar
binko Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Mekleren på ferie?! SMART! "Forhandlinger? Nei, må ta ferie jeg." Forhandlinger < kanariøyene. ELSKBART! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 for det finnes ikke flere meklere i norges land ... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 går det ann og få mer enn 4 realfagspoeng? fordypningspoeng i hva? give me some help. I need all the points i can get. Fordypningspoeng trenger ikke du bry deg med, de er borte i kunnskapsløftet. Man kan maksimalt få seks realfagspoeng. Don't you even dare! I'll be there to catch you. Men nå stakk jeg til sengs, pewpew wish me luck på siste eksamen imorgen da. Juiiiiih, summer within reach! a) b) GOOD LUCK KNOCK'EM DEAD YO! Daniel: Hvor skal du søke? Eller, hvilken linje? Jeg har søkt på forskjellige sivilingeniørlinjer på NTNU. Nanoteknologi på første, for der kommer jeg ikke inn uansett; fysikk og matte på andre, for det er der jeg vil inn. Så la jeg til et par andre linjer som så interessante ut, og så trykte jeg halvveis på måfå for å fylle ut søknaden. (Jeg liker ikke å la ting stå åpent.) Lenke til kommentar
binko Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Nei, det gjør ikke det. For han er sånn... OVERmekler. Overmekleren kan... mekle.. bra.. for.. :< Jeg vil ikke! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Millitæret er alltid kjekt å få med seg. Ufattelig mye kurs du får for en slikk og ingenting. Angrer dypt på at jeg ikke benyttet meg mere av kurstilbudene. Du vet det sikkert! Er det mulig og ta opp fag mens man er i millitæret? Kommer nok an på hvor du skal ha din førstegangstjenste. Men noe er det sikkert mulig å ta opp ja. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Fordypningspoeng trenger ikke du bry deg med, de er borte i kunnskapsløftet. Man kan maksimalt få seks realfagspoeng. Daniel: Hvor skal du søke? Eller, hvilken linje? Jeg har søkt på forskjellige sivilingeniørlinjer på NTNU. Nanoteknologi på første, for der kommer jeg ikke inn uansett; fysikk og matte på andre, for det er der jeg vil inn. Så la jeg til et par andre linjer som så interessante ut, og så trykte jeg halvveis på måfå for å fylle ut søknaden. (Jeg liker ikke å la ting stå åpent.) Vi har fått beskjed om 4 poeng for realfag vi... Men rekner med jeg får alle når jeg har 4 realfag. Men det ble nevnt 5,5 i snitt for å komme inn. Og med max poeng blir det 61, jeg trodde det var 67 poeng for nano. NTNU 194937 Nanoteknologi 67.3 79 65.5 72 67.3 174 65.5 153 Jeg vil ikke! De er ferdige med å mekle tror jeg de bare streiker nå, helt til regjeringen finner ut: Dette kan vi ikke ha noe av. Vi må sette opp blablabla for å løse konflikten. Og begge parter må godta avgjørelsen. Edit: leif Endret 1. juni 2008 av Tee_C Lenke til kommentar
binko Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Okei... men du har ikke noen datoer da? Og forresten. Dere skremmer meg. Newfag doesn`t know how to edit without it showing. Jeg vet moddiser kan det. Slik at sublime ting kan implementeres. Men vanlige? Har jeg gått glipp av noe? Endret 1. juni 2008 av Binko Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Meeh...jeg finner loppekassen med den skjeve madrassen. Natt folk. ps: syns dere er flink som hiver dere på slikt og har mot til det. Cudos. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 God natt folkens! Ønsk meg lykke til med årets første bad utendørs i morgen! Peace Out! \m/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg