Underpants Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Yeis, då vert det streik 3. juni! OG JEG GÅR UT IFRA AT DERE VEIT HVILKEN DAG SOM KOMMER ETTER!! .. 4 juni? JA, ER DET IKKE FLOTT!? Hint: Profil Endret 1. juni 2008 av Underpants Lenke til kommentar
binko Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Yeis, då vert det streik 3. juni! OG JEG GÅR UT IFRA AT DERE VEIT HVILKEN DAG SOM KOMMER ETTER!! HVA? HVA VET DU?! EDIT: Du har bursdag! Endret 1. juni 2008 av Binko Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Why næt? For jeg kommer ikke til å få 60 poeng engang! Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 JA, ER DET IKKE FLOTT!? Hint: Profil Ah. Gratulerer på forhånd! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Hint: Profil det tok sin tid, men jeg tok den til slutt =) Why næt? For jeg kommer ikke til å få 60 poeng engang! da har man jo over 5,5 ? eller 55 om du vil Endret 1. juni 2008 av Tee_C Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Gratulerer på forhånd! EDIT: Du har bursdag! Gratulerer undertøy! Dere ... dere huska det! Sorry, jeg kommer til å grine, ass. Seriøst, takk, liksom! Endret 1. juni 2008 av Underpants Lenke til kommentar
binko Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Men Underpants. Kilde? Er det garantert streik fram til 3.? Men pus, da. Glemmer da ikke bursdagen til kosepusen min. Endret 1. juni 2008 av Binko Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Dere ... dere huska det! Sorry, jeg kommer til å grine, ass. Seriøst, takk, liksom! Seriøst, ass. Jeg huska det helt av meg selv assa! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 25 år? tar jo selvsagt realfag. har matte, fysikk, kjemi, biologi. Alderspoeng . Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Men Underpants. Kilde? Er det garantert streik fram til 3.? Men pus, da. Glemmer da ikke bursdagen til kosepusen min. Love on you, jordbæret! EKEBERG: Unio varslet torsdag om opptrapping av streiken i KS og i Oslo kommune. Tilsammen tas omlag 2900 arbeidstakere ut i streik, hvorav omtrent 300 Unio-medlemmer i Oslo. Våre bydeler er blant dem som rammes hardest av streiken. http://www.noblad.no/apps/pbcs.dll/article...26/1197/APB_MAT Skoler rammet av streik fra 3. juni Sagene skole Ekeberg skole Nordseter skole Brannfjell skole Lilleborg skole Bekkelaget skole Sandaker videregående skole http://www.nrk.no/nyheter/okonomi/1.5835913 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Er med streik da. Så stress. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 25 år? tar jo selvsagt realfag. har matte, fysikk, kjemi, biologi. Alderspoeng . o.k.. så du mener jeg skal vente i 5 år etter videreg. før jeg søker? man får poeng for å være i militæret da.. Og kan man ikke ta fag om igjen også? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 da har man jo over 5,5 ? eller 55 om du vil 5,5 i snitt gir deg 55 poeng, og oppå det får du diverse ekstrapoeng. Jeg får fire fordypningspoeng og fire og et halvt realfagspoeng, og hvis ikke det holder, hopper jeg utfor ei bru. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg tror jeg skal klatre opp i sengen snart. Opp tidlig i morgen og lage en termos med kaffe. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 da har man jo over 5,5 ? eller 55 om du vil 5,5 i snitt gir deg 55 poeng, og oppå det får du diverse ekstrapoeng. Jeg får fire fordypningspoeng og fire og et halvt realfagspoeng, og hvis ikke det holder, hopper jeg utfor ei bru. går det ann og få mer enn 4 realfagspoeng? fordypningspoeng i hva? give me some help. I need all the points i can get. Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 86 lærere ved min skole tas ut på tirsdag Lenke til kommentar
K.. Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 ... og hvis ikke det holder, hopper jeg utfor ei bru. Don't you even dare! I'll be there to catch you. Men nå stakk jeg til sengs, pewpew wish me luck på siste eksamen imorgen da. Juiiiiih, summer within reach! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 man får poeng for å være i militæret da.. Og kan man ikke ta fag om igjen også?Millitæret er alltid kjekt å få med seg. Ufattelig mye kurs du får for en slikk og ingenting. Angrer dypt på at jeg ikke benyttet meg mere av kurstilbudene. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Daniel: Hvor skal du søke? Eller, hvilken linje? Endret 1. juni 2008 av Tee_C Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg