b-real Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 *tastatur* Link? ME WANT! https://prisguiden.no/product.php?productId=36606 There ya go. Har fått lillebroren min omvendt på delt tastatur til og med. Krever litt tilvenning men når det først sitter i hendene så vil du ikke ha noe annet. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 You used to be cool. Demille! Si noe! Følte liksom det ikke var nødvendig. Sier seg selv at du ikke bare er kul, men perfekt. For meg. Nuzz. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Hei dere, pass på. Nå skriver b-real et innlegg. Gjør plass og tid til å lese det rundt to-tiden da dere. Neida b-real, skal slutte jeeeg.. Har du spilt noe på gamer.no (CS:S) i det siste? Har ikke sett deg. Lite. Ny pc-trøbbel og det å spille på 42" TV (1920x1080) med GF6600 er ikke akkurat å anbefale så måtte gjøre noe. Blir vel litt CS:S i morgen vil jeg tro Lenke til kommentar
K.. Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Demille! Si noe!KJEMP DINE EGNE SLAG! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Tee_C: Jeeeg har. Fire år. Minst. Plutselig skriver jeg en doktorgrad, whups! såpass Men da er jo jeg der når du er der ^^ Om du ikke stikker utenlands Planen er å søke nanoteknologi, med bioteknologi i bakhånd Lenke til kommentar
K.. Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Det er jeg nok ja. Men OH LAWD søke nanoteknologi? Da håper jeg du jobber som en helt på VGS! Det er ikke akkurat lavt snitt der nei huhei. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Det er jeg nok ja. Men OH LAWD søke nanoteknologi? Da håper jeg du jobber som en helt på VGS! Det er ikke akkurat lavt snitt der nei huhei. nei, jeg blir den store helten de neste årene ^^ Lite sosialt liv, mye skole Hva tror du en bør ligge på? Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Hva koster det ca pr år å gå på(mange å'er på rad der, ja ) NTNU, mat og leilighet inkludert, ca? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 nei, jeg blir den store helten de neste årene ^^Lite sosialt liv, mye skole Hva tror du en bør ligge på? Snittet på karakterene > 5,5 Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 KJEMP DINE EGNE SLAG! Krig via proxy er også krig. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Snittet på karakterene > 5,5 så du tror en klarer seg med såpass? hm, jeg tror det er vanskeligere. må jobbe enda hardere. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 så du tror en klarer seg med såpass?hm, jeg tror det er vanskeligere. må jobbe enda hardere. Du må ta realfag og være 25 år. How do you get 100 pikachus onto a bus? You Pokémon. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Snittet på karakterene > 5,5 Jeg gidder ikke engang ha lyst til å komme inn på nano, jeg. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Alt etter, really. Umh. Rundt 40k i husleie (på ett år) pluss litt til mat og.. affh.. vetikke? 60k? 70k? Halp? 1001002942010^pi? Selve det.. å.. gå på skolen koster ikke mye. En semesteravgift på rundt kr 400 pr halvår. Smårusk i forhold til det du får! Skarstad: Men det er ikke REAL! You're not keeping it REAL! Endret 1. juni 2008 av Knut Erik Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Snittet på karakterene > 5,5 Jeg gidder ikke engang ha lyst til å komme inn på nano, jeg. Why næt? Lenke til kommentar
binko Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Har vi noen foreldre i salen...? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Du må ta realfag og være 25 år. How do you get 100 pikachus onto a bus? You Pokémon. 25 år? tar jo selvsagt realfag. har matte, fysikk, kjemi, biologi. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Yeis, då vert det streik 3. juni! OG JEG GÅR UT IFRA AT DERE VEIT HVILKEN DAG SOM KOMMER ETTER!! Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Alt etter, really. Umh. Rundt 40k i husleie (på ett år) pluss litt til mat og.. affh.. vetikke? 60k? 70k? Halp? 1001002942010^pi? Selve det.. å.. gå på skolen koster ikke mye. En semesteravgift på rundt kr 400 pr halvår. Smårusk i forhold til det du får! Ja, ulempen er vel å skaffe seg boplass i Trondheim Jeje, har fortsatt noen år før jeg må finne meg universitet __ Police in Los Angeles had good luck with a robbery suspect who just couldn't control himself during a lineup. When detectives asked each man in the lineup to repeat the words, "Give me all your money or I'll shoot," the man shouted, "That's not what I said!" Yeis, då vert det streik 3. juni! OG JEG GÅR UT IFRA AT DERE VEIT HVILKEN DAG SOM KOMMER ETTER!! .. 4 juni? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 jeg har sikret meg plass i tr.heim jeg har slekt. Og jeg får leilighet i kjelleren hos dem. griiiisebillig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg