Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei dere, pass på. Nå skriver b-real et innlegg. Gjør plass og tid til å lese det rundt to-tiden da dere.

Neida b-real, skal slutte jeeeg.. :love:

Har du spilt noe på gamer.no (CS:S) i det siste? Har ikke sett deg.

Lite. Ny pc-trøbbel og det å spille på 42" TV (1920x1080) med GF6600 er ikke akkurat å anbefale så måtte gjøre noe. Blir vel litt CS:S i morgen vil jeg tro :)
Lenke til kommentar
Det er jeg nok ja. Men OH LAWD søke nanoteknologi? Da håper jeg du jobber som en helt på VGS! :love: Det er ikke akkurat lavt snitt der nei huhei.

nei, jeg blir den store helten de neste årene ^^

Lite sosialt liv, mye skole :p

Hva tror du en bør ligge på?

Lenke til kommentar
Alt etter, really. Umh. Rundt 40k i husleie (på ett år) pluss litt til mat og.. affh.. vetikke? 60k? 70k? Halp? 1001002942010^pi? Selve det.. å.. gå på skolen koster ikke mye. En semesteravgift på rundt kr 400 pr halvår. Smårusk i forhold til det du får! :love:

Skarstad: Men det er ikke REAL! You're not keeping it REAL!

Endret av Knut Erik
Lenke til kommentar
Alt etter, really. Umh. Rundt 40k i husleie (på ett år) pluss litt til mat og.. affh.. vetikke? 60k? 70k? Halp? 1001002942010^pi? Selve det.. å.. gå på skolen koster ikke mye. En semesteravgift på rundt kr 400 pr halvår. Smårusk i forhold til det du får! :love:

Ja, ulempen er vel å skaffe seg boplass i Trondheim :hmm:

Jeje, har fortsatt noen år før jeg må finne meg universitet :wee:

__

Police in Los Angeles had good luck with a robbery suspect who just couldn't control himself during a lineup. When detectives asked each man in the lineup to repeat the words, "Give me all your money or I'll shoot," the man shouted, "That's not what I said!"

:wee:

Yeis, då vert det streik 3. juni!

OG JEG GÅR UT IFRA AT DERE VEIT HVILKEN DAG SOM KOMMER ETTER!! :D

.. 4 juni?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...