Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er helt fantastisk.

Jeg forbannet meg på at jeg skulle prøve det nye skjermkortet mitt som jeg trodde var DOA en siste gang før jeg begynte å styre med å ta kontakt med ps.no om retur og slikt. Kjente det var noe på magefølelsen min at jeg hadde gitt opp for tidlig og jeg monterer og styrer og slikt og tror du faen ikke det fungerte! :woot: :woot: :woot:

Fatter ikke hvorfor det skulle begynne å fungere sånn uten videre, hadde da ikke gjort noe spessielt jo o.O

Lenke til kommentar

Gratulerer b-real, mens du er at it ta et kurs i touch-skriving! :)

Tok jo år og dag før du ble ferdig.

Og mens jeg er på tråden, jeg mente ikke det forrige jeg sa. Egentlig så elsker jeg deg, kjempehøyt. Har IKKE noe med at du er moderator og gjøre. Men den fine røde genseren din, mørke håret.. Måten du tørker deg på toalettet.. Og hvordan du ikke har sett kameraene enda.

:love:

Lenke til kommentar
A man, wanting to rob a downtown Bank of America, walked into the branch and wrote "this iz a stikkup. Put all your muny in this bag." While standing in line, waiting to give his note to the teller, he began to worry that someone had seen him write the note and might call the police before he reached the teller window. So he left the Bank of America and crossed the street to Wells Fargo. After waiting a few minutes in line, he handed his note to the Wells Fargo teller. She read it and, surmising from his spelling errors that he was not the brightest light in the harbor, told him that she could not accept his stickup note because it was written on a Bank of America deposit slip and that he would either have to fill out a Wells Fargo deposit slip or go back to Bank of America. Looking somewhat defeated, the man said "OK" and left. The Wells Fargo teller then called the police who arrested the man a few minutes later, as he was waiting in line back at Bank of America.

Jeg dør! :!:

Lenke til kommentar

Edge, haha...!

Man syntes litt synd på han, da. Kanskje han har en datter på fire og et halvt, med nydelige krøller og rosa, rutete kjole. Familien har ikke så mye mat, fordi staten nekter å støtte dem pga farens tidligere dopmisbruk. Faren har vært nykter i elleve år.

Tragisk, hva?

Hun heter Emily.

Lenke til kommentar
Gratulerer b-real, mens du er at it ta et kurs i touch-skriving! :)
Sitter på et vanlig tastatur for øyeblikket og det går treigt.

Sitter til vanlig med dette:

Microsoft Natural Ergonomic Keyboard 4000

123241-2312p094-1b.jpg

Jeg HATER vanlige tastatur. Jeg fordrar det ikke. En må sitte knødd med håndleddene sammen og en merker faen meg det på håndleddene når man går over til "vanlige" tastatur.

Lenke til kommentar
Edge, haha...!

Man syntes litt synd på han, da. Kanskje han har en datter på fire og et halvt, med nydelige krøller og rosa, rutete kjole. Familien har ikke så mye mat, fordi staten nekter å støtte dem pga farens tidligere dopmisbruk. Faren har vært nykter i elleve år.

Tragisk, hva?

Hun heter Emily.

You broked mah phun :(

Lenke til kommentar

Hei dere, pass på. Nå skriver b-real et innlegg. Gjør plass og tid til å lese det rundt to-tiden da dere.

Neida b-real, skal slutte jeeeg.. :love:

Har du spilt noe på gamer.no (CS:S) i det siste? Har ikke sett deg.

Mm du har bytta nick?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...