Hashtægg Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Eneste "gutten" jeg har sett sprade rundt i bar overkropp det siste døgnet er faren min, og naboungen på 3. Heldige meg :------( Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Om ingen ser hvor man titter. Så reduserer det jo sjansen for at noen skal titte tilbake ganske mye. Noe som reduserer sjansen for å få seg noe, enda mer. oO Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Glem det... Blir bare banna... :/ Nåh. PM? Eneste "gutten" jeg har sett sprade rundt i bar overkropp det siste døgnet er faren min, og naboungen på 3. Heldige meg :------( Hawt. =/ Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Eneste "gutten" jeg har sett sprade rundt i bar overkropp det siste døgnet er faren min, og naboungen på 3. Heldige meg :------( Jeg så en kar i trang shorts, og bar overkropp i dag. Maks lite deilig. Spesielt med tanke på at han hadde overdrevent stor rumpe, og ekkel mage. Den var ikke stor, bare ekkel. *frysninger* Han gikk såklart rundt med den "jeg er så sinnsykt deilig i bar overkropp" attituden >< Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Nei nå legger jeg meg gutter og jenter Natta Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Hylo: hahaha, I know!!!! ahhh, lykke Faces Down: ja, en må jo lage sin egen moro L4r5: Blir liksom noe ukomfotabelt med det å ha en gjeng med jenter som sitter og fniser og glaner på deg da.. skulle jeg tro! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Haha, oppskriften er å ha på seg solbriller "så ingen riktig ser hvor jeg ser" Da kan man glane så mye man vil MOAHAHAHAHA det gjør vel alle? (selv om det ser litt domt ut når man går rundt samme dama flere ganger ) Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Det stedet blir regjert av C og D gjengen, der alder-snittet i gjengen er 12år. Og standard klèsplagg der er burka. Enjoy. føler virkelig med deg der... Ta T-banen bort til en bedre plass etter jobb eller noe da Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Hvorfor har ikke puppyen din øyner Espen Pai? Småekkelt. Synes det var lettere og ikke se verden... Deprimerende da. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 L4r5: Blir liksom noe ukomfotabelt med det å ha en gjeng med jenter som sitter og fniser og glaner på deg da.. skulle jeg tro! Hvis du tror du har noe i trynet ja, ellers tror jeg svært få folk har noe i mot det.. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Blir liksom noe ukomfotabelt med det å ha en gjeng med jenter som sitter og fniser og glaner på deg da.. skulle jeg tro! Ikke si at du bryr deg om hva andre folk, du ikke en gang kjenner. Måtte tro og mene om deg? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) hva er feil med å vise hvor man ser? Husk hvorfor du ikke hele tiden på strategisk vis "tilfeldigvis streifer borti" kroppsdeler vanligvis vanligvis holdt skjermet fra deg. Endret 1. juni 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 det gjør vel alle?(selv om det ser litt domt ut når man går rundt samme dama flere ganger ) Sette seg ned for og stirre? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Det stedet blir regjert av C og D gjengen, der alder-snittet i gjengen er 12år. Og standard klèsplagg der er burka. Enjoy. føler virkelig med deg der... Ta T-banen bort til en bedre plass etter jobb eller noe da Utenfor jobben står horene... de stygge : ( Hjelp meg Espen! Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Til de av dere som ikke skjønte det: Det var en liten spøkefull undertone i det.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) OM FOLK MENER AT DELER AV SAMTALENEMNENE HER INNE IKKE BURDE VÆRE LOV, SÅ TA DET OPP HER: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...6408&st=220 Diskusjon rundt hva som bør og ikke bør diskuteres i denne tråden her skal ikke fortsette i DNFK, her skal det bare skravles. En liten ting til, personangrep i denne tråden slås som vanlig hardt ned på, så hold dere for gode til det. Så, da skravler vi videre, eller hva? Endret 1. juni 2008 av Alastor Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 L4r5: Blir liksom noe ukomfotabelt med det å ha en gjeng med jenter som sitter og fniser og glaner på deg da.. skulle jeg tro! Det er bare kompliment da. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Alaaaastoooooooooor! *overfalle* Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Utenfor jobben står horene... de stygge : ( Hjelp meg Espen! t-banen til majorstuen, og så er det kort vei til bikini paradise Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg