Ballus Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 ååå så mange gutter i bar overkropp nå på sommer'n!!.. De er jo overalt!! weeee Fun for me.. For ikke å snakke om alle de snertne damene i miniskjørt! Noe av det beste med sommeren <3<3<3<3 og dem som soler seg i så lite tøy så mulig på stranden? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 RPP Hæ? Haha, ikke sant? Har du vært i RPP i det siste eller? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Kibs: Bor i Vestfold Men var i Drammen i hele helga, og der var det mye mann og mye overkropp.. The summer is magic hehe Fagerhaug: nå er jeg ikke helt med.. Hva er det du himler med øya for? Endret 1. juni 2008 av Melisma Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Altså, det er vel andre her som snakker om privattiden sin her også.Hvorfor ikke bare gå å slippe ut raseriet sitt ett annet sted en her? Ja, de snakker om privattiden sin. Men de snakker ikke om "Ina og Karina som hadde det så gøy på den festen i går, vettu. Og så sa Tonje at hun skulle dra hjem til Per! Hahaha!" Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 ååå så mange gutter i bar overkropp nå på sommer'n!!.. De er jo overalt!! weeee Fun for me.. Fun for me 2 Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Min kommentar var Eplefes quote. du kommenterte en quote med en annen quote? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Haha, ikke sant? Har du vært i RPP i det siste eller? Ja, faktisk. Kibs: Bor i Vestfold Men var i Drammen i hele helga, og der var det mye mann og mye overkropp.. The summer is magic hehe Nice. du kommenterte en quote med en annen quote? Korrekt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Min kommentar var Eplefes quote. du kommenterte en quote med en annen quote? Ja. Noen ganger sier ting seg selv. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Digg å bo i burka-ville, jaaaa daaa. St.hanshaug parken eller frognerparken? veldig mye pent der som regel Bogerod faen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Haha, ikke sant? Har du vært i RPP i det siste eller? Ja, faktisk. Glem det... Blir bare banna... :/ Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 så snakker jeg med n4w ikke deg er du sur fordi jeg sa at avataren din ligner på Chris Crocker Oo? Om du bare snakker med n4w skal du da for helvete pelle deg langt vekk fra forumet, skal du ikke? Altså, det er vel andre her som snakker om privattiden sin her også. Hvorfor ikke bare gå å slippe ut raseriet sitt ett annet sted en her? 1. les reglene. En samtale mellom deg og Samebror, er veldig lite intressant for resten av oss. Og siden begge to har msn, og mulighet for å sende pm. Kan dere ta det der. + At det blir for sært, å snakke om folk på nettet, på den måten. De får strengt tatt ingen mulighet til å kommentere det dere sier, ergo blir det baksnakking/ryktespredning dere holder på med. Ta det på msn, før noen finner på å stenge tråden, pga dere. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Bogerod faen. Ikke vært der jeg... Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Hvorfor har ikke puppyen din øyner Espen Pai? Småekkelt. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Haha, oppskriften er å ha på seg solbriller "så ingen riktig ser hvor jeg ser" Da kan man glane så mye man vil MOAHAHAHAHA Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Ekkel, småkåt jente, Meslisma. :!: (Sånt liker man!) Lenke til kommentar
hylo Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Haha, oppskriften er å ha på seg solbriller "så ingen riktig ser hvor jeg ser" Da kan man glane så mye man vil MOAHAHAHAHAFunker som faen! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Haha, oppskriften er å ha på seg solbriller "så ingen riktig ser hvor jeg ser" Da kan man glane så mye man vil MOAHAHAHAHA hva er feil med å vise hvor man ser? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Det med ryktespredning er vel ikke du noe særlig flink på heller? Nå tenker jeg ikke her på forumet da men. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Hvorfor har ikke puppyen din øyner Espen Pai? Småekkelt. Synes det var lettere og ikke se verden... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Bogerod faen. Ikke vært der jeg... Det stedet blir regjert av C og D gjengen, der alder-snittet i gjengen er 12år. Og standard klèsplagg der er burka. Enjoy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg