Skarstard Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Er det rart matematikere anses som morsommere folk enn musikere? :\ Jeg skulle svare deg med en vittig sumfunnsfagvits, tenkte jeg, men alt jeg fant med et "social science jokes"-søk var "Social Science is a joke". Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 ååå så mange gutter i bar overkropp nå på sommer'n!!.. De er jo overalt!! weeee Fun for me.. jeg går alltid i bar overkropp, let etter meg! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Lasse sykla opp til emg med den Og vet det men om natalie hadde vært der Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Er mye stygt å da. Gjerne et par som jeg syntes kunne holdt seg til vinteren. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 og du savner vel ikke en ipod? Når du nevner det så Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Lasse sykla opp til emg med den Og vet det men om natalie hadde vært der MSN FOLKENS. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 vel Henriette ble litt brisen og etter en konkuranse som hu tapte så måtte hu kline med Larsern visstnok så ikke det jeg 1. Vi vet ikke hvem Henriette er. 2. Vi vet ikke hva konkurransen gikk ut på. 3. Vi vet ikke hvem Larsern er. 4. Er du enda full? så snakker jeg med n4w ikke deg er du sur fordi jeg sa at avataren din ligner på Chris Crocker Oo? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 ååå så mange gutter i bar overkropp nå på sommer'n!!.. De er jo overalt!! weeee Fun for me.. Hvor bor du?! RPP Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 ååå så mange gutter i bar overkropp nå på sommer'n!!.. De er jo overalt!! weeee Fun for me.. OG jenter i veldig korte skjørt Digg å bo i burka-ville, jaaaa daaa. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 ååå så mange gutter i bar overkropp nå på sommer'n!!.. De er jo overalt!! weeee Fun for me.. eller Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 så snakker jeg med n4w ikke deg er du sur fordi jeg sa at avataren din ligner på Chris Crocker Oo? Om du bare snakker med n4w skal du da for helvete pelle deg langt vekk fra forumet, skal du ikke? Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Nei hu ville ikke ta noen andre(heldigvis) og Lasse gikk ikke Lassa hadde sagt ja hadde det vært natalie, charlotte eller elin Hva snakker dere om?? Sladder? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Digg å bo i burka-ville, jaaaa daaa. St.hanshaug parken eller frognerparken? veldig mye pent der som regel Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 ååå så mange gutter i bar overkropp nå på sommer'n!!.. De er jo overalt!! weeee Fun for me.. For ikke å snakke om alle de snertne damene i miniskjørt! Noe av det beste med sommeren <3<3<3<3 Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Er det rart matematikere anses som morsommere folk enn musikere? :\ Jeg skulle svare deg med en vittig sumfunnsfagvits, tenkte jeg, men alt jeg fant med et "social science jokes"-søk var "Social Science is a joke". Q.E.D. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Lasse sykla opp til emg med den Og vet det men om natalie hadde vært der MSN FOLKENS. når begynte man å quote uten å kommentere? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 så snakker jeg med n4w ikke deg er du sur fordi jeg sa at avataren din ligner på Chris Crocker Oo? Om du bare snakker med n4w skal du da for helvete pelle deg langt vekk fra forumet, skal du ikke? Altså, det er vel andre her som snakker om privattiden sin her også. Hvorfor ikke bare gå å slippe ut raseriet sitt ett annet sted en her? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 når begynte man å quote uten å kommentere? Min kommentar var Eplefes quote. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg