Kibs Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Pfft. Jeg er flinkere til å lage mat enn deg. Jeg liker bare ikke å lage mat. I følge sikre kilder er jeg egentlig ganske flink. Er noen her flinke til å lage mat? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg er visstnok ganske god. Kan vel lage det meste med oppskrift. Ingenting er umulig. Har prøvd meg litt, og har kommet opp med noen gode retter på engenhånd. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) *Rekke opp hånda* Jeg er ganske flink til å lage mat. Det er riktignok ikke ofte jeg tar meg bryet medå lage et ordentlig måltid/middag. Men når jeg gjør det blir det smakfullt. Edit: Og så er jeg flink til å improvisere. Trenger ikke oppskrift til alt mulig. Endret 11. januar 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Er noen her flinke til å lage mat? Jeg kan steke kylling og varme grandiosa Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg har det fryktelig gøy akkurat nå. Sitter på en kristen-chat. Artig å bedrive fredagskvelden med http://www.christian-chat.net/join-chat.html Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Fint. Da sulter ikke favoritt-nerdene mine i alle fall. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Fint. Da sulter ikke favoritt-nerdene mine i alle fall. Hvem er det, da? Snorre? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hmm... jeg kan lage mat ^^ Og jeg sitter å lurer. En creative Zen, med 16gb, eller en vanlig Zen Vision:M? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 En ZEN for helvete! . Vision:M er gammel. Zen kan du putte flashminne i, neste år får du 16GB eller 32GB under 1000,- . Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hahahahah! Admin mutet lobbyen! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Enig med deg, Alastor. I tillegg er den mye bedre å se på. Det er jo selvsagt opp til øyet som ser. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Er det flere enn meg som er full nå? Jeg tror je hadde svart ærlig på de fleste spørsmål akk nå Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hvem er det, da? Snorre? Egentlig så er det NgZ. Og så er det Pusur og Shlashken min, og nå deg, f.eks. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg har det fryktelig gøy akkurat nå. Sitter på en kristen-chat. Artig å bedrive fredagskvelden med http://www.christian-chat.net/join-chat.html Oi! Du er stor, tøff og sterk! Hva underholder, at en chat er befolket av kristne gjør ikke den chatten til noe mer eller mindre underholdene enn andre irc-kanaler. Jeg føler det som indirekte skryt som i "Hey, jeg tør å menge med kristenfolket, beat that!". Det er verken ansett som kult eller spesielt fra min side. Jeg tror Snorre var en den romerske generalen Cæsar i et tidligere liv Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Er det flere enn meg som er full nå? Jeg tror je hadde svart ærlig på de fleste spørsmål akk nå Hvor stor? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Da blir det en Zen Må nok putte på 300kr til, for å få den med 16gb på, men , ja. Den er PEN og se på. 16gb blir vel kanskje litt lite, jaja... Er vel ikke lenge til jeg får store sd kort, ganske billig Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Noen som kan komme inn i 'gjett hvilken fotballstadion'' tråden å forklare barna at Skandinavia er sverige, danmark og Norge? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Er det flere enn meg som er full nå? Jeg tror je hadde svart ærlig på de fleste spørsmål akk nå Hvor stor? lengde: 19,2 cm omkrests vet jeg ikke har ikke målt men ca gjennomsnitt tror jeg Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hvem er det, da? Snorre? Egentlig så er det NgZ. Og så er det Pusur og Shlashken min, og nå deg, f.eks. Hehey. Du er nå ikke så dum du heller, selv om du plaget meg litt med skoene mine. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Er det flere enn meg som er full nå? Jeg tror je hadde svart ærlig på de fleste spørsmål akk nå Hvor stor? 14". Neeei, blei banna fra kristen-chatten eller noe . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg