L4r5 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 vel Henriette ble litt brisen og etter en konkuranse som hu tapte så måtte hu kline med Larsern visstnok så ikke det jeg hmm... Jeg har blitt kalt larsern Lenke til kommentar
Gandax Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Eplefe er du den samme eplefe som er på hoveforumet tro!? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Ahahahahahaha!!! xD Ingen andre altså? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Eplefe er du den samme eplefe som er på hoveforumet tro!? Hun er sannsynligvis det. Hun skal dit i alle fall. ^^ Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 heisann pepz. jeg har feeerie Ugh, må vente til neste uke før jeg har sånn halveis fri hallveis? Åh, åh, åh, åh, åh!! Nye bratsj-vitser på gang! Fordel om du kan litt om musikk, i alle fall den første. Hva kaller du to bratsjer som spiller unisont? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor En liten sekund. Hva er likheten mellom lynet og 4.fingeren til en bratsjist? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det slår aldri ned på samme sted to ganger. :!: *dø på seg* se dumt på kibs. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 se dumt på kibs. Jeg sa vel at du egentlig burde kunne LITT om musikk, gjorde jeg ikke? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Åh, åh, åh, åh, åh!! Nye bratsj-vitser på gang! Fordel om du kan litt om musikk, i alle fall den første. Hva kaller du to bratsjer som spiller unisont? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor En liten sekund. Hva er likheten mellom lynet og 4.fingeren til en bratsjist? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det slår aldri ned på samme sted to ganger. :!: *dø på seg* Er det rart matematikere anses som morsommere folk enn musikere? :\ Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Ahahahahahaha!!! xD Ingen andre altså? Nei hu ville ikke ta noen andre(heldigvis) og Lasse gikk ikke Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 se dumt på kibs. Jeg sa vel at du egentlig burde kunne LITT om musikk, gjorde jeg ikke? jeg kan litt musikk. Men jeg ler ikke. Daniel: matematikere er morsomere. definitivt! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Eplefe er du den samme eplefe som er på hoveforumet tro!?Ja. Det finnes ikke flere. Finner du en eplefe er sannsynligheten stor for at det er meg. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 vel Henriette ble litt brisen og etter en konkuranse som hu tapte så måtte hu kline med Larsern visstnok så ikke det jeg 1. Vi vet ikke hvem Henriette er. 2. Vi vet ikke hva konkurransen gikk ut på. 3. Vi vet ikke hvem Larsern er. 4. Er du enda full? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Er det rart matematikere anses som morsommere folk enn musikere? :\ Ja. jeg kan litt musikk. Men jeg ler ikke. Forsto du dem ikke? Stakar liten. NOEN HER SOM FORSTO DEM?! De er morsomme, jo! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Nei hu ville ikke ta noen andre(heldigvis) og Lasse gikk ikke Lassa hadde sagt ja hadde det vært natalie, charlotte eller elin Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 ååå så mange gutter i bar overkropp nå på sommer'n!!.. De er jo overalt!! weeee Fun for me.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 vel Henriette ble litt brisen og etter en konkuranse som hu tapte så måtte hu kline med Larsern visstnok så ikke det jeg 1. Vi vet ikke hvem Henriette er. 2. Vi vet ikke hva konkurransen gikk ut på. 3. Vi vet ikke hvem Larsern er. 4. Er du enda full? :!: Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 ååå så mange gutter i bar overkropp nå på sommer'n!!.. De er jo overalt!! weeee Fun for me.. Hvor bor du?! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Eplefe er du den samme eplefe som er på hoveforumet tro!? There is only one true Eplefe Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Nei hu ville ikke ta noen andre(heldigvis) og Lasse gikk ikke Lassa hadde sagt ja hadde det vært natalie, charlotte eller elin Natalie var syk så hu kom ikke, og du savner vel ikke en ipod? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) not for me jeg stemmer for at damer også går toppløse,når vi på liv og død skal ha likestilling! Endret 1. juni 2008 av NiXx Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 ååå så mange gutter i bar overkropp nå på sommer'n!!.. De er jo overalt!! weeee Fun for me.. OG jenter i veldig korte skjørt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg