Skarstard Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Lysfolk og publikum er alltid så teite sånn sett. >.< Japps. Hva er det alle sammen har imot en god rulletekst? In other news: Stabæk: DOMINATING! Lenke til kommentar
binko Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Heisann og god aften. Ja, her sitter jeg og håper på lærerstreik slik at jeg slipper muntlig eksamen. Streik i morgen - 50% sjanse for at jeg må holde Streik til onsdag/lenger enn onsdag - jeg trenger ikke holde Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 God aften ja. Skjer hos folket? De skaffer vel bare noe ufaglærte folk som tar over for lærerene og betaler dem med så svarte penger som mulig. :!: Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Heisann og god aften. Ja, her sitter jeg og håper på lærerstreik slik at jeg slipper muntlig eksamen. Streik i morgen - 50% sjanse for at jeg må holde Streik til onsdag/lenger enn onsdag - jeg trenger ikke holde Holde? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) De skaffer vel bare noe ufaglærte folk som tar over for lærerene og betaler dem med så svarte penger som mulig. :!: Ærlig talt, hvilken interesse skulle kommunene ha av å betale noen svart? Endret 1. juni 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Det hadde blitt veldig populært hos utdanningsdirektoratet. Sa noen ugyldig eksamenskarakter? Lenke til kommentar
binko Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Heisann og god aften. Ja, her sitter jeg og håper på lærerstreik slik at jeg slipper muntlig eksamen. Streik i morgen - 50% sjanse for at jeg må holde Streik til onsdag/lenger enn onsdag - jeg trenger ikke holde Holde? Holde/avlegge muntlig eksamen, da. Eplefe - ugyldig eller ei, jeg er bare en uskyldig elev som rammes av streiken... Lenke til kommentar
n4w Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Heisann og god aften. Ja, her sitter jeg og håper på lærerstreik slik at jeg slipper muntlig eksamen. Streik i morgen - 50% sjanse for at jeg må holde Streik til onsdag/lenger enn onsdag - jeg trenger ikke holde Det er egentlig litt dumt for vitnemålet ditt hvis du går glipp av den da. Men ikke hvis du hadde gjort en dårlig jobb Lenke til kommentar
binko Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg burde på dette tidspunkt nevne at alle mine muntlige fremføringer har endt med meg liggende i fosterstilling, siklende på laminatgulvet. Så ja, null muntlig er vinn for meg. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 heisann pepz. jeg har feeerie Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Det er egentlig litt dumt for vitnemålet ditt hvis du går glipp av den da. Pft. Man får studiekompetansen åkke som, og alt universitetene ser på er poengene. 04442. Les Rythmes Digitales - [Darkdancer #02] Music Makes You Lose Control. Jeg er hekta. Endret 1. juni 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jævla kjiping! Jeg er ikke glad i deg lenger. Bare så du vet det! Jeg er glad i deg uansett jeg <3 Lenke til kommentar
n4w Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 heisann pepz. jeg har feeerie Ugh, må vente til neste uke før jeg har sånn halveis fri Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 herregud så morro jeg hadde det igår kveld/natt, var på grillfest igår Drakk ikke så mye alkohol ettersom det var min første ordentlige fest der jeg var våken xD Ble litt øl og litt jeger, men gikk mest i Burn for min del. mens sameboe drakk både no vodkasak, jeger, øl og akkevitt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jævla kjiping! Jeg er ikke glad i deg lenger. Bare så du vet det! Jeg er glad i deg uansett jeg <3 Okay. Jeg er glad i deg også. Nytter ikke å nekte for det. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 herregud så morro jeg hadde det igår kveld/natt, var på grillfest igår Drakk ikke så mye alkohol ettersom det var min første ordentlige fest der jeg var våken xD Ble litt øl og litt jeger, men gikk mest i Burn for min del. mens sameboe drakk både no vodkasak, jeger, øl og akkevitt Skulle så gjerne vært litt lengre Noen som lå langflate eller? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Åh, åh, åh, åh, åh!! Nye bratsj-vitser på gang! Fordel om du kan litt om musikk, i alle fall den første. Hva kaller du to bratsjer som spiller unisont? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor En liten sekund. Hva er likheten mellom lynet og 4.fingeren til en bratsjist? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det slår aldri ned på samme sted to ganger. :!: *dø på seg* Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Okay. Jeg er glad i deg også. Nytter ikke å nekte for det. HA!! I win! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 vel Henriette ble litt brisen og etter en konkuranse som hu tapte så måtte hu kline med Larsern visstnok så ikke det jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg