L4r5 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Da har jeg blitt gjort ansvarlig kontaktperson for Gatefest i Mariskoveien 2008 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Noen som vil hjelpe meg med å få fiksa stasjonære pc-en min? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=935601 Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Okay Iron Man wus tually kool. Men mer overraskende var det at ingen snakket under filmen eller spiste høylytt godteri, og at jeg ikke måtte se en eneste reklame(!). Noen som vil hjelpe meg med å få fiksa stasjonære pc-en min? OBEY DA RULES, BITCH! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Morn folkens ^^ Hva skjer i dag da? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Du ødelegger alt, som vanlig. ): Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 L4r5: Skal du på Postgirobygget-konsert i Langesund i år? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 *gi oppmerksomhet til Skarstad* Var filmen bra? Fra 1 til 10. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Du ødelegger alt, som vanlig. ): Var jo godt og vite det da Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Morn folkens ^^ Hva skjer i dag da? JEG skal arrangere den første gatefesten i gata her er det bestemt. Ingen andre tok på seg ansvaret. L4r5: Skal du på Postgirobygget-konsert i Langesund i år? But of course Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Morn folkens ^^ Hva skjer i dag da? Det er vel god kveld Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 JEG skal arrangere den første gatefesten i gata her er det bestemt. Ingen andre tok på seg ansvaret. Ooooh! Stort ansvar jo Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Ooooh! Stort ansvar jo Allerede i full gang. Har allerede laget flyer hvor jeg spør hva folk kan hjelpe til med. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 *gi oppmerksomhet til Skarstad*Var filmen bra? Fra 1 til 10. Det er det nærmeste en superheltfilm noensinne har vært Batman Begins, noe som må gjøre den verdig i hvert fall en åtter. Det som trakk ned opplevelsen mest var at lysene kom på og alle begynte gå da Iron Man av Black Sabbath begynte spille på slutten. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Noen som vil hjelpe meg med å få fiksa stasjonære pc-en min? OMG!!! SUPPORT!! BAN!! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Allerede i full gang. Har allerede laget flyer hvor jeg spør hva folk kan hjelpe til med. Trenger du noen til og prøvesmake øl? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Det er det nærmeste en superheltfilm noensinne har vært Batman Begins, noe som må gjøre den verdig i hvert fall en åtter. Det som trakk ned opplevelsen mest var at lysene kom på og alle begynte gå da Iron Man av Black Sabbath begynte spille på slutten. Lysfolk og publikum er alltid så teite sånn sett. >.< Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Trenger du noen til og prøvesmake øl? Nei men du må gjerne komme. Første forslag til dato er 21. juni Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Nei men du må gjerne komme. Første forslag til dato er 21. juni Kan bli vanskelig... Hovefestival og slikt... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Nei men du må gjerne komme. Første forslag til dato er 21. juni Kan bli vanskelig... Hovefestival og slikt... Jævla kjiping! Jeg er ikke glad i deg lenger. Bare så du vet det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg