Kibs Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Yeah... And you is not? xD Må folk alltid ødelegge? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 I like pussy. Indeed mrbjoern, indeed. Æsj. Det der er jo ekkelt... Vagina, liksom. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Hva skjer med at folk snakker engelsk idag ? Me no understanding this me understands why you don't Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Må folk alltid ødelegge? Skal vi late som at du er singel, og jeg hetrofil? Edit: Danielzu, I do not want you penis... Endret 1. juni 2008 av mrbjoern Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Æsj. Det der er jo ekkelt... Vagina, liksom. Nei ææææsj! Så kvalmt! Fy faen, altså! Yuck!! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Skal vi late som at du er singel, og jeg hetrofil? Ja? ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Oh im gonna win me some (jeg viste jeg hadde rett,jeg har somregel det :cool Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Whys is that `? Fordi vagina er utrolig ekkel, bare? Det er bare ett stort hull, som gaper over penis. Jeg sier IKKE at anus er noe bedre... Ja? ^^ Så, hva gjør slike hetrofile mennesker? Dette er ganske nytt for meg... Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Whys is that `? you wonder Skal vi late som at du er singel, og jeg hetrofil? Ja? ^^ Og jeg er kameramann! see ya, mat Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Så, hva gjør slike hetrofile mennesker? Dette er ganske nytt for meg... Tja.. Surfer forum, hører på Bruce Dickinson og.. tja.. drikker te. Og jeg er kameramann! Hva skal du filme? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Så, hva gjør slike hetrofile mennesker? Dette er ganske nytt for meg...Vi hugger stein, dreper bjørner og lager tømmerhytter. Hver dag. Kibs: SSSSSSSH! Endret 1. juni 2008 av Knut Erik Lenke til kommentar
Addan Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Me wonder much now yeis Og fitte er ikke ekkelt, eller det veit man jo ikke før man har prøvd Endret 1. juni 2008 av Addan Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Whys is that `? Fordi vagina er utrolig ekkel, bare? Det er bare ett stort hull, som gaper over penis. Jeg sier IKKE at anus er noe bedre... Ja? ^^ Så, hva gjør slike hetrofile mennesker? Dette er ganske nytt for meg... Øhm...du slo opp med eksen din som var dame for et år siden Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Og jeg er kameramann! Hsssj... I allready has ir cam in the bedroom... Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Øhm...du slo opp med eksen din som var dame for et år siden Hva er det du hinter til, det vet jeg ikke. Siden jeg strengt tatt må være sammen med noen, for å slå opp. Dette blir vanskelig, siden det er en eks vi snakker om. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Kibs: SSSSSSSH! Åååja. Eh.. jeg tok visst feil, mrbjoern. Hør på Knut Erik, du. Hsssj... I allready has ir cam in the bedroom... You're a dirty, dirty boy! *finne fram kni..eh..pisken* Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Så det er slikt hetrofile mennesker pleier å gjøre altså. (jeg valgte å høre på Knut Erik) Og, hva er det med det ir camet? Jeg må finne ut hvorfor dynen alltid detter på gulvet når jeg sover... Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Du dytter den sannsynligvis dit. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Vi hugger stein, dreper bjørner og lager tømmerhytter. Hver dag. Og ser Iron Man på kino om tredve minutter (ja, jeg bruker bokstaver. TA DEN, rettskrvningsnorm!). Hva er det beste kinogodteriet? 04442. Les Rythmes Digitales - [Darkdancer #02] Music Makes You Lose Control Endret 1. juni 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg