hylo Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Å slå opp via melding er vel litt... Ja uheldig det også. Om folk ikke har guts til å ta det face2face så bør de hvertfall RINGE.Egentlig så er jeg veldig enig med Lars'ern her. ------------------------------------------------------------------------------------------- Nå har jeg akkurat ommøblert og tatt ut mye drit fra rommet der anlegget står. Gleder meg litt til jeg skal hjem igjen. Da blir det ny stereobenk og stressless (samt kanskje ny TV)! Endret 1. juni 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Spesielt med tanke på det som stod der. xD "Hei jeg tror det aldri kan bli oss to, jeg beklager du er et ludder. Sorry" Hahahah! Speeeeesielt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Tror de fleste er enig i Larsie ak på dette emne. Om ikke man er i et voldelig forhold da Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Haha, hvem var det? Altså, hvordan er det mulig å sende en sånn melding til FEIL person? Jeg hadde dobbeltsjekket det, altså. Det var Kimma But you didn't hear that from me Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Det var Kimma But you didn't hear that from me Så var vi inne på det med å trekke inn navnene på virkelige personer igjen da... Selv om jeg vet hva samebrødrene heter, til både fornavn og etternavn. Betyr ikke det at jeg strør det om meg, her på forumet. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 lurer på hvem han egentlig skulle "dumpe"? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Det var Kimma But you didn't hear that from me Så var vi inne på det med å trekke inn navnene på virkelige personer igjen da... Selv om jeg vet hva samebrødrene heter, til både fornavn og etternavn. Betyr ikke det at jeg strør det om meg, her på forumet. Nå heter han ikke Kimma da Det er bare kallenavnet hans Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Gad. Pirk. Ikke så mange her som bryr seg om hvem det er, vel! *være negativ* Såeh. Hva gjør folk i dag? Har dere en fin dag? Bortsett fra mrbjoern som har blitt dumpa. *være positiv* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg får damebesøk Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 God Kveld godtfolk. Noen som var å så KISS i går? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg får damebesøk give us details when you're done Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 It wil be im my blog(yes,i can blog now ) Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 It wil be im my blog(yes,i can blog now ) wow, mr. penis Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 I like penis. Men ja. Kibs, jeg har det faktisk overaskende bra i dag, jeg også. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Bra, bra. ^^ Så..er du singel nå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Btw har en bet me dama jeg var på date med igår. Fins det tigre i afrika?(Bengal ikke inkludert) mrbjorn: ur not getting mine,it doent swing that way Endret 1. juni 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Bra, bra. ^^ Så..er du singel nå? Yeah... And you is not? xD Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 I like pussy. Men ja. Kibs, jeg har det faktisk overaskende bra i dag, jeg også. Indeed mrbjoern, indeed. Jeg har det godt idag jeg også *joine klubb* Btw har en bet me dama jeg var på date med igår. Fins det tigre i afrika?(Bengal ikke inkludert) tviler. sjekk wiki om nødvendig Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Btw har en bet me dama jeg var på date med igår. Fins det tigre i afrika?(Bengal ikke inkludert) http://en.wikipedia.org/wiki/Tiger#Save_China.27s_Tigers Lenke til kommentar
Addan Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Hva skjer med at folk snakker engelsk idag ? Me no understanding this Endret 1. juni 2008 av Addan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg