n4w Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Men INGEN av dere som har hørt ZP theart og Sam totman? (dragonforce) med de sykeste gitar spillet jeg har hørt på en stund... dere er kjipe as Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Har vært syk en stund nå ja. Men det har bare blitt verre og verre =(. Takk^^. Håper jeg blir frisk igjen snart. Har jo en dokumentar å lage. Takk Pepsi^^. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Men nå er det mat! prekast senere Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Men INGEN av dere som har hørt ZP theart og Sam totman? (dragonforce)med de sykeste gitar spillet jeg har hørt på en stund... dere er kjipe as Spiller ikke Herman Li i Dragonforce? Han er en pussig skrue. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Da er det bra vi har Mike Portnoy og resten av gjengen. Pft, da tyr man heller til Avril. Jeg har blitt blitt av pop-basillen! np: 0444. Justin Timberlake - [Futuresex/Lovesounds #06] What Goes Around.../...Comes Around Interlude Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Den er fin<3 Jeg vet ^_^ Judge me now, used to be afraid to let it show, bow down Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Da er det bra vi har Mike Portnoy og resten av gjengen. Pft, da tyr man heller til Avril. Jeg har blitt blitt av pop-basillen! np: 0444. Justin Timberlake - [Futuresex/Lovesounds #06] What Goes Around.../...Comes Around Interlude Jeg fikk sånn flashbacks til en Alicia Keys (tror jeg)-sang. Karma? Oo Endret 8. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg er sulten.. Men vi får ikke lov å spise i timene. Teit. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 men å henge på forumet får du Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ahh, jeg har nettopp blitt feit på lunsj Var knallgod mat i kantina i dag ^^ Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg fikk sånn flashbacks til en Alicia Keys (tror jeg)-sang. Karma? Oo Uff, jeg takler henne ikke. "Alicia Keys is beautiful, multi-talented (singer, pianist, activist, author, actress), well-respected (admirers include Bob Dylan and Bono) and - here's the catch - crashingly dull." Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Uff, jeg takler henne ikke. "Alicia Keys is beautiful, multi-talented (singer, pianist, activist, author, actress), well-respected (admirers include Bob Dylan and Bono) and - here's the catch - crashingly dull." Huff ja, er ikke så ille med henne, men reklamen er kvalmende Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg hører ikke på henne, men en av de beste vennene mine hadde totalt dilla på den sangen for noen år siden. o_O Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hmf, fikk 30.000 mp3-sanger igår. Irriterer meg at så mye er utagga Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Iiiiiih *strekke på seg* God morgen forum Jeg våkna veldig uthvilt til Windir i dag, det var veldig koselig. Så, skjer? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Iiiiiih *strekke på seg* God morgen forum Jeg våkna veldig uthvilt til Windir i dag, det var veldig koselig. Så, skjer? Fint lite. Jobber og sånt slækk. Fått igjen søvnen nå? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hmf, fikk 30.000 mp3-sanger igår. Irriterer meg at så mye er utagga Uten tags, uten verdi. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hmf, fikk 30.000 mp3-sanger igår. Irriterer meg at så mye er utagga Uten tags, uten verdi. Men mye er rips. Så Winamp auto-tagger skaper verdien i det Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Iiiiiih *strekke på seg* God morgen forum Jeg våkna veldig uthvilt til Windir i dag, det var veldig koselig. Så, skjer? Fint lite. Jobber og sånt slækk. Fått igjen søvnen nå? Jepp! Alt er tilbake til normalen nå. Sovna litt før 2 i natt og våkna for litt siden. Kos Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Iiiiiih *strekke på seg* God morgen forum Jeg våkna veldig uthvilt til Windir i dag, det var veldig koselig. Så, skjer? God morgen =3. Skarstad har blitt bitt av popbasillen og går et blodig korstog mot Alicia Keys. Eplefe innser at "All work and no play makes Alicia a dull ehh..girl". Følg med i neste episode. Endret 8. januar 2008 av KittyCat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg