Tunky Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Hmm. Og jeg som trodde jeg hadde lest hele Bibelen, til og med det med liten skrift. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Hei tards! Finnes det 11 bud, nå? Ødela ikke den der fyren et sett tavler først? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Gaffa-teip fixer alt Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Exactly! =D Tror han blir glad, jeg. 1) Du skal ikke ha andre guder enn meg.2) Du skal ikke misbruke Guds navn. 3) Du skal holde hviledagen hellig. 4) Du skal ære din far og din mor. 5) Du skal ikke slå i hjel. 6) Du skal ikke bryte ekteskapet. 7) Du skal ikke stjele. 8) Du skal ikke tale usant om din neste. 9) Du skal ikke begjære din nestes eiendom. 10) Du skal ikke begjære din nestes ektefelle, eller hans arbeidsfolk eller andre som hører til hos din neste. 11) Du skal ikke varme dine fingre på noen andres mage. ... Vi har brutt det ellevte bud! Ohnoes! I'm going to hell! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Mrbjoern: Hva er deli? Og kibs, at du skal til helvete vet vi alle fra før av : ) Er det imot forumets retningslinjer om man burker banneord, selv om de har hensikt? Endret 1. juni 2008 av Tee_C Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Kibs: Se lyst på det. NgZ blir glad, og du får ett vermt sted å kose deg, etter døden. Tee_C: Sånn, artig butikk du finner overalt i Oslo, blant annet. Masse varm mat, og sånne ting som du kan kjøpe med deg. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Mrbjoern: Hva er deli?Og kibs, at du skal til helvete vet vi alle fra før av : ) Er det imot forumets retningslinjer om man burker banneord, selv om de har hensikt? Hah, det får du faen meg finne ut av sjøl! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg ble nettopp sparket i hånden av babyene. Herreguud, jeg gleder meg til de kommer ut. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Hah, det får du faen meg finne ut av sjøl! faen ta deg Endret 1. juni 2008 av Tee_C Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Kibs: Se lyst på det. NgZ blir glad, og du får ett vermt sted å kose deg, etter døden. Hæ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Fytti helgeroa så varmt det er! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Overskyet i Trønderland Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Varmt er det ja L4R5, det syntes jeg der jeg sto i konfirmasjonsdress og tok bilder. I dag var den store dagen. Hilsen SpecialForce som forlater dere alle nå for å spise en fin middag. God søndag tilallesom skriver her. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Her er det 25 grader, skyfritt og HELT forbanna vindstille. Blir nesten litt for mye av det gode. Merk at jeg bare sa nesten. De irriterende naboene fant ut at de skulle vaske bønneteppene sine eller hva det nå er på verandaen i dag forresten. Det endte jo med vannkrig selvsagt. MEN HVORFOR I SVARTE HULE HELVETE KAN DE IKKE KLARE Å HOLDE VANNSPRUTEN UNNA MEG SOM PRØVER Å FÅ LITT SOL?!?!? Altså det er ikke spesielt behagelig å få masse iskaldt vann på seg der man ligger i sola og prøver å få litt farge på kroppen. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg og Marlene hadde vannkrig >: ). Oh yeah! Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Nå har jeg kommet frem til at siden jeg er så solbrent, så skal jeg holde meg inne litt. Føler meg smart Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Allergi Må sitte inne i 27 varmegrader faktisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg har lært meg å skrive blogg Det er fremdeles overkyet i trønderland Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Look at me, im a nerd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg