Nora90 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Her blir det liv! RAI RAI! Tar du frem DDE, så blir det ihvertfall ikke liv... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Her var det jo spennende. Det blir ikke liv om man ikke skaper det selv vet du. Tror kanskje jeg gjorde et forsøk, skjønner du. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Her blir det liv! RAI RAI! Tar du frem DDE, så blir det ihvertfall ikke liv... Joda. E6 og vinsjan på kaia er skikkelig allsangsanger f.eks. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Det lukter burger her. Jeg fikk lyst på burger Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Rart det der. JEG FÅR NESTEN TIL INTERVALLER!!!!! (Liten septim og sekst kan skyte seg selv, de teller ikke! Ikke tritonus heller. ) Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Altså. Folk må da gjerne få spise burgere. Men de trenger ikke gjøre meg sulten for det. -___-' Også fikk jeg lyst på Ubuntu Cola oO Jeg tror jeg bare løper ut i skogen, med kameraet mitt. Må bort fra disse fristelsenene. =/ Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Også fikk jeg lyst på Ubuntu Cola oO Cola med ubuntu? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Altså. Folk må da gjerne få spise burgere. Men de trenger ikke gjøre meg sulten for det. -___-' Også fikk jeg lyst på Ubuntu Cola oO Jeg tror jeg bare løper ut i skogen, med kameraet mitt. Må bort fra disse fristelsenene. =/ Eneste som er bra med Ubuntu-colaen er navnet. Smaken er ikke noe å skryte av. Men jeg måtte jo nesten ha en boks å stille på datapulten da. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 finnes det cola med ubuntu smak? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 finnes det cola med ubuntu smak? Ikke ubuntu smak. Eller Ubuntusmak for den saks skyld. Men det er en cola som heter Ubuntu ja. Det er sånn "fair trade"-merke. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 finnes det cola med ubuntu smak? Ikke ubuntu smak. Eller Ubuntusmak for den saks skyld. Men det er en cola som heter Ubuntu ja. Det er sånn "fair trade"-merke. får man den i vanlige butikker? haha, hva blir det neste: Vista fanta? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 får man den i vanlige butikker? haha, hva blir det neste: Vista fanta? Tror de har den på noen ICA-butikker. Er ikke så mange steder jeg har sett den egentlig.http://en.wikipedia.org/wiki/Ubuntu_Cola Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 God ettermidag forum. Kom netopp hjem fra igår jeg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 God ettermidag forum.Kom netopp hjem fra igår jeg Hvordan "gikk det"? *knudge knudge wink wink* Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 God ettermidag forum.Kom netopp hjem fra igår jeg Den romantiske turen gikk bra? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 God morgen allesammen! Blei en god 5-6 timer med søvn, noe som ikker er heeelt opptimalt med tanke på alt jeg tenkte jeg skulle få gjort idag! Blir så trøtt av for lite søvn... Rart det der! Good ol' Coca Cola er vel den greieste løsningen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Ja we had sex on the beach og leket oss i barnehagen, eller TO barnehager Not the drik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg