WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Er slutt mellom typen, og jeg skal møte han idag. Jeg aner ikke hva jeg skal si! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Uff, Epletyv. >.< Var det løgnepisoden eller noe mer? Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Uff, Epletyv. >.< Var det løgnepisoden eller noe mer? Jeg ble så såret fordi han løy, så jeg ringte han og sa alt (har funnet i ettertid at han har løyet for meg flere ganger) Han sa mye rart, og igår tidlig sa han at han hadde mistet følelser. Så ringte venninna mi, og han fortalte alt det han følte og at han ville slå opp. Så begynte vi å krangle, og det var utrolig barnslig fra begge sider. Både jeg og han sa masse unødvendig dritt som såret begge. Han fortalte meg igår at han ble såret da jeg sa jeg ville gi tilbake tingene (som jeg da kalte dritt). Han sa bla "Trodde du virkelig likte dem, var helt jævlig å høre at du kalte det dritt". Jeg sa jo selvfølgelig unnskyld, men han har ikke vært noe bedre selv. Han ville møte meg idag, så om ca 1-2 timer så skal jeg snakke med han.. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Uff. Får håpe det ikke går alt for ille, da. Endret 1. juni 2008 av Kibs Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg ser jo på han som min bestevenn. Vi kan jo prate i flere timer om alt mulig. Er redd for at han slutter å ta kontakt for godt.. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Dere får snakke om slikt, da. =/ Du vet vel forhåpentligvis mer etter snakken. Meh. Slikt er alltid jævlig uansett. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Epletyv: Selvom du sier du vil ha kontakt fremdeles, er det ikke sikkert gutten klarer det. Jeg klarer såvidt å prate med jenter jeg har blanda meg opp i. Men det skal nevnes at jeg er et stykke egen napoleonskake også da. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg har funnet min nisje :D Jeg skal studere nanoteknologi ved NTNU om to år Jeg må bare jobbe noe jævli... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 lurer på hvem som har lagt han ut der Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 *gir Epletyven en klem* Og... jeg fant nettop ut at trådløs internetten ikke rekker bort på plenen her hjemme. Good bye, sommer, sol og fine ettermiddager ute i det varme været... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Gode gud, mamma har bursdag i dag. Kake! \o/ Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Epletyv: Selvom du sier du vil ha kontakt fremdeles, er det ikke sikkert gutten klarer det. Jeg klarer såvidt å prate med jenter jeg har blanda meg opp i. Men det skal nevnes at jeg er et stykke egen napoleonskake også da. Jeg kommer til å møte han ofte, og han kan ikke bare gå rett forbi meg og late som jeg er ingen.. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 God dag folkens! Nå skal jeg ta fram pensum boka mi om Latin-Amerika og Karibiens historie og virkelig kose meg. Not. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg kommer til å møte han ofte, og han kan ikke bare gå rett forbi meg og late som jeg er ingen.. Jeg har nettop slått opp selv, og jeg vil fremdeles ha kontakt med henne, når hun klarer det. så jeg vil fortsatt hilse på henne og si hei og slik. Det tror jeg kanskje han også vil, om han ikke er av typen "jeg hater deg fordi vi har slått opp" Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 God dag folkens! Nå skal jeg ta fram pensum boka mi om Latin-Amerika og Karibiens historie og virkelig kose meg. Not. Tits? Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) God dag folkens! Nå skal jeg ta fram pensum boka mi om Latin-Amerika og Karibiens historie og virkelig kose meg. Not. Tits? Hæh? *Føler seg fordummet av varmen* Endret 1. juni 2008 av yvonne2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Her var det jo spennende. Det blir ikke liv om man ikke skaper det selv vet du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg