Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uff, Epletyv. >.< Var det løgnepisoden eller noe mer?

Jeg ble så såret fordi han løy, så jeg ringte han og sa alt (har funnet i ettertid at han har løyet for meg flere ganger)

Han sa mye rart, og igår tidlig sa han at han hadde mistet følelser. Så ringte venninna mi, og han fortalte alt det han følte og at han ville slå opp. Så begynte vi å krangle, og det var utrolig barnslig fra begge sider. Både jeg og han sa masse unødvendig dritt som såret begge. Han fortalte meg igår at han ble såret da jeg sa jeg ville gi tilbake tingene (som jeg da kalte dritt). Han sa bla "Trodde du virkelig likte dem, var helt jævlig å høre at du kalte det dritt". Jeg sa jo selvfølgelig unnskyld, men han har ikke vært noe bedre selv. Han ville møte meg idag, så om ca 1-2 timer så skal jeg snakke med han..

Lenke til kommentar

Epletyv: Selvom du sier du vil ha kontakt fremdeles, er det ikke sikkert gutten klarer det. Jeg klarer såvidt å prate med jenter jeg har blanda meg opp i.

Men det skal nevnes at jeg er et stykke egen napoleonskake også da.

Lenke til kommentar
Epletyv: Selvom du sier du vil ha kontakt fremdeles, er det ikke sikkert gutten klarer det. Jeg klarer såvidt å prate med jenter jeg har blanda meg opp i.

Men det skal nevnes at jeg er et stykke egen napoleonskake også da.

Jeg kommer til å møte han ofte, og han kan ikke bare gå rett forbi meg og late som jeg er ingen..

Lenke til kommentar
Jeg kommer til å møte han ofte, og han kan ikke bare gå rett forbi meg og late som jeg er ingen..

Jeg har nettop slått opp selv, og jeg vil fremdeles ha kontakt med henne, når hun klarer det. så jeg vil fortsatt hilse på henne og si hei og slik.

Det tror jeg kanskje han også vil, om han ikke er av typen "jeg hater deg fordi vi har slått opp"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...