Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke sett War at home. Virker som enda en av de uendelige lattermaskin-sitcom som blir laget.

Jeg vil hjem og se OZ. Er så vanvittig mange sånn semikjente skuespillere som har vært med i Oz. Edie Falco som har vært med i Sopranos, 3 personer fra Dexter, Harold Perrineau Jr. og Adewale Akinnuoye-Agbaje har vært med i Lost. Mark Margolis har vært med i gudene vet hvor mange filmer. Mark Margolis fra The Wire...listen er bare laaang.

Lenke til kommentar

Begynner å bli ganske fortvilt her. Har en pc som nekter å sammarbeide med meg. Låser seg helt uten forvarsel eller noe som helst.

Har en liten misstanke om at kanskje den ene harddisken holder på å stoppe men jeg tror ikke det helt er problemet heller for den kutter strøm til PC mus og tastatur også. Bios-oppdatering fungerte heller ikke, samme resultatet. Alt av temperaturer ser grei ut. Får vel bli en memtest senere i dag. GAAAH. Kjenner jeg er så ufattelig lei.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312

god morgen^^, hva skal folk i dag da?

edit: æsj da, høres kjedelig ut b-real =/

Endret av Slettet+312
Lenke til kommentar
Mornings ja. :) Kom meg opp i halvdecent tid i dag da. Snart ned på NTNU i guess. Hva skal dere bedrive denne praktfulle søndagen med?

nah, skal vel trene.. Se på giro og finne noen folk og henge med :p

kan jeg spørre hva du studerer? : )

Lenke til kommentar
Fysikk og matematikk. Utrolig spennende! Er det bra vær hos deg da, så du kan løpe rundt ute i sommersola? :fun:

Her er været strålende :D

burde egentlig ikke løpe rundt, litt for varmt egentli, men :p

Stilig, jeg har planer om NTNU selv, men er ikke helt sikker på studie.. :p

Edit: Tenker litt på bioteknologi :)

Endret av Tee_C
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312

litt stille her i dag:P ikke rart med det deilige været ute... Fikk beskjed av typen at jeg sku vekke han halv ti, ikke så lett når han har slått av mobilenO_o

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...