Poseboen Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Ganske mye fritid rundt eksamene iom at eksamens perioden er på to-tre uker, men bare to av dagene faktisk er eksamen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Har ikke sett War at home. Virker som enda en av de uendelige lattermaskin-sitcom som blir laget. Jeg vil hjem og se OZ. Er så vanvittig mange sånn semikjente skuespillere som har vært med i Oz. Edie Falco som har vært med i Sopranos, 3 personer fra Dexter, Harold Perrineau Jr. og Adewale Akinnuoye-Agbaje har vært med i Lost. Mark Margolis har vært med i gudene vet hvor mange filmer. Mark Margolis fra The Wire...listen er bare laaang. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Det er det. Men jeg har ikke så mye anna å se på atm -.- Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Huh..nei da blir det som oftest til slikt. Kunne ha tatt med cam på jobb så kunne jeg underholdt litt Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Nei, da prøver jeg igjen dere! Ha en fin morgen! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Lykke til Skal ikke prøve før kl 0830. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Huh..nei da blir det som oftest til slikt. Kunne ha tatt med cam på jobb så kunne jeg underholdt litt Next time, babe Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 wiiiiiiiiihiiii Tror jeg må finne meg ei kaffekanne. Kjenner jeg er på nedtur :X Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Begynner å bli ganske fortvilt her. Har en pc som nekter å sammarbeide med meg. Låser seg helt uten forvarsel eller noe som helst. Har en liten misstanke om at kanskje den ene harddisken holder på å stoppe men jeg tror ikke det helt er problemet heller for den kutter strøm til PC mus og tastatur også. Bios-oppdatering fungerte heller ikke, samme resultatet. Alt av temperaturer ser grei ut. Får vel bli en memtest senere i dag. GAAAH. Kjenner jeg er så ufattelig lei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) god morgen^^, hva skal folk i dag da? edit: æsj da, høres kjedelig ut b-real =/ Endret 1. juni 2008 av Slettet+312 Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Godmorgen godtfolk! er ikke så mange her atm men Lenke til kommentar
K.. Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Mornings ja. Kom meg opp i halvdecent tid i dag da. Snart ned på NTNU i guess. Hva skal dere bedrive denne praktfulle søndagen med? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Mornings ja. Kom meg opp i halvdecent tid i dag da. Snart ned på NTNU i guess. Hva skal dere bedrive denne praktfulle søndagen med? nah, skal vel trene.. Se på giro og finne noen folk og henge med kan jeg spørre hva du studerer? : ) Lenke til kommentar
K.. Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Fysikk og matematikk. Utrolig spennende! Er det bra vær hos deg da, så du kan løpe rundt ute i sommersola? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Fysikk og matematikk. Utrolig spennende! Er det bra vær hos deg da, så du kan løpe rundt ute i sommersola? Her er været strålende burde egentlig ikke løpe rundt, litt for varmt egentli, men Stilig, jeg har planer om NTNU selv, men er ikke helt sikker på studie.. Edit: Tenker litt på bioteknologi Endret 1. juni 2008 av Tee_C Lenke til kommentar
K.. Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Anbefaler NTNU på det sterkeste! Trondheim er en superdupertruper by! Come come! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Vet om noen steder hvor man finner snitt fra forige år? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Det skal du finne på samordna opptak sine hjemmesider. Men nå stikker jeg, ha en fin dag mr Tee_C! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 litt stille her i dag:P ikke rart med det deilige været ute... Fikk beskjed av typen at jeg sku vekke han halv ti, ikke så lett når han har slått av mobilenO_o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg