Skarstard Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 A Lover's Complaint? Hardt. Lenke til kommentar
binko Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 *Bli sjokkert og fryse* Jeg fant Corpse Bride theme, samt Edward Scissorhands, Gladiator, Matrix, Forrest Gump samt Requiem For A Dream. Instant orgasm. <3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Kan du spille på slurva også? *spille på luftslurva* Jeg er ganske flink til å spille gal jeg da. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 A Lover's Complaint? Hardt. I like you. Jeg kan kryptere meldinger, klarer noen å regne med moduler og sånt shit? Lenke til kommentar
binko Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 http://www.break.com/index/i-think-he-can-dance.html Slutt å oppdater mens jeg hører på filmmusikk. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 I like you. Velkommen til klubben. Unnskyld alt støvet. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Okay okay, poesitid! Åtte roser vil jeg gi deg: Én fordi du er så pen. Én for alle drømmer i deg. (Lar du meg få plass i én?) Én fordi du er en hulder. Én fordi du er en ånd. Én for trykket av din skulder. Én for varmen av din hånd. Én for håpet, én for slottet vi skal bygge: Det blir åtte – åtte roser som vil tørste efter å få være nu hos den niende og største ville rose – som er du. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Okay okay, poesitid! Åh maj gåd, du er så dyp. Natta, Skarstad. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Skarstad, fortell meg hvorfor Sesong 2 og 3 av Veronica Mars ikke er å finne på DVD i norske butikkhyller. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Gute Nacht, liebe Demille. Skarstad, fortell meg hvorfor Sesong 2 og 3 av Veronica Mars ikke er å finne på DVD i norske butikkhyller. Fordi alt er utsolgt, vel! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Nå har jeg og en kompis sittet i 11 timer i strekk med Heroes 5, med det samme mappet hele tiden... Jeg vant til slutt! Tiden flyr med Heroes! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Nå har jeg og en kompis sittet i 11 timer i strekk med Heroes 5, med det samme mappet hele tiden... Jeg vant til slutt! Tiden flyr med Heroes! Høres kjent ut, bare at Heroes 3 er mye bedre. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 God aften, store og små. Her sitter jeg, på lillebroren min sitt i rom, i senga med laptopen i 40 varmegrader. Det er virkelig ikke mulig å få dette rommet kjølig. Hater at vi har gjester av alle mulige slektninger hele tiden, da får jeg ikke mitt deilige, perfekt tempererte rom Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Det er VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRMT! Kjenner jeg svetter bort her jeg sitter. Får trø meg en tur på en veranda. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 What what in da but. Drepte tråden jeg. Gjør våken ida? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Nå har jeg og en kompis sittet i 11 timer i strekk med Heroes 5, med det samme mappet hele tiden... Jeg vant til slutt! Tiden flyr med Heroes! Høres kjent ut, bare at Heroes 3 er mye bedre. Jeg ville nå satt 5'ern på linje med nummer 3! På grunn av denne spillingen får jeg visst ikke sove heller. Har ligget å sett på TV i to timer nå, men er lys våken... Velvel, har fri i to uker fremover, så det går fint! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Er med at dere har fri? Ferdig med eksamensavviklinger og slikt? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 What what in da but. Drepte tråden jeg. Gjør våken ida? Ser på The War at home. Av en eller anna grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg