L4r5 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Hvordan uttaler man egentlig Aass Fatøl på engelsk? Ass fat beer? Man uttaler da ikke norske merkevarenavn på engelsk, da, raringen. You brokeded my joke! Lenke til kommentar
K.. Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) I SO6, regner jeg med. DemoniZer hang i alle fall her enda. Ååååreis, back then. Det var så koselig, det var da jeg jobba i banken. Hvor er DemoniZer? Jeg vil at han skal være her nå. Endret 31. mai 2008 av Knut Erik Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Har du jobba i bank? Hva gjør du nå, da? Lenke til kommentar
binko Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 God kveld igjen. Jeg fikk 4.5 i snitt. Er misfornøyd.... Vil inn på media&kommunikasjon, flameme\o/ men jeg VIL. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Er jeg krevende fordi jeg forventer at (and I quote): "Jah. Sånnt blir alltid litt langvarig. Jeg kommer hjem før midnatt ihvertfall, og så snakkes vi da eller i morgen tidlig" betyr at han faktisk kommer hjem før midnatt? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Hvor er DemoniZer? Jeg vil at han skal være her nå. Han jobber og litt sånt. Jeg fikk 4.5 i snitt. Er misfornøyd.... Jeg får nok noe lignende. Videregående. Men det suger maks når det er to-tre fag som ødelegger. *syte sammen med* Er jeg krevende fordi jeg forventer at (and I quote): "Jah. Sånnt blir alltid litt langvarig. Jeg kommer hjem før midnatt ihvertfall, og så snakkes vi da eller i morgen tidlig" betyr at han faktisk kommer hjem før midnatt? Nei? Han må i alle fall si ifra at han ikke rekker hjem til før midnatt hvis han ikke gjør det. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Har du jobba i bank? Hva gjør du nå, da?Sommerjobb. Nå NTNU'er jeg... og.. ha, starter i bank her i Trondheim pååå.. tirsdag.. så.. tre dager til. Looking soo much forward to it. \o/ .. da passer det jo perfekt at mr DemoniZer kommer tilbake nå så blir det.. akkurat som før! ... hva er det du skal gå til høsten? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Nei? Han må i alle fall si ifra at han ikke rekker hjem til før midnatt hvis han ikke gjør det. Har ikke hørt fra ham siden den meldingen, og det var vel halv elleve eller noe.Langt etter midnatt eplefe.Er ikke irritert, bare ensom. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 eplefe, jeg tror det er helt normalt... men litt rart er det. Jeg får 4,8 i snitt (om det ikke hadde vært for 3ern i fransk hadde jeg fått 5 . viktig poeng ) Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 ... hva er det du skal gå til høsten? Savner Ludde jeg og. Blir å ta to fag i Bergen. Videregåendefag. Matte og (forhåpentligvis) biologi. Evt. matte og kjemi. Har ikke hørt fra ham siden den meldingen, og det var vel halv elleve eller noe. Du får mase litt om et kvarter da, vet du. Lure på hva han driver med eller noe. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Hvem sa noe om irritert? oO Er han ute på "livet" og du sitter å sender kontroll-mld til han? Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 De historiene/bildene minner meg forresten veldig om Dagfinn Lyngbøs 'Teltur'. Hehe, trykket på linken uten å se helt hva det var for noe. Plustelig... BLODAPPELSIN! Håper høytalerne overlevde. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Knis. Monty Python utrolig festlig! Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Elsker Monty Python. Er en grunn til at jeg har hele Monty Pythons 'Flying Circus'. Et must. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Det samme er Eddie Izzard! Han har en del vitser som er helt vanvittig bra for oss historiestudenter Lenke til kommentar
southparkman Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 jesus, dere hooka meg på creepypasta og mens jeg satt og leste begynnte noen å sende opp fyrverkeri. Gjett om jeg skvatt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Liv og liv. Han er i bursdagsselskapet til en onkel som ble 71. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Glemte å ta med meg boka jeg kjøpte i dag..tenkte jeg skulle sitte å lese og kose meg i natt men neeeeiiiida Hva opp Nora, jeg ser du er her inne å spionerer men sier ikke no. Gaah...tardish at jeg ikke får sett youtube-videoer her på jobb...er hysterisl artig videoblogg på GTF de siste dagene. jaja..får vente til en kommer hjem... Liv og liv. Han er i bursdagsselskapet til en onkel som ble 71.Og det er hvor lenge siden du har hørt ifra han? Ro ned og finn noe annet å gjøre en å sitte å vente på at mobilen skal gi lyd ifra seg =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg