K.. Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Eller hvor mange søvnløse netter jeg har fått pga. det.Mister du nattesøvnen av å lese de historiene som står i spoilers her? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) Kibs, det har det da alltid vært. De er jo skumle! >< Knut Erik: Jeg er lettskremt. Jeg er mørkredd. Endret 31. mai 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Er det bare unger her? Er det ikke slik du liker det? Lenke til kommentar
binko Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Once, there was a boy who loved to read. He read everything he could get his hands on, and loved going to his favorite book store. One day, the boy realized he had read everything the store had to offer. He confronted the owner, and asked him if he had anything the boy had never checked out. The owner said why, yes, I do, and pulled out a book called “Death”. He gladly sold it to the boy at a discounted price of 50$. However, he warned the boy, never to read the front page. Well, the boy returned to his house and read the book, and he was content. However, he always wondered, what could be on that front page, it was always in the back of his mind. One day, the temptation was too much for the boy, and he flipped to the very front of the book, and dropped the book in HORROR. There, in bold print, was MSRP 7.99$ Lover, denne er bare morsom. Jeg har blitt litt vel skremt av et bilde nå, så tar en liten pause. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Jeg ser ikke forskjellen, Eplefe. Men nå er jeg tydeligvis den feigeste her, sååå ... ^^ Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Jeg ser ikke forskjellen, Eplefe. Men nå er jeg tydeligvis den feigeste her, sååå ... ^^ indeed. Men disse historie greiene deres kan dere bare slutte med, det betyr at jeg må skrolle meg igjennom mer tekst... Jeg gidder ikke lese dem , men må åpne spolierne allikevel Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Tydeligvis. De er jo bare morsomt skremmende. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Where is da scary stuff? oO NOT LOCATED. Lenke til kommentar
binko Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 God aften B-real. Vel, den første jeg posta er den eneste som har skremt meg ordentlig, foruten bilder. Og jeg vil ikke poste bildene her, for da må jeg inn på siden igjen... *gjemme seg bak pute* Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) Dette var jo nesten litt morsomt, jeg er den eneste som lar meg skremme. Edit: "Lar meg skremme" er et dårlig uttrykk, det fikk det til å høres selektivt ut. >> Endret 31. mai 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Where is da scary stuff? oONOT LOCATED. Pointing at B-real yelling: SCARY STUFF LOCATED!! ALERT!! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Point beeing er at dere er noen pyser. Skal ikke no mer til en å rope BØ så løper dere. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Er det ikke slik du liker det? Sa jeg kanskje at det var noe negativt? Jeg frykter dog at mange er over 16. =/ Lenke til kommentar
binko Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Point beeing er at dere er noen pyser. Skal ikke no mer til en å rope BØ så løper dere. AAAAHH! *løpe og falle i stein* ROCK OF DOOM! ROOOCK OF DOOOOOM! *point at rock of doom* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor You are home alone, and you hear on the news about the profile of a murderer who is on the loose. You look out the sliding glass doors to your backyard, and you notice a man standing out in the snow. He fits the profile of the murderer exactly, and he is smiling at you. You gulp, picking up the phone to your right and dialing 911. You look back out the glass as you press the phone to your ear, and notice he is much closer to you now. You then drop the phone in shock. There are no footprints in the snow. It's his reflection. Mamma. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) Jeg fikk en øl av min fulle far bare for å at jeg kunne passordet til det trådløse nettet. Fulle fedre er kos. Passordet er navnet hans og året han er født. Endret 31. mai 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Jeg frykter dog at mange er over 16. =/ er man "Voksen" da?=) du sa det ikke, men du hadde en negativ tone i ordspråket. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Jegg fikk en øl av min fule far bare for å at jeg kunne passordet til det trådløse nettet.Fulle fedre er kos. Passordet er navnet hans og året han er født. Øl er kos. Det samme er enkle passord. er man "Voksen" da?=) du sa det ikke, men du hadde en negativ tone i ordspråket. Nei, men man er over en viss...eh..grense. Jaså. En tone, sier du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg