Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I blame mum and dad.

So did my kidbrother.

Var meget slem med han i vår barndom :)

Stengte du han inne i en underjordisk hytte med bare en utgang du hadde laget og heiv brennende gress inn og når han kom ut stod klar med en bøtte nyklippet brennesle som du heiv på den bare overkroppen hans slik som storebroren min gjorde? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Stengte han inne i kjeller`n.

Var mer psykisk terror enn fysisk. Har aldri banket han opp...enda :p

Tvang han å spise mark og til å ødlegge lekehytta til en jeg ikke likte(han og noen mindre søskenbarn+nabo`n)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Sitter her og hører på Leonard Cohen mens jeg venter på at katta skal gå bort fra tastaturet.(..)

Follo som i oslo eller follo som i Orkdal vidregående?

Lenke til kommentar

Husker en gang for veldig lenge siden da vi hadde en egentlig ganske stor kaktus i vinduskarmen.

En dag ble jeg sur på min bror, og dyttet han mot vinduet. Broren min falt med rompa rett oppi kaktussen :p

Han var ikke mer enn 2 år ca. og det var akkurat da mamma hadde skiftet bleie på han, og da skulle hun hente en ny en hadde min bror løpt til stua der jeg var. Og da var det noe han gjorde mot meg. (husker bare ikke hva).

Endret av Spirit99
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Jeg sitter og hører på Postgirobygget - Tidløs(plata) og gleder meg til Langesund og Vestfossmarken :cool:

Hah, jeg fant et mixgavekort i grøfta sist sommer og byttet det inn mot den plata wub.gif

Lenke til kommentar
L4r5: Jeg har sletta omtrent all musikk jeg ikke har i cd-form, så eneste jeg har av Postgirobygget er tidløs :p

MSN ASAP!

In other news. Den siste ølen jeg hadde igjen brusa akkurat utover fanget mitt. :(

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...