Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ah, tenkte å studere det selv,men ligger på 3.plass ak. nå.

(friår i år :D)

Jeg skjønner. :) Jeg går 3. året, valgt å fordype meg i natur- og samfunnsfag. Er nettopp ferdig med naturfagen, har samfunnsfagen igjen. Tida går så fort.(..) Om 1 år er jeg ferdigutdannet lærer. Nesten litt skremmende å tenke på, men gleder meg veldig da. ;)

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Har fagbrev i Barne og Ungdomsabreiderfaget jeg, to år som lærling,så ligger etter sånn sett :p

Plus etter et år med almen påbygging,trenger man et friår ;)

Lenke til kommentar
Har fagbrev i Barne og Ungdomsabreiderfaget jeg, to år som lærling,så ligger etter sånn sett :p

Plus etter et år med almen påbygging,trenger man et friår ;)

Det forstår jeg, kjenner jeg begynner å bli litt lei jeg også. Startet også rett på studier etter vgs, men da er jeg ihvertfall ferdig relativt tidlig og kan gjøre ganske mye når jeg er ferdig. Har tenkt til å studere britisk litteratur etter at jeg er ferdig om ett år. Bare for å gjøre noe helt annet og noe som jeg ser på som "gøy". Gleder meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Orket ikke tre år med almen jeg :p

Har søk på Engelsk til høsten

(og Arkeologi,us-studier,filosfi og tilslutt lærer)

Har liksom vært *lærer* før,så lyst å prøve noe nytt før jeg hopper på det toget-.

Lenke til kommentar
Orket ikke tre år med almen jeg :p

Har søk på Engelsk til høsten

(og Arkeologi,us-studier,filosfi og tilslutt lærer)

Har liksom vært *lærer* før,så lyst å prøve noe nytt før jeg hopper på det toget-.

Ah, det blir sikkert morsomt. Siste året mitt av lærerstudiet har jeg valgt å fordype meg i engelsk. Har vært guleroten min gjennom hele studieløpet. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...