Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Må vel lage mat jeg også snart(pølse og potetknoller) Får mulig dambesøk ikveld Trudde du likte sånt Ikke de som kaller seg Ibsen Note to self Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Selv skal jeg prøve å rive meg bort fra denne siden. Kan ikke sitte her hele kvelden. Hmm, tror jeg skal se på Spooks. Igjen. Eller kanskje That '70s Show. Vi får se. Egentlig burde jeg lese til eksamen. Pytt pytt.(..) Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Har du hørt mye på trance og techno siden du vet dette? Vel, hva er forskjellen? Alt Wikipedia kan fortelle meg er at trance "generally [is] characterized by a tempo of between 130 and 160 BPM, short melodic synthesizer phrases, and a musical form that builds up and down throughout a track", mens "the initial take on techno arose from the melding of Eurocentric synthesizer-based music with various African American styles such as Chicago house, funk, electro, and electric jazz. Added to this was the influence of futuristic and fictional themes that were relevant to life in American late capitalist society: most particularly the novel Future Shock by Alvin Toffler." Hva forskjellen er, vet jeg ikke, for jeg har ikke hørt mye på verken trance eller techno, og jeg ville ikke ha tatt den konklusjonen at det ikke er noen forskjell utifra en Wikipedia-artikkel, når jeg ikke har hørt noe særlig av det selv. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 DJ_Dark! Forskjellen på trance og techo på to setninger, nuh! Jeg klarer det på fire ord: Bra og ikke bra! Så hva er Daft Punk da? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Jeg vet også om Nora, via en kompis,via en pc Gratulerer, det visste jeg faktisk. Og jeg kjente henne først. Jeg refererer herved til denne URL'en. Det har seg sånn at jeg legger merke til en spenning som ikke er helt godartet mellom dere.Nåja. Nå var det heller det at jeg er skremt nok av Arendal jeg mente, da. Bor hos Espen, og i går så vi Nora. ._. Og Nora! Nå skal jeg være gal forumstalker, for jeg vet hvor du bor! Og hvor du var i går! =D Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Og Nora! Nå skal jeg være gal forumstalker, for jeg vet hvor du bor! Og hvor du var i går! =D Så du meg? Når da? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 DJ_Dark! Forskjellen på trance og techo på to setninger, nuh! Moahahahah. Jeg vil ta den. Trance: Blæ, med tekst. Techno: Blæ, uten tekst. Som regel altså. Yvonne2? 2? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) DJ_Dark! Forskjellen på trance og techo på to setninger, nuh! Jeg klarer det på fire ord: Bra og ikke bra! Så hva er Daft Punk da? Elektronisk musikk. Er ikke så god på sjangre utenom det. EDIT: Epic fail på Demille. Endret 31. mai 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) NIe:Hvordan viste du det Endret 31. mai 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Så du meg? Når da?Trooor i alle fall det var du som satt i båten inni den tingen. ._. Altså, sentrum. Der med den scenen i vannet som de spilte ekkel korpsmusikk på i går. x) NIe:Hvordan viste du det Fordi Datasmurf ikke er en lukket person. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 EDIT: Epic fail på Demille. Pøh. Frem til du beskriver det bedre holder jeg meg til hennes definisjon. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Trooor i alle fall det var du som satt i båten inni den tingen. ._. Altså, sentrum. Der med den scenen i vannet som de spilte ekkel korpsmusikk på i går. x) I dag eller i går? Virker veldig rart foresten... Så tror ikke det var meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Den Sjur den Sjur Lenke til kommentar
hylo Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Kommer du på Pi (eller Solstice som det heter snart) i kveld eller, Hylo?Skulle ønske det, men jeg er så forbanna sliten etter gårsdagens fyllekule, så jeg er nødt til å takke nei. Er såpass fyllesyk at jeg takket nei til et glass whisky. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 I dag eller i går? Virker veldig rart foresten... Så tror ikke det var meg I går, i 5-6-tida? I pollen, sier Espen det heter. 8D Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 I går, i 5-6-tida? I pollen, sier Espen det heter. 8D Kan ikke ha vært meg. Jeg var hjemme siden jeg kom fra skolen i går Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Nora Lookalike Give me her number, STAT! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Fillern da. ._. Jeg som skulle være gal forumstalker. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Fillern da. ._.Jeg som skulle være gal forumstalker. Men du vet jo hvor jeg bor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg