Nora90 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Plastsjel! Nora! Heeeei! =D Hva kallte du meg? Hei =) Jeg vet også om Nora, via en kompis,via en pc Moi? How? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Jeg har lyst til å flette inn de syntetiske dreadsene i håret mitt før mandag bare for å gi svigers drittsjokk. ._. Not nice, Eplefe, not nice. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Props for the ice rocker and the "vaske bur". Vaske, busy, busy, masse prat. Seriøst. Masse feite farer. Men kaaaan'ke få vaske bur. Men eg var bøg før, seriøst. Kommer de folka, Arne? Og mor di? Jo-Bent er sjef, helt absurd. While he make me vaske bur, vaske bur, vaske bur. Jo-Bent er én side fra why you don't need Dr. Crow, Dr. Crow. Jo-Bent er en side med krem, while you beg me, vattnisse. What is now? What is now? Jo-Bent er en kjempe uten klær. Ingen vet jo hva det var. Hva det var? Hva det var? Scizofreni. I så fall datt 9 visst, neddi drink og the motherfucking flesklegs. Et par stikkord, asikkvin i flesket, sånn bæsjo ho, men eg va stang, da, ahh... Fo'Shizzle! Jeg lagt meg en "makki", en motherfucking crapper. Pussa med pikk i tenna, lobby,ikkje ta på. Start et spaceship. Neh, meny fra star trek. Ok, Bassa, bare smak en prikk før den knekk. Komt aleine i nærheten av artig stær.Mordi,med Dorthe, se forakter meg. Be for bak stein også for Drottni-Draug. And it ain't this dick og han andre brakte kun tær. Fra den verste klasse og ingen vaska handa og beina, underklasse. Break my arm. Du fikk plutselig så late tiss bak stein. Jo-Bent er sjef, helt absurd. While he make me vake bur, vaske bur, vaske bur. Jo-Bent er én side fra why you don't need Dr. Crow, Dr. Crow. Jo-Bent er en side med krem, while you beg me, vattnisse. What is now? What is now? Jo-Bent er en kjempe uten klær. Ingen vet jo hva det var. Hva det var? Hva det var? What is now, Cow? Vaske bur in the shoe. Jeg søkte hjelp, alles rustekofte. Sur med et bur, designer. Bilen fås gratis, og få vannblåst dyr. En banjo. Hva det var? En død figur. For "fraue&chicks" for jeg har gått med strikk. Happy "frau" in the dicky, show me how in the chick. Hva det var? Altså Shreck, men alle hater jo Mickey. Flere siktet, én for mye, altså Laila og Nikki. Jo-Bent er sjef, helt absurd. While he make me vake bur, vaske bur, vaske bur. Jo-Bent er én side fra why you don't need Dr. Crow, Dr. Crow. Jo-Bent er en side med krem, while you beg me, vattnisse. What is now? What is now? Jo-Bent er en kjempe uten klær. Ingen vet jo hva det var. Hva det var? Hva det var? Vasser vasser vasser. What's with my AU AU! Kaaaaan'ke, kaaaaan'ke. You started space. Seriøst, Rex, vil prate med deg, man kaaan'ke. Ikke prat meg inn i reine ass. What's with au! You make my ass wash with mamma, vask meg now, jaa? Kaaan'ke! Kaaan'ke! Mensen er korrekt, derfor seriøst, lipglosskonsentrat. Come the junkie, natt, to for en. Øra, ØRA??? Kaaan'ke! Øra! Se hylet på etuiet. Sensitiv deo, finne. Så glad ej e i ass. IKEA IKEA IKEA. Konvolutt,å ja, kommer nå. Du merket det, du vet det. Så glad jeg er i morra di. Kom nå, kraterverkstedbesøk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Fins flere i Norge som heter Nora Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Feil Nora. Hun snakket til Plastsjel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Bare spør Ibsen Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Bare spør Ibsen Neitakk, han høres ut som en gammel gris Lenke til kommentar
hylo Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 VASKE BUR <3Whast is now, cow? Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Ah, snart blir det taco til middag. Nam! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 VASKE BUR <3Whast is now, cow? Kommer du på Pi (eller Solstice som det heter snart) i kveld eller, Hylo? Jeg badet i dag og forresten Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Bare spør Ibsen Neitakk, han høres ut som en gammel gris Trudde du likte sånt Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 DJ_Dark! Forskjellen på trance og techo på to setninger, nuh! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Skjer her da på en lørdagskveld? Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Lite. Altfor varmt til å gjøre noe som helst. Skal spise litt snart tror jeg. På tide å få i seg noe mat.(..) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 DJ_Dark! Forskjellen på trance og techo på to setninger, nuh! Jeg klarer det på fire ord: Bra og ikke bra! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Har vært masse ute idag, men ikke så lenge av gangen. Bikkja kolapser jo i varmen. Vurderer å traske til Statoil for å kjøpe snop.. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Trudde du likte sånt Ikke de som kaller seg Ibsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg