Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Props for the ice rocker and the "vaske bur". Vaske, busy, busy, masse prat. Seriøst.

Masse feite farer. Men kaaaan'ke få vaske bur. Men eg var bøg før, seriøst. Kommer de folka,

Arne? Og mor di?

Jo-Bent er sjef, helt absurd. While he make me vaske bur, vaske bur, vaske bur. Jo-Bent er

én side fra why you don't need Dr. Crow, Dr. Crow. Jo-Bent er en side med krem, while

you beg me, vattnisse. What is now? What is now? Jo-Bent er en kjempe uten klær. Ingen vet

jo hva det var. Hva det var? Hva det var?

Scizofreni. I så fall datt 9 visst, neddi drink og the motherfucking flesklegs. Et par

stikkord, asikkvin i flesket, sånn bæsjo ho, men eg va stang, da, ahh... Fo'Shizzle!

Jeg lagt meg en "makki", en motherfucking crapper. Pussa med pikk i tenna, lobby,ikkje

ta på. Start et spaceship. Neh, meny fra star trek. Ok, Bassa, bare smak en prikk før den

knekk. Komt aleine i nærheten av artig stær.Mordi,med Dorthe, se forakter meg. Be for

bak stein også for Drottni-Draug. And it ain't this dick og han andre brakte kun tær.

Fra den verste klasse og ingen vaska handa og beina, underklasse. Break my arm. Du fikk

plutselig så late tiss bak stein.

Jo-Bent er sjef, helt absurd. While he make me vake bur, vaske bur, vaske bur. Jo-Bent er

én side fra why you don't need Dr. Crow, Dr. Crow. Jo-Bent er en side med krem, while

you beg me, vattnisse. What is now? What is now? Jo-Bent er en kjempe uten klær. Ingen vet

What is now, Cow? Vaske bur in the shoe. Jeg søkte hjelp, alles rustekofte. Sur med et bur,

designer. Bilen fås gratis, og få vannblåst dyr. En banjo. Hva det var? En død figur. For

"fraue&chicks" for jeg har gått med strikk. Happy "frau" in the dicky, show me how in the

chick. Hva det var? Altså Shreck, men alle hater jo Mickey. Flere siktet, én for mye, altså

Laila og Nikki.

Jo-Bent er sjef, helt absurd. While he make me vake bur, vaske bur, vaske bur. Jo-Bent er

Vasser vasser vasser. What's with my AU AU! Kaaaaan'ke, kaaaaan'ke. You started space.

Seriøst, Rex, vil prate med deg, man kaaan'ke. Ikke prat meg inn i reine ass. What's with

au! You make my ass wash with mamma, vask meg now, jaa? Kaaan'ke! Kaaan'ke!

Mensen er korrekt, derfor seriøst, lipglosskonsentrat. Come the junkie, natt, to for en.

Øra, ØRA??? Kaaan'ke! Øra! Se hylet på etuiet. Sensitiv deo, finne. Så glad ej e i ass.

IKEA IKEA IKEA. Konvolutt,å ja, kommer nå. Du merket det, du vet det. Så glad jeg er i

morra di. Kom nå, kraterverkstedbesøk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...