Catkin Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Jeg tror mamma stalker meg. Mamma, jeg ser deg! Go away =P Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Han løy og fant på dårlige unnskyldninger og hadde tydeligvis "glemt" at vi skulle møtes idag. Han fant på verdens mest dårligste historie. Jeg skjønner ikke hva som er vits å lyve om sånne småting. Hadde han sagt sannheten hadde det ikke vært noe galt i det hele tatt. Han skjønner ikke at det er sårende heller =/ Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Spurte du hvorfor han løy? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Han løy og fant på dårlige unnskyldninger og hadde tydeligvis "glemt" at vi skulle møtes idag. Han fant på verdens mest dårligste historie. Jeg skjønner ikke hva som er vits å lyve om sånne småting. Hadde han sagt sannheten hadde det ikke vært noe galt i det hele tatt. Han skjønner ikke at det er sårende heller =/ oooh, bad one. der er jeg enig, der kunne han heller sagt sannheten. Burde forstå at du forstår når han ikke snakker sant.. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Spurte du hvorfor han løy? Han sa han var på vei til tbanen og rakk den akkurat, og da ble han så stresset slik at han fant på en teit historie.. Meg: Hvorfor tar du ikke telefonen? Han: Jeg er på skolen, er ikke ferdig med orientering Meg: Hvorfor sier stefaren din at du nettopp gikk ut døren? Han: Eh, det er lekser i orientering, jeg strøk, så må gjøre på nytt hjemme. Meg: Javel? Det er noe av det dummeste jeg har hørt Han: Kan ikke snakke nå, du må ringe senere Meg: Når er senere? Han: Kan bare ikke snakke nå! Ring etterpå Kompis i bakgrunn: Bare legg på! Endret 30. mai 2008 av WIP-Slettes-Gh79d3mO Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Han løy fordi han var stresset. Den var tynn. Håper han ikke fortsetter å lyge hver gang han er stresset. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Han løy fordi han var stresset. Den var tynn. Håper han ikke fortsetter å lyge hver gang han er stresset. Da blir det slutt. Da får han bare innse at det ikke lønner seg å lyve. I hvert fall ikke til folk man er glad i.. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Ikke dumt, slikt bør en ikke finne seg i. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Hjelp!Har tydeligvis greid å legge igjen mp3-spilleren på jobben.. Nå har jeg 2gigabyte på psp-en jeg kan bruke til musikk. Hva i all verden skal eg velge ut? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Skal man gi kvinner i konkurranser fordeler fordi de er svakere enn menn, må jo menn få det lettere i matlagings/vaske-konkurransene i samme programserie. Det har sikkert de fleste menn mindre trening i. Bare at menn starter med det samme utgangspunktet i slike saker. Han løy og fant på dårlige unnskyldninger og hadde tydeligvis "glemt" at vi skulle møtes idag. Han fant på verdens mest dårligste historie. Jeg skjønner ikke hva som er vits å lyve om sånne småting. Hadde han sagt sannheten hadde det ikke vært noe galt i det hele tatt. Han skjønner ikke at det er sårende heller =/ Faen ta gutter som ikke skjønner at det er selve greia med LØGN som er ille. >.< Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Æsj, jeg angrer på at jeg ikke ble med noen kompiser ut i kveld. Jeg kjeder livet av meg. Man lærer av sine feil, håper jeg. PS: Rob Halford er en rå vokalist. Endret 30. mai 2008 av Stonemeister Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 JEG HATER DEN JÆVLA GRISEN! ALDRI få dere sånn liten "kosegris" folkens. Det er ikke kos, i det hele tatt. Faen til krevende, anti-sosialt, psykotisk, stressende møkkadyr skal dere lete lenge etter. Skjønner ikke hva søsteren min skulle med en jævla gris. Smaker vondt gjør den sikkert òg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Når det gjelder kjæledyr så er det veldig ofte eieren som er problemet. No offence Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Sånn seriøst, please... Skulle likt å sett deg holde ut med en gris som hyler hver gang du i det hele tatt nærmer deg den, fordi den tror den er på vei til slakteren. Og setter i et hakk høyere de gangene du faktisk løfter den. Det har ingenting med eieren å gjøre, det er naturen til den jævla dumme drittgrisen. De er duster! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Slakt den, da, og kjøp søstra di en hund så hun kan ha nytte av grisen og. =/ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Det er det verste, hun og kjæresten HAR hund. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Arrangere gris vs. hund, da? >.< Edit: Hva i all verden skal hun med en gris da? Oo Endret 30. mai 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Er jo det jeg også lurer på. Det var vel festlig, da. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Hysterisk. =/ Teite kvinnfolk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg