Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han løy og fant på dårlige unnskyldninger og hadde tydeligvis "glemt" at vi skulle møtes idag. Han fant på verdens mest dårligste historie. Jeg skjønner ikke hva som er vits å lyve om sånne småting. Hadde han sagt sannheten hadde det ikke vært noe galt i det hele tatt. Han skjønner ikke at det er sårende heller =/

Lenke til kommentar
Han løy og fant på dårlige unnskyldninger og hadde tydeligvis "glemt" at vi skulle møtes idag. Han fant på verdens mest dårligste historie. Jeg skjønner ikke hva som er vits å lyve om sånne småting. Hadde han sagt sannheten hadde det ikke vært noe galt i det hele tatt. Han skjønner ikke at det er sårende heller =/

oooh, bad one.

der er jeg enig, der kunne han heller sagt sannheten. Burde forstå at du forstår når han ikke snakker sant..

Lenke til kommentar
Spurte du hvorfor han løy?

Han sa han var på vei til tbanen og rakk den akkurat, og da ble han så stresset slik at han fant på en teit historie..

Meg: Hvorfor tar du ikke telefonen?

Han: Jeg er på skolen, er ikke ferdig med orientering

Meg: Hvorfor sier stefaren din at du nettopp gikk ut døren?

Han: Eh, det er lekser i orientering, jeg strøk, så må gjøre på nytt hjemme.

Meg: Javel? Det er noe av det dummeste jeg har hørt

Han: Kan ikke snakke nå, du må ringe senere

Meg: Når er senere?

Han: Kan bare ikke snakke nå! Ring etterpå

Kompis i bakgrunn: Bare legg på!

Endret av WIP-Slettes-Gh79d3mO
Lenke til kommentar
Skal man gi kvinner i konkurranser fordeler fordi de er svakere enn menn, må jo menn få det lettere i matlagings/vaske-konkurransene i samme programserie. Det har sikkert de fleste menn mindre trening i. :p

Bare at menn starter med det samme utgangspunktet i slike saker.

Faen ta gutter som ikke skjønner at det er selve greia med LØGN som er ille. >.<

Lenke til kommentar

JEG HATER DEN JÆVLA GRISEN!

ALDRI få dere sånn liten "kosegris" folkens. Det er ikke kos, i det hele tatt. Faen til krevende, anti-sosialt, psykotisk, stressende møkkadyr skal dere lete lenge etter. Skjønner ikke hva søsteren min skulle med en jævla gris.

Smaker vondt gjør den sikkert òg. :grumpy:

Lenke til kommentar

Sånn seriøst, please...

Skulle likt å sett deg holde ut med en gris som hyler hver gang du i det hele tatt nærmer deg den, fordi den tror den er på vei til slakteren. Og setter i et hakk høyere de gangene du faktisk løfter den.

Det har ingenting med eieren å gjøre, det er naturen til den jævla dumme drittgrisen. De er duster!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...