Eplefe Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Ta det med ro, du skal ikke drikke det, bare gni det utover kroppen din. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Hawt. Endret 30. mai 2008 av Kibs Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Hawt. Oh yeah! Eller ikke.Funker det ikke med noe annet? Krem? Sjokolade? Sjokoladekrem? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Hawt. Oh yes. Det kan funke med hockeypulver. Endret 30. mai 2008 av Loveless Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Men da MÅ det gnis mot penishodet til gutten og. Han må ikke gi fra seg tegn på smerte. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Har lurt på en ting.... Leste signaturen til NgZ... Menn og kvinner i likestilling og slikt. Kvinnene skulle få like retter som mennene og dill og dall... Men en i klassa mi sa i dag at "Kvinner som er opptatt av likestilling... Koffor må dei løfte mindre enn menn i styrke og slikt" Då hadde oss styrketrening i gymmen kor eg og resten av guttane måtte løfte 20 KG og jentene 15KG... På farmen måtte den manlige deltageren løfte meir vann i bøttene enn jentene... Det samme med finalen på 71 grader nord kor mennene må drage pulken med meir vekt... Eg har ikkje noko imot det men... ja... Kvinner og likestilling... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Har lurt på en ting.... Leste signaturen til NgZ... Menn og kvinner i likestilling og slikt. Kvinnene skulle få like retter som mennene og dill og dall... Men en i klassa mi sa i dag at "Kvinner som er opptatt av likestilling... Koffor må dei løfte mindre enn menn i styrke og slikt" Då hadde oss styrketrening i gymmen kor eg og resten av guttane måtte løfte 20 KG og jentene 15KG... På farmen måtte den manlige deltageren løfte meir vann i bøttene enn jentene... Det samme med finalen på 71 grader nord kor mennene må drage pulken med meir vekt... Eg har ikkje noko imot det men... ja... Kvinner og likestilling... Apropos likestilling så leste jeg en litt interresant tråd på seksualitetsforumet nå. Får meg til å tenke litt på hvor langt likestillinge har kommet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Kul film på tvNorge Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 auauauauauauauau! jeg har ødelagt den venstre pekefingeren min og jeg får ikke tatt bilder av den siden jeg ikke finner kameraet mitt Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 americas got talent på tv 2. triste saker.. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Og Bolivar : Hadde ikke vært noe galt i å øke kravene hos kvinner også. Men ta ei lita, spinkel jente som meg. Jeg ville aldri klart å løfte samme tyngde som en gutt/mann ville klart. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Og Bolivar : Hadde ikke vært noe galt i å øke kravene hos kvinner også. Men ta ei lita, spinkel jente som meg. Jeg ville aldri klart å løfte samme tyngde som en gutt/mann ville klart.Skal man gi kvinner i konkurranser fordeler fordi de er svakere enn menn, må jo menn få det lettere i matlagings/vaske-konkurransene i samme programserie. Det har sikkert de fleste menn mindre trening i. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Og Bolivar : Hadde ikke vært noe galt i å øke kravene hos kvinner også. Men ta ei lita, spinkel jente som meg. Jeg ville aldri klart å løfte samme tyngde som en gutt/mann ville klart. Og derfor er du ubrukelig i krigen! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Trust me, du er nok flinkere enn meg i matlaging. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Fy faen! Kjæresten min LØY til meg idag. Tror ikke jeg har vært så skuffa før.. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Fy faen! Kjæresten min LØY til meg idag. Tror ikke jeg har vært så skuffa før.. slik er fælt. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Kjærester som lyger er ikke mye verdt. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Fy faen! Kjæresten min LØY til meg idag. Tror ikke jeg har vært så skuffa før.. Var kuken hans litt større enn han hadde sagt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg