Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har lurt på en ting....

Leste signaturen til NgZ...

Menn og kvinner i likestilling og slikt. Kvinnene skulle få like retter som mennene og dill og dall... Men en i klassa mi sa i dag at "Kvinner som er opptatt av likestilling... Koffor må dei løfte mindre enn menn i styrke og slikt"

Då hadde oss styrketrening i gymmen kor eg og resten av guttane måtte løfte 20 KG og jentene 15KG... På farmen måtte den manlige deltageren løfte meir vann i bøttene enn jentene... Det samme med finalen på 71 grader nord kor mennene må drage pulken med meir vekt...

Eg har ikkje noko imot det men... ja...

Kvinner og likestilling...

Lenke til kommentar
Har lurt på en ting....

Leste signaturen til NgZ...

Menn og kvinner i likestilling og slikt. Kvinnene skulle få like retter som mennene og dill og dall... Men en i klassa mi sa i dag at "Kvinner som er opptatt av likestilling... Koffor må dei løfte mindre enn menn i styrke og slikt"

Då hadde oss styrketrening i gymmen kor eg og resten av guttane måtte løfte 20 KG og jentene 15KG... På farmen måtte den manlige deltageren løfte meir vann i bøttene enn jentene... Det samme med finalen på 71 grader nord kor mennene må drage pulken med meir vekt...

Eg har ikkje noko imot det men... ja...

Kvinner og likestilling...

Apropos likestilling så leste jeg en litt interresant tråd på seksualitetsforumet nå. Får meg til å tenke litt på hvor langt likestillinge har kommet.

Lenke til kommentar
Og Bolivar : Hadde ikke vært noe galt i å øke kravene hos kvinner også. Men ta ei lita, spinkel jente som meg. Jeg ville aldri klart å løfte samme tyngde som en gutt/mann ville klart.
Skal man gi kvinner i konkurranser fordeler fordi de er svakere enn menn, må jo menn få det lettere i matlagings/vaske-konkurransene i samme programserie. Det har sikkert de fleste menn mindre trening i. :p
Lenke til kommentar
Og Bolivar : Hadde ikke vært noe galt i å øke kravene hos kvinner også. Men ta ei lita, spinkel jente som meg. Jeg ville aldri klart å løfte samme tyngde som en gutt/mann ville klart.

Og derfor er du ubrukelig i krigen!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...