Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjønner ikke vitsen med å ta pollenmedisin for å ikke bli bakfull. xD
Det kan faktisk ha en viss effekt hviman er litt allergisk mot etllerannet som finnes i rødvin. Ellers påstår vel sjur at det funker.
Lenke til kommentar
Jeg har hørt at man skal ta zyrtec før/etter man drikker for å ikke bli dårlig neste dag...

Zyrtec er pollenmedisin...?

Zyrtec er antihistaminer. Antihistaminer virker på mer enn bare allergi. Det fungerer ogsp varierende grad på symptomene på fyllesyke. Som f.eks. kvalme. Selv så synes jeg Polaramin fungerer bedre enn zyrtec. Men polaramin må man ha resept for å få. Fordelen med polaramin er bl.a. at den er veldig hurtigvirkende.

Lenke til kommentar
Eller hvorfor lavendel under puta skal hjelpe deg å "vinne" gutten du er forelsket i?

U haef misunderstood! Det funker best å IKKE ha lavendel under puta. I alle fall her. (Ikke at jeg har prøvd med, men.. hva skal man med det når det er det andre som virker? Oo )

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Jeg har astma og allergi for det aller meste. Tror jeg har vært borti det meste som skal forhindre allergier og slikt. Brukte zyrtec før, noen år siden. Faen, nå snakte vi om de virker mot bakfylla? Da var min post unødvendig. Skal dog prøve zyrtec og slikt. Eller bruker dem jo daglig så der har jeg en fordel?

Lenke til kommentar
U haef misunderstood! Det funker best å IKKE ha lavendel under puta. I alle fall her. (Ikke at jeg har prøvd med, men.. hva skal man med det når det er det andre som virker? Oo )
HVA?! Hadde du ikke lavendel under puten? :cry:
Lenke til kommentar
HVA?! Hadde du ikke lavendel under puten? :cry:

Hadde du? :ermm:

Det kan ikke være ekte kjærlighet! =O

:ohmy:

Dette er krise! Vi må slå opp! Neeeeei.

Det er da jentas jobb.

Hvaaaa? :ohmy: Hmm.. da trenger jeg ikke å rydde eller skylle oppvasken. :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.