Eplefe Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Blir ikke bakfull, så null stress der. 8D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Blir ikke bakfull, så null stress der. 8D Same here Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Hva heter kunnskap og *insert* ministeren her i nå for tida? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Jeg har hørt at man skal ta zyrtec før/etter man drikker for å ikke bli dårlig neste dag... Zyrtec er pollenmedisin...? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Og dermed omtrent like funksjonelt som å gå fire ganger baklengs rundt kjøkkenbordet. :') Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Om du er over 18 da. ^^Der tror jeg en del phailer her. Jeg sluttet å phaile i april ^^ Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Skjønner ikke vitsen med å ta pollenmedisin for å ikke bli bakfull. xD Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Skjønner ikke vitsen med å ta pollenmedisin for å ikke bli bakfull. xD Skjønner du ikke hvorfor man skal ha en visp under puta når man er forkjøla? Oo Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Skjønner ikke vitsen med å ta pollenmedisin for å ikke bli bakfull. xDDet kan faktisk ha en viss effekt hviman er litt allergisk mot etllerannet som finnes i rødvin. Ellers påstår vel sjur at det funker. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Eller hvorfor lavendel under puta skal hjelpe deg å "vinne" gutten du er forelsket i? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Jeg har hørt at man skal ta zyrtec før/etter man drikker for å ikke bli dårlig neste dag... Zyrtec er pollenmedisin...? Zyrtec er antihistaminer. Antihistaminer virker på mer enn bare allergi. Det fungerer ogsp varierende grad på symptomene på fyllesyke. Som f.eks. kvalme. Selv så synes jeg Polaramin fungerer bedre enn zyrtec. Men polaramin må man ha resept for å få. Fordelen med polaramin er bl.a. at den er veldig hurtigvirkende. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Eller hvorfor lavendel under puta skal hjelpe deg å "vinne" gutten du er forelsket i? U haef misunderstood! Det funker best å IKKE ha lavendel under puta. I alle fall her. (Ikke at jeg har prøvd med, men.. hva skal man med det når det er det andre som virker? Oo ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Jeg har astma og allergi for det aller meste. Tror jeg har vært borti det meste som skal forhindre allergier og slikt. Brukte zyrtec før, noen år siden. Faen, nå snakte vi om de virker mot bakfylla? Da var min post unødvendig. Skal dog prøve zyrtec og slikt. Eller bruker dem jo daglig så der har jeg en fordel? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 U haef misunderstood! Det funker best å IKKE ha lavendel under puta. I alle fall her. (Ikke at jeg har prøvd med, men.. hva skal man med det når det er det andre som virker? Oo )HVA?! Hadde du ikke lavendel under puten? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Det kan ikke være ekte kjærlighet! =O Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 HVA?! Hadde du ikke lavendel under puten? Hadde du? Det kan ikke være ekte kjærlighet! =O Dette er krise! Vi må slå opp! Neeeeei. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 HVA?! Hadde du ikke lavendel under puten? Hadde du? Det kan ikke være ekte kjærlighet! =O Dette er krise! Vi må slå opp! Neeeeei. Det er da jentas jobb. Hvaaaa? Hmm.. da trenger jeg ikke å rydde eller skylle oppvasken. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Hvaaaa? Hmm.. da trenger jeg ikke å rydde eller skylle oppvasken. In your dreams. Den skal skylles så lenge jeg er i nærheten, enten du vil det eller ikke. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Frykt ikke! Du kan bare lage en miksdur av okseøyne, en pappbit, lekastøv, en kanelstang og blod fra en struts! Det kan redde hele forholdet. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Frykt ikke! Du kan bare lage en miksdur av okseøyne, en pappbit, lekastøv, en kanelstang og blod fra en struts! Det kan redde hele forholdet. Hva skal jeg gjøre med det, da? Drukne ham i det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg