Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Koselig funksjon med det nye asushovedkortet er at en kan sitte paa web uten aa ha installert OS :love:
Whut? Hvordan arter det seg? Pass på så du ikke får virus direkte på hovedkortet, det hadde isåfall sugd balle. :wee:
Lenke til kommentar
Det må jeg si virker nice ja. Men dårlig med språkstøtte virker det som. :p

Det må være den beste nye funksjonen som er integrert på hovedkort de siste 5 åra tror jeg.

Er helt supert jo. Saa kan en faktisk koble seg til nette og sp0rre om hjelp hvis alt gaar til faens.

Men ja, spraakst0tten var vist ikke det beste. Har satt norsk som input men ser vist ikke ut til aa ta det.

Lenke til kommentar

Mens jeg er så heldig å ha fått munnsår IGJEN (fjerde eller femte omgangen siden påskeferien), denne gangen på tunga av alle ting. Klarte kun å spise en halv brødskive til frokost og lunsj på skolen til sammen. Smerten et slikt lite munnsår klarer å lage er helt ekstrem!

Så her sitter jeg med kortison, smertestillende, lokalbedøvende middel og vademecum som jeg må bruke jevnlig for å klare å leve.

Lenke til kommentar
Jeg ville tro at det skulle gå bra å drikke alkohol etter inntak av allergipiller ja. Hvis ikke ville det stått noe på esken om det. Eventuelt ville du fått beskjed om det av lege/apoteker. Om du er over 18 da. ^^

Ikke bare på esken. Det ville stått på felleskatalogen.no også. Og der er ikke dette nevnt med et eneste ord.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...