Nie Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Glad i deg også. Hva skal du på statoil? Ingenting. Men finner jeg statoil finner jeg busstoppet, i følge Espen. Så, da må jeg finne statoil. x) Lenke til kommentar
edge Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/05/30/536731.html Den jobben vil jeg og ha! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Fylle bensin håper jeg. Er så lei av den idiotiske boikotten folk driver med som ikke hjelper en drittDen dagen jeg drar på statoil for å fylle bensin bør alle holde seg unna veiene. Jeg har ingenting bak rattet å gjøre. x) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Eksamen over. Og ingen lykke til-melding fra kjæresten eller bestevenninnen. Jeg vil sove. >_< Hvordan gikk det? Eksamen over. Og ingen lykke til-melding fra kjæresten eller bestevenninnen. Jeg vil sove. >_< *sende ut glade tanker i retning Eple's sensor* edit: beklager andytard. Utrolig nok har jeg klart å bli forkjøla+feber Eksamen over. Og ingen lykke til-melding fra kjæresten eller bestevenninnen. Jeg vil sove. >_< Jeg sendte deg melding, jo! Jeg fikk bare aldri svar. :< Tror jeg, i alle fall. Wait a sec. Åja. Utboks. Unnskyld? Hvordan gikk det? Stryker vel ikke, I guess. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Eksamen over. Og ingen lykke til-melding fra kjæresten eller bestevenninnen. Jeg vil sove. >_< De fortjener deg ikke! Ikke jeg heller! At jeg, din forlovede, kunne glemme det. Kan du noen gang tilgi meg? Hvis ikke vet jeg ikke om jeg kan tilgi meg selv.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Skriftlig, Internasjonal Engelsk. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Skriftlig, Internasjonal Engelsk. Ikke det verste da Eller? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Neida, absolutt ikke. Problemet mitt var at jeg lot tankene mine vandre etter første dopausen med mobilsjekk og datt helt ut av min egen stil. Så tror neppe den 6eren er innen rekkevidde. En femmer, kanskje. Men ikke toppkarakter. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Jeg hater mennesker som whiner fordi de ikke får seksere. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Neida, absolutt ikke. Problemet mitt var at jeg lot tankene mine vandre etter første dopausen med mobilsjekk og datt helt ut av min egen stil. Så tror neppe den 6eren er innen rekkevidde. En femmer, kanskje. Men ikke toppkarakter. Herremin, femmer? Det må du jo være glad for? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Jeg hater mennesker som whiner fordi de ikke får seksere.Herregud, jeg er glad så lenge jeg står. Det er bare kjipt å vite at jeg ikke har gjort mitt beste.Herremin, femmer? Det må du jo være glad for? Same as above. Lenke til kommentar
edge Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) http://www.pokeorder.com/charizard.html Har sånn! Må bare vente til dollarkursen går opp igjen så skal jeg selge Gikk over en perm jeg fant, og har vist pokemonkort for $500+ Endret 30. mai 2008 av edge Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Ingenting. Men finner jeg statoil finner jeg busstoppet, i følge Espen. Så, da må jeg finne statoil. x)Kommer han ikke og henter deg når du kommer? Det er for dårlig. Eller vent, kom ikke du frem i går? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Digg å være ferdig på jobb 1230 i dag =D Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Neida, absolutt ikke. Problemet mitt var at jeg lot tankene mine vandre etter første dopausen med mobilsjekk og datt helt ut av min egen stil. Så tror neppe den 6eren er innen rekkevidde. En femmer, kanskje. Men ikke toppkarakter. Å, hva er dette for slags eksamensreglement? Måtte fram og tilside med mobilene før eksamen tok til, vi. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Det måtte egentlig vi og, men eksamensvaktene drev ikke med kroppsvisittering. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Det måtte egentlig vi og, men eksamensvaktene drev ikke med kroppsvisittering. Og nå har jeg en skriftlig innrømmelse ... SKAL JEG STRYKE EPLEFE, MON TRO?? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Ja, for all del. 8D Hadde likt å se deg klare det mtp. at vi tydeligvis er regnet som privatister hele jævla gjengen. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Argh. Nå har jeg virkelig veldig lite lyst til å lese "Latin-Amerika og Karibiens historie" med det flotte været ute. Men må man, så må man. Ikke det at tema er det verste, men det skal skrives 30 000 ord til muntligeksamen i samfunnsfag. *Gnir seg i nakken* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg