Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fylle bensin håper jeg. Er så lei av den idiotiske boikotten folk driver med som ikke hjelper en dritt
Den dagen jeg drar på statoil for å fylle bensin bør alle holde seg unna veiene. Jeg har ingenting bak rattet å gjøre. x)
Lenke til kommentar
Eksamen over. Og ingen lykke til-melding fra kjæresten eller bestevenninnen. Jeg vil sove. >_<

Hvordan gikk det?

Eksamen over. Og ingen lykke til-melding fra kjæresten eller bestevenninnen. Jeg vil sove. >_<

*sende ut glade tanker i retning Eple's sensor*

edit: beklager andytard. Utrolig nok har jeg klart å bli forkjøla+feber :(

Jeg sendte deg melding, jo! Jeg fikk bare aldri svar. :<

Tror jeg, i alle fall. Wait a sec. Åja. Utboks. Unnskyld?

Hvordan gikk det?

Stryker vel ikke, I guess.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

:ohmy: De fortjener deg ikke! Ikke jeg heller! At jeg, din forlovede, kunne glemme det. Kan du noen gang tilgi meg? Hvis ikke vet jeg ikke om jeg kan tilgi meg selv..

Lenke til kommentar

Neida, absolutt ikke. Problemet mitt var at jeg lot tankene mine vandre etter første dopausen med mobilsjekk og datt helt ut av min egen stil. Så tror neppe den 6eren er innen rekkevidde. En femmer, kanskje. Men ikke toppkarakter.

Lenke til kommentar
Neida, absolutt ikke. Problemet mitt var at jeg lot tankene mine vandre etter første dopausen med mobilsjekk og datt helt ut av min egen stil. Så tror neppe den 6eren er innen rekkevidde. En femmer, kanskje. Men ikke toppkarakter.

Herremin, femmer? Det må du jo være glad for? ;)

Lenke til kommentar
Ingenting. Men finner jeg statoil finner jeg busstoppet, i følge Espen. Så, da må jeg finne statoil. x)
Kommer han ikke og henter deg når du kommer? Det er for dårlig. :p Eller vent, kom ikke du frem i går?
Lenke til kommentar

Å, hva er dette for slags eksamensreglement? Måtte fram og tilside med mobilene før eksamen tok til, vi.

Lenke til kommentar

Argh. Nå har jeg virkelig veldig lite lyst til å lese "Latin-Amerika og Karibiens historie" med det flotte været ute. Men må man, så må man. Ikke det at tema er det verste, men det skal skrives 30 000 ord til muntligeksamen i samfunnsfag. *Gnir seg i nakken*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...