Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hallois folkens. God morgen alle sammen! Nå skal jeg sette meg ned og lese til siste eksamen (muntlig) som er på tirsdag. Etter det er det somerferie! :) Hadde muntligeksamen i naturfag på onsdag og det gikk overraskende bra. Yay. Merkelig hvor fort et studieår går når man har det gøy. ;)

Tits?

K9z

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takk, må faen meg prøve å holde meg rolig, så jeg ikke begynner å snakke som om jeg skulle rekke en buss.

I situasjoner som det, er det greit å ta seg en røyk før man begynner. Hjelper på nervene. Men man begynner selvsagt ikke å røyke fordi man skal roe seg ned EN gang.

Alle tøffingene begynner å røyke for å være kul. Not.

Lenke til kommentar
Muntlig allerede nå? Det er jo rimelig greit. Jeg må vente til 9. med å få vite om jeg kommer opp-

Sånn er det når man er student veit du. Eksamener er ofte ikke begrenset til én bestemt periode eller måned, ihvertfall ikke i mitt studie. Har eksamener gjennom hele året og hadde f. eks muntligeksamen i kjemi i mars.(..)

Hallois folkens. God morgen alle sammen! Nå skal jeg sette meg ned og lese til siste eksamen (muntlig) som er på tirsdag. Etter det er det somerferie! :) Hadde muntligeksamen i naturfag på onsdag og det gikk overraskende bra. Yay. Merkelig hvor fort et studieår går når man har det gøy. ;)

Tits?

Woot?

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
Vil sove selv, våkna i dag av at mamma sto og prøve å få pappa til å stå opp. :roll:

Og det er som oftest en veldig høylytt affære?

Tja, ikke egentlig, men i motsetning til meg og mamma, så har pappa litt større vansker med å stå opp enn oss og det betyr at man må mase på'n. Vel, uansett, det pleier ikke å være så ille som i dag, men jeg har soverom ved siden av dem og da er det lett å høre med døra deres oppe. Nåvel, ikke så farlig egentlig, da får jeg begynt med lesinga tidlig i dag.(..)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Det er jo greit.

Så hvordan vekker mor din far?

Teip på leggen trikset?

Haha, nei. Det går noen runder med litt vennskapelig kjeftig og smelling. *ler*

Høres gøy ut å være Far der..

Visste ikke at du likte sånt NiXx. :p *kjefte og smelle*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...