Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Argumentum ad verecundiam: TIL UNNSETNING!

Joss Whedon: "Best. Show. Ever. Seriously, I've never gotten more wrapped up in a show I wasn't making, and maybe even more than those [...] These guys know what they're doing on a level that intimidates me."

Kevin Smith (han laget Clerks, OKAY??): "Veronica Mars is, hands-down, the best show on television right now, and proof that TV can be far better than cinema."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-77217
Skarstad ser på både Veronica Mars og Oc... :!: Det er faen meg triste greier det.

Du ser ikke tilfeldigvis på One Three Hill og/eller Hannah Montana også da?

One Three Hill er jo faen meg konge! Hannah Montana har jeg aldri hørt om, men det er sikkert dårlig.

Lenke til kommentar

Hallois folkens. God morgen alle sammen! Nå skal jeg sette meg ned og lese til siste eksamen (muntlig) som er på tirsdag. Etter det er det somerferie! :) Hadde muntligeksamen i naturfag på onsdag og det gikk overraskende bra. Yay. Merkelig hvor fort et studieår går når man har det gøy. ;)

Lenke til kommentar
Hallois folkens. God morgen alle sammen! Nå skal jeg sette meg ned og lese til siste eksamen (muntlig) som er på tirsdag. Etter det er det somerferie! :) Hadde muntligeksamen i naturfag på onsdag og det gikk overraskende bra. Yay. Merkelig hvor fort et studieår går når man har det gøy. ;)

Tits?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...