Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Shikaru:

Ja ser virkelig at det har vært a working progress. Likte bedre det ansiktet/hodet du har gått for nå. Synes det var et godt valg.

Men nå som du har mønster på skjorta blir shortsen litt kjedelig. Skjorta blir litt dominerende. Må kanskje få gjort noe med shortsen også. Eller kanskje tone ned skjorta. Vet ikke helt. Jeg er ikke veldig kunsterisk anlagt. Bare kommer med noen forslag.

Lenke til kommentar
Tro om jeg skal gidde å prøve å fappe? For å drepe tid, liksom?

Jau, fint å gjøre alene om natta, når man kjeder seg. Jeg har dessverre en muntlig eksamen å forberede meg til og har ikke fappa på over 48 timer :O

På jobben, liksom? Mon tro om det er vanlig å fappe på jobben? Sånn at folk gjør det, men ikke innrømmer det?

Lenke til kommentar

Er nok en del som gjør det, litt avhengig av hva slags jobb de har. Jeg har ikke jobb, men gjør det ikke på skolen lixm, men det er litt annerledes enn nattevakt da.

edit: På tid å få meg noen få timers søvn før muntlig eksamen i morgen. Ønsk meg lykke til! :)

Endret av Vintermåne
Lenke til kommentar

Jeg har aldri tid nok. Aldri tid nok til å gjøre de viktige tingene. Men også tid nok. For mye tid. Jeg sitter til all stadighet her. "Mine innlegg" oppdaters jevnlig. Det er ikke underholdene, jeg må bare gjøre noe, uten at jeg skjønner hvorfor. Jeg vil ikke. Jeg kan bare ikke bare stå i ro; lene meg tilbake, tenke. Jeg er klar over det. Har jeg små pauser tar jeg meg tid til å tenke å ta meg tid til å tenke, før jeg så sjekker ap.no for tiende gang på en time. Planer legges, og faller bort i rutine. Cogito ergo sum, hah. Ergo sum.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...