Ballus Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Under 16?! How you doin'? Få flashbacks til den tiden jeg var under 16 i SO* Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 når ble 16 år "bare"? kom nå på at jeg blir 17 i sommer :D Siden NgZ ble gaaaaaaammeeeeeeeel. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Og jeg har ikke noe imot søringer uten grunn. Nei, ingen grunn til å ha det. Selv har jeg en svakhet for Bærum. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Selv har jeg en svakhet for Bærum. Bare teite folk der, jo. >.< Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Under 16?! How you doin'? Få flashbacks til den tiden jeg var under 16 i SO* Skrivefeil Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Skrivefeil Ikke lov å pirke på skrivefeil. Les den første posten. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Selv har jeg en svakhet for Bærum. Musejakt... Skrivefeil kan ikke tease oss for slik, bare nyinger<3 Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 I know Måtte bare Jeg får faktisk sommerferie imårra folkens *juble for seg selv* Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Bare teite folk der, jo. >.< Tullball. Hvordan kan man ikke like en kommune bestående av nesten utelukkende forholdsvis velutdannede og velstående hvite mennesker, med masse grøntareale, Sandvika Storsenter og et knallgodt fotballag? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Selv har jeg en svakhet for Bærum.Born and raised. Vel, bodd der noen år i hvert fall. ^^ Endret 29. mai 2008 av NgZ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 soss! (spøklig ment selvsagt ) Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Tullball. Hvordan kan man ikke like en kommune bestående av nesten utelukkende forholdsvis velutdannede og velstående hvite mennesker, med masse grøntareale, Sandvika Storsenter og et knallgodt fotballag? Du minner skummelt mye om en liten tysker med bart som levde første halvdel av 1900 - tallet.. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Tullball. Hvordan kan man ikke like en kommune bestående av nesten utelukkende forholdsvis velutdannede og velstående hvite mennesker, med masse grøntareale, Sandvika Storsenter og et knallgodt fotballag? Og overfladiske folk som roper på pappas penger konstant. =/ Stabæk. Meh. Jaja. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Bare teite folk der, jo. >.< Tullball. Hvordan kan man ikke like en kommune bestående av nesten utelukkende forholdsvis velutdannede og velstående hvite mennesker, med masse grøntareale, Sandvika Storsenter og et knallgodt fotballag? Bare så synd 90% er pappagutter med brunkrem i trynet og en holdning til å spy av. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Bare teite folk der, jo. >.< Tullball. Hvordan kan man ikke like en kommune bestående av nesten utelukkende forholdsvis velutdannede og velstående hvite mennesker, med masse grøntareale, Sandvika Storsenter og et knallgodt fotballag? For ikke å glemme pappaguttene med samme klær til 10 000, liggende på båtene sine og drikke rusbrus. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Bare teite folk der, jo. >.< Tullball. Hvordan kan man ikke like en kommune bestående av nesten utelukkende forholdsvis velutdannede og velstående hvite mennesker, med masse grøntareale, Sandvika Storsenter og et knallgodt fotballag? Bare så synd 90% er pappagutter med brunkrem i trynet og en holdning til å spy av. Ikke tull. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg