Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Kidden jeg sitter barnevakt for plasserer meg foran pc-en og spør om lov for å se på TV. Det ringer noen små bjeller i hodet mitt som sier jeg bør stikke huet inn og se hva hun driver med. Jeg får ikke taak i kjæresten. ._.
Haha, det tror jeg du burde ja. :p
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eplefe spurtet inn i stuen. Hun var redd for hva slags syn hun kunne møte. Satt kidden og så på tv? Hun var neimen ikke sikker. Hun hørte noen lyder fra badet. Det var blodflekker på gulvet som slynget seg hele veien opp til døra. Eplefe dirret som en grønn vibrator. "Hva har den kidden funnet på nå?!"

Kjeder meg.

Lenke til kommentar
Eplefe spurtet inn i stuen. Hun var redd for hva slags syn hun kunne møte. Satt kidden og så på tv? Hun var neimen ikke sikker. Hun hørte noen lyder fra badet. Det var blodflekker på gulvet som slynget seg hele veien opp til døra. Eplefe dirret som en grønn vibrator. "Hva har den kidden funnet på nå?!"

Kjeder meg.

MEEENSEEEEEEN. :roll:

Jeg og kjeder meg.

Lenke til kommentar

Begravelse i morgen.

Tenkte jeg skulle gå i begravelsen til en av pasientene som gikk bort her i forrige uke.

Men jeg finner pinadø ikke dressjakken min!

Den ligger ikke nede i kjelleren for jeg har tatt opp alt av klær og brodern har den heller ikke etter det jeg kan se :mad:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Jeg har kjeda meg i hele dag. Så jeg satt opp et telt i hagen

Nie og Eplefe slo opp telt i hagen i går, og brukte 2 timer på det!

Så nå må jeg og typen til Eplefe slå det opp på 12 minutt under hovefestivalen for og slippe og spandere middag på de :p

Jeg brukte 10min :p

Mensen, ja. Damn du ødela alt! =(

Jeg er imba på å muntre opp jenter med mensen :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

mrbjoern har en anime-julenisse xD

jeg kjeder meg..

Jeg har kjeda meg i hele dag. Så jeg satt opp et telt i hagen og la meg til å sove for fem timer siden. Plutselig kom en kompis og vekte meg. Vi spilte fotball, og jeg presterte å kaste meg på en brennesle. Han stakk etter en halvtime fordi han skulle nå skolebussen tilbake (en privatperson med en caravelle), som forøvrig er kjørt av Dag Åsmund. Han skulle spille fotball på Karmøy (haugesund) laaangt her ifra. Så la jeg meg på bakken, sovna igjen. Våkna for ikke så lenge siden med vondt i hodet. My day lizzm

Hvor er du fra :p

Er fra haugalandet selv ^^

Stord, eller close :p

Lenke til kommentar

Det skal nevnes at vi brukte to timer inkludert laaange pauser der vi gikk på butikken og kjøpte godis, røykepauser hver gang vi fant ut hvordan noe fungerte, og tid på å finne ut hvordan ting fungerte. Ingen av oss har satt opp den typen telt før, og i aktiv arbeidstid brukte vi kanskje tre kvarter, hvor halvparten av det var fordi vi hadde gjort ting i feil rekkefølge. Vi er ikke så elendige som Espen sier, og han og Torbjørn skal få kjøpe middag til oss på Hove, eller gå i bånd med ordet "Taper" på magen og "De trodde de var menn" med trykk på TRODDE hvis de feiler. Noe de kommer til å gjøre. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...