NgZ Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Kidden jeg sitter barnevakt for plasserer meg foran pc-en og spør om lov for å se på TV. Det ringer noen små bjeller i hodet mitt som sier jeg bør stikke huet inn og se hva hun driver med. Jeg får ikke taak i kjæresten. ._.Haha, det tror jeg du burde ja. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Eplefe spurtet inn i stuen. Hun var redd for hva slags syn hun kunne møte. Satt kidden og så på tv? Hun var neimen ikke sikker. Hun hørte noen lyder fra badet. Det var blodflekker på gulvet som slynget seg hele veien opp til døra. Eplefe dirret som en grønn vibrator. "Hva har den kidden funnet på nå?!" Kjeder meg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Hun ligger faktisk bare og ser på TV. Disney Channel, tilogmed. Tror ikke du får det mer barnevennlig. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Eplefe spurtet inn i stuen. Hun var redd for hva slags syn hun kunne møte. Satt kidden og så på tv? Hun var neimen ikke sikker. Hun hørte noen lyder fra badet. Det var blodflekker på gulvet som slynget seg hele veien opp til døra. Eplefe dirret som en grønn vibrator. "Hva har den kidden funnet på nå?!" Kjeder meg. MEEENSEEEEEEN. Jeg og kjeder meg. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 12 min? Er da ikke noe stress det da. Har aldri sett teltet engang... men skulle ikke være noe problem... Var en stooor kjerring faktor involvert når de satte det opp ^^ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Hun ligger faktisk bare og ser på TV. Disney Channel, tilogmed. Tror ikke du får det mer barnevennlig. Intet er som god gammeldags jødehat Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Hun ligger faktisk bare og ser på TV. Disney Channel, tilogmed. Tror ikke du får det mer barnevennlig.Hun søte jeg var med Nie og passet? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Mensen, ja. Damn du ødela alt! =( Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Hun ligger faktisk bare og ser på TV. Disney Channel, tilogmed. Tror ikke du får det mer barnevennlig. Intet er som god gammeldags jødehat Helt enig. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Begravelse i morgen. Tenkte jeg skulle gå i begravelsen til en av pasientene som gikk bort her i forrige uke. Men jeg finner pinadø ikke dressjakken min! Den ligger ikke nede i kjelleren for jeg har tatt opp alt av klær og brodern har den heller ikke etter det jeg kan se Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Jeg har kjeda meg i hele dag. Så jeg satt opp et telt i hagen Nie og Eplefe slo opp telt i hagen i går, og brukte 2 timer på det! Så nå må jeg og typen til Eplefe slå det opp på 12 minutt under hovefestivalen for og slippe og spandere middag på de Jeg brukte 10min Mensen, ja. Damn du ødela alt! =( Jeg er imba på å muntre opp jenter med mensen Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Ai, hvorfor har du nesten lik avatar som han der, misterbjoern, eller hva han nå enn heter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 mrbjoern har en anime-julenisse xD jeg kjeder meg.. Jeg har kjeda meg i hele dag. Så jeg satt opp et telt i hagen og la meg til å sove for fem timer siden. Plutselig kom en kompis og vekte meg. Vi spilte fotball, og jeg presterte å kaste meg på en brennesle. Han stakk etter en halvtime fordi han skulle nå skolebussen tilbake (en privatperson med en caravelle), som forøvrig er kjørt av Dag Åsmund. Han skulle spille fotball på Karmøy (haugesund) laaangt her ifra. Så la jeg meg på bakken, sovna igjen. Våkna for ikke så lenge siden med vondt i hodet. My day lizzm Hvor er du fra Er fra haugalandet selv ^^ Stord, eller close Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Det skal nevnes at vi brukte to timer inkludert laaange pauser der vi gikk på butikken og kjøpte godis, røykepauser hver gang vi fant ut hvordan noe fungerte, og tid på å finne ut hvordan ting fungerte. Ingen av oss har satt opp den typen telt før, og i aktiv arbeidstid brukte vi kanskje tre kvarter, hvor halvparten av det var fordi vi hadde gjort ting i feil rekkefølge. Vi er ikke så elendige som Espen sier, og han og Torbjørn skal få kjøpe middag til oss på Hove, eller gå i bånd med ordet "Taper" på magen og "De trodde de var menn" med trykk på TRODDE hvis de feiler. Noe de kommer til å gjøre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Hahaha... Det der må jeg nesten se. Ikke glem kamera, eplefe. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Hvorfor er bruce springsteen i norge når jeg er i tyrkia!! Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Noen som har peiling på hva mrbjoern gjør? han er ikke på msn, og han var heller ikke på trening, jeg tror han sitter på IRC et eller annet sted Eee PC-en sin Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Vil helst ikke vite. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Hahaha... Det der må jeg nesten se. Ikke glem kamera, eplefe. Skal prøve å få laget en egen forumtråd om veddemålet og muligens få satt i gang en webcamstream til de to tullingene og teltet når the deal is going down. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Han var på msn i sted Endret 29. mai 2008 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg