L4r5 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 ZOMG! Hannah Montana på Oprah! Dette er jo bare toppen av lykke! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Hannah Montana ist tha shizzle Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 WTB fotbad med etterfølgende fot-/legg-/lårmassasje. Anyone? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Da sender jeg oppdraget videre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) jeg kjeder meg.. Jeg har kjeda meg i hele dag. Så jeg satt opp et telt i hagen og la meg til å sove for fem timer siden. Plutselig kom en kompis og vekte meg. Vi spilte fotball, og jeg presterte å kaste meg på en brennesle. Han stakk etter en halvtime fordi han skulle nå skolebussen tilbake (en privatperson med en caravelle), som forøvrig er kjørt av Dag Åsmund. Han skulle spille fotball på Karmøy (haugesund) laaangt her ifra. Så la jeg meg på bakken, sovna igjen. Våkna for ikke så lenge siden med vondt i hodet. My day lizzm Endret 29. mai 2008 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 2 pakker Mentos mint. The Freshmaker? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 jeg kjeder meg.. Jeg har kjeda meg i hele dag. Så jeg satt opp et telt i hagen og la meg til å sove for fem timer siden. Plutselig kom en kompis og vekte meg. Vi spilte fotball, og jeg presterte å kaste meg på en brennesle. Han stakk etter en halvtime fordi han skulle nå skolebussen tilbake (en privatperson med en caravelle), som forøvrig er kjørt av Dag Åsmund. Han skulle spille fotball på Karmøy (haugesund) laaangt her ifra. Så la jeg meg på bakken, sovna igjen. Våkna for ikke så lenge siden med vondt i hodet. My day lizzm Hvor er du fra Er fra haugalandet selv ^^ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Jeg har heller ikke date Har jobb i kveld og i natt. Begynte klokka 16, skal holde på til 08:00Er han like glad i deg? Kompis av meg har vært innom å kopiert over masse shait siden han ikke har internett og så har en sittet å sortert sokker. Hadde en hel faens haug med usorterte sokker. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Jeg har kjeda meg i hele dag. Så jeg satt opp et telt i hagen Nie og Eplefe slo opp telt i hagen i går, og brukte 2 timer på det! Så nå må jeg og typen til Eplefe slå det opp på 12 minutt under hovefestivalen for og slippe og spandere middag på de Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 12 min? Er da ikke noe stress det da. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 12 min? Er da ikke noe stress det da.Hvis man aldri har slått opp akkurat det teltet så. Det er et ganske stort telt, om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Da er søndags-daten sikkeret Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Kidden jeg sitter barnevakt for plasserer meg foran pc-en og spør om lov for å se på TV. Det ringer noen små bjeller i hodet mitt som sier jeg bør stikke huet inn og se hva hun driver med. Jeg får ikke taak i kjæresten. ._. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Kunne vært en god plan det da, om hun hadde en hensikt med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg