Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
jeg kjeder meg..

Jeg har kjeda meg i hele dag. Så jeg satt opp et telt i hagen og la meg til å sove for fem timer siden. Plutselig kom en kompis og vekte meg. Vi spilte fotball, og jeg presterte å kaste meg på en brennesle. Han stakk etter en halvtime fordi han skulle nå skolebussen tilbake (en privatperson med en caravelle), som forøvrig er kjørt av Dag Åsmund. Han skulle spille fotball på Karmøy (haugesund) laaangt her ifra. Så la jeg meg på bakken, sovna igjen. Våkna for ikke så lenge siden med vondt i hodet. My day lizzm

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar
jeg kjeder meg..

Jeg har kjeda meg i hele dag. Så jeg satt opp et telt i hagen og la meg til å sove for fem timer siden. Plutselig kom en kompis og vekte meg. Vi spilte fotball, og jeg presterte å kaste meg på en brennesle. Han stakk etter en halvtime fordi han skulle nå skolebussen tilbake (en privatperson med en caravelle), som forøvrig er kjørt av Dag Åsmund. Han skulle spille fotball på Karmøy (haugesund) laaangt her ifra. Så la jeg meg på bakken, sovna igjen. Våkna for ikke så lenge siden med vondt i hodet. My day lizzm

Hvor er du fra :p

 

Er fra haugalandet selv ^^

Lenke til kommentar
Jeg har heller ikke date :( Har jobb i kveld og i natt. Begynte klokka 16, skal holde på til 08:00
Er han like glad i deg? :wee:

 

Kompis av meg har vært innom å kopiert over masse shait siden han ikke har internett og så har en sittet å sortert sokker. Hadde en hel faens haug med usorterte sokker.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...