Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, knewt. :)

En kompis og jeg har tenkt å begynne på et treningsprosjekt neste uke, det heter Release YOUR Potential. Har selv tenkt å ta av meg noen kilo, bygge litt muskler, ønsker meg en fin og atletisk kropp, noe jeg kan være fornøyd med, som jeg ikke akkurat er. :p

Treningen og alt det der strekker seg over 13 uker. 6 uker trening 3 ganger i uka, en uke hvile, også 6 uker med trening igjen, da kan du gå to veier, en der du forbrenner mye fett, og en der du bygger mye muskler. Hele programmet er bygd opp sånn at det skal gi maksimal effekt. Skal gå for den første jeg. Gruer meg, og gleder meg. :p

http://www.tn.no/artikler.aspx?id=106

Det er sykt bra skrevet, og har mye bra info og fakta. :)

Andre her som har hørt om dette?

Kan ikke anbefale noe dette enda, nå som jeg ikke engang har prøvd det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Har dere noen planer for morgendagen da? :wee:

Kanskje ut på Fedje en tur. :p

Endelig er du tilbake, Epletøs. Men du må ikke reise til Fedje! :O Kom hit og hjelp meg med å drepe naboen, så kan vi ruse oss på rohypnol :D

Lenke til kommentar
Jeg forsøkte RYP programmet en periode, dog jeg holdt ikke ut lenge nok til å se veldig synlig resultater. Men jeg prøver gjerne igjen :)

Var det en hard periode med andre ord?

Nei, Jeg tok grunnprogrammet, og det var ikke hardt i det hele tatt, noen ganger virket det nesten litt for enkelt. Grunnen til at jeg stoppet var at jeg plutselig glemte å trene. Kom ikke på at jeg pleide å trene før mange uker senere :p

Endret av Snobjorn
Lenke til kommentar

Helvette også...nå er døgnrytmen min virkelig på vei til å rette seg. Går fra nattevakt og så blir jeg sittende å se på TV av alle ting istede for å legge meg så jeg har nettopp våknet og så skal jeg på jobb i morra klokka 8. Blir vel å ikke sove i natt da..yaaay.

And..b-real is back :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
b-hawt jo!

Prøver å lære mamma å bruke msn atm^^

Det må være morsomt :wee:

ironisk nok var det pappa som introduserte meg til msn...

Lenke til kommentar

Gaad. Gammelrektoren min er på besøk, og jeg ble kidnappet. Han presterte å hoppe innom temaer som f.eks.: Thailand, Nike, puberteten, mobbing, musikk, broren min, karakterer, engelsk, Trondheim, osv. Listen kunne vart i en evighet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...