Melisma Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Det finnes ikke ett eneste møbelvarehus jeg elsker mer enn Ikea.. De har absolutt alt man trenger der!! Gleder meg til jeg skal dit i helga, ååå lykke Bare det at jeg alltid blir stående midt i senteret "hmm, har jeg vært der borte?" "faen, her har jeg jo allerede vært!" Man blir småforvirra der inne for å si det sånn, og sliiiiten i beina.. Men jeg elsker det allikevel Thank you Ingvar Kamprad <3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Ikke stor bokstav etter kolon Vet ikke hvor sen den fotball greia blir men.... pils og film etter ball? Always Kan tilogmed spandere en på deg(That NEVER ever happens) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Noen som har en kjapp sjekkliste til ha jeg trenger når jeg skal sette opp laptopen? Sånn at jeg ikke glemmer noen småting liksom. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Ikke stor bokstav etter kolon Vet ikke hvor sen den fotball greia blir men.... pils og film etter ball? Always Kan tilogmed spandere en på deg(That NEVER ever happens) Omgish, I'm fluttered. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 You better be. Better women have tried and failed to get a drink off me Southparkman: Hva vinner Demille,Skarstad og jeg da? :D Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Noen som har en kjapp sjekkliste til ha jeg trenger når jeg skal sette opp laptopen? Sånn at jeg ikke glemmer noen småting liksom.Øhm...tenker du på software? Pff...Melisma, er bare kvinnfolk og shopping det der Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Øhm...tenker du på software?Ja. Eneste jeg har gjort foreløpig er å innstallere FireFox og avinstallere Norton. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 You better be. Better women have tried and failed to get a drink off me Southparkman: Hva vinner Demille,Skarstad og jeg da? :D Antyder du at jeg har feminine trekk? Lenke til kommentar
southparkman Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Så man skal kun bruke ordet "hei" når man ber folk på date? Vel, om du er Demille og ber meg på date kan du få bruke det. southparkman: "diskusjoner", punktum etter "samtidig" og stor forbokstav etter kolon. Gratulerer premie blir levert på døra. Bare pass på å være hjemme fra 1400-15.00 den 31. Juni. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Hakke sett deg,men nei EDIT: Endret 29. mai 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Pff...Melisma, er bare kvinnfolk og shopping det der Det er for å gjøre det fint og koselig for dere gutta at vi gjør det da!! Pluss at vi kanskje er en smule... jeg vet ikke... avhengig av shopping kanskje? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Gratulerer premie blir levert på døra. Bare pass på å være hjemme fra 1400-15.00 den 31. Juni. SVINDLER! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Ja. Eneste jeg har gjort foreløpig er å innstallere FireFox og avinstallere Norton.Nod32, photoshop, flashplayer, daemontools, java, Open Office, Notepad++, VLC, winamp, winrar, Msn Live, ffdshow (eller andre codex) Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Gut. Fordi jeg har det, vil bare ikke ødelegge overraskelsen riktig enda. @Daniel Pff...Melisma, er bare kvinnfolk og shopping det der Det er for å gjøre det fint og koselig for dere gutta at vi gjør det da!! Pluss at vi kanskje er en smule... jeg vet ikke... avhengig av shopping kanskje? En smule? I hva? Universet? Endret 29. mai 2008 av NiXx Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 No spoilers plz _=) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Pff...Melisma, er bare kvinnfolk og shopping det der Det er for å gjøre det fint og koselig for dere gutta at vi gjør det da!! Pluss at vi kanskje er en smule... jeg vet ikke... avhengig av shopping kanskje? Det skal du ikke se bort ifra. Er greit å gå å dilte etter kvinnfolk på shopping, dog i rimelig doser selvsagt og det skal være noen mannlige stopp på turen også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Jeg har mancanz? So does ComputerSjur... So I dont care about that stuff Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Nod32, photoshop, flashplayer, daemontools, java, Open Office, Notepad++, VLC, winamp, winrar, Msn Live, ffdshow (eller andre codex)Danke. Et par der jeg hadde glemt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg