Snurreleif Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) ....Det blir ikke nødvendig.. Uansett, avhengig av når arrangementet blir så kan det hende jeg har en sofa og madrass ledig. @Daniel Endret 29. mai 2008 av NiXx Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Blæææh. Hodet føles tungt som aldri før. For ikke å snakke om at det føles som om jeg ikke har sovet på fem dager. Kanskje jeg har fått for mye sol i det siste? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Heller mer at noen ikke liker å bli bemerket sjøl.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) ....Det blir ikke nødvendig..Uansett, avhengig av når arrangementet blir så kan det hende jeg har en sofa og madrass ledig. God bless you child Et mindre problem å tenke på EDIT: skal på søndagsdate med ei annen jente og se indiana jones Endret 29. mai 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Skarstad wins! Hei, Skarstad. Når skal vi på date? Se og lær! Det er sånn et "hei" skal brukes, folkens. Endret 29. mai 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Som sagt, avhenger av når det blir, og hvor store doser med rosa strømpebukser og metal dere tåler. Lenke til kommentar
southparkman Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Morsomt å lese her nå. Det er tre disksjoner som foregår samtidig Konkurranse: klarer du å finne tre skrivefeil i innlegget mitt? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Kanskje litt vanskelig og hoppe inn i samtaler typ "Sperm i sjøen gjør havet salt!" når man er ny forumbruker, men men. Det er da man forlater forumet, eller iallefall forstår at en bør gjøre det. Hvis ikke er slaget tapt Alt for sant. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Morsomt å lese her nå. Det er tre disksjoner som foregår samtidig Konkurranse: klarer du å finne tre skrivefeil i innlegget mitt? Ja. å--> og disksjoner --> diskusjoner Hmm.. Åååh, din luring, er det bare to? HÅhåhÅHÅh:__Åh. Endret 29. mai 2008 av Demille Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Skarstad wins! Hei, Skarstad. Når skal vi på date? Se og lær! Det er sånn et "hei" skal brukes, folkens. Så man skal kun bruke ordet "hei" når man ber folk på date? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Som sagt, avhenger av når det blir, og hvor store doser med rosa strømpebukser og metal dere tåler. Jeg sa vel at Datasjur blir med ja Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Skarstad wins! Hei, Skarstad. Når skal vi på date? Se og lær! Det er sånn et "hei" skal brukes, folkens. Så man skal kun bruke ordet "hei" når man ber folk på date? etterfulgt av intens knising. Som sagt, avhenger av når det blir, og hvor store doser med rosa strømpebukser og metal dere tåler. Jeg sa vel at Datasjur blir med ja Ja. Lenke til kommentar
southparkman Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Morsomt å lese her nå. Det er tre disksjoner som foregår samtidig Konkurranse: klarer du å finne tre skrivefeil i innlegget mitt? Ja. å--> og disksjoner --> diskusjoner Hmm.. Åååh, din luring, er det bare to? HÅhåhÅHÅh:__Åh. Det er ikke en og/å feil der, men de to siste er godt gjemt. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Det er ikke en og/å feil der, men de to siste er godt gjemt. Faen altså. Jeg som var såå sikker. Kjedelig konkurranse uansett. Hah! etterfulgt av intens knising. Åh, det glemte jeg. "hihiihihihihihiihhihiihhiihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Ikke stor bokstav etter kolon Lenke til kommentar
southparkman Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) så glade som enkelte er i å påpeke skrivefeil trodde jeg folk ville like den godt. Da er to av feilene funnet, nice daniel Endret 29. mai 2008 av southparkman Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Ikke stor bokstav etter kolon Vet ikke hvor sen den fotball greia blir men.... pils og film etter ball? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Vet ikke hvor sen den fotball greia blir men.... pils og film etter ball?Film vet en ikke noe om men pils? ja. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Så man skal kun bruke ordet "hei" når man ber folk på date? Vel, om du er Demille og ber meg på date kan du få bruke det. southparkman: "diskusjoner", punktum etter "samtidig" og stor forbokstav etter kolon. Endret 29. mai 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg