b-real Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Fordi en gjerne vil ha en samtale og ikke bare random poster av "hei" "hva skjer" "haha" osv? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Jeg ser det mere som å innlede en samtale med noen, fiske etter en respons akkurat som man gjør på en IM eller i en samtale.. ække no gæli i det! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) hei Man skal ikke poste tull på fora i håp om at en eller annen før eller senere skal fortelle deg hva du skal snakke om. Endret 29. mai 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 æsj.. jeg må stå opp tidlig på mandag, selv om jeg ikke skal på skole... De åpner bilettsalg for Coldplay i spektrum klokka 9. og det er vel lurt og være tidlig ute hei allesammen! Gjør et veddemål med en venn. Så er det 50/50 for at du må tidlig opp jeg sier bare: hæ? Men jeg har ikke problemer med å stå tidli opp, hvis belønningen er coldplay tickets Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Det er vel ikke tull det vel? å si hei liksom.. Det kalles å innlede en samtale med noen det.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Men her foregår det jo omtrent hele tiden en samtale så det er egentlig bare å hoppe rett inn i den. Trenger man noe mer innledning enn det? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Biril: Indeed, har samme tro og forhåpning til bandet selv. Og de singlene jeg har hørt av det nye albumet høres bra ut! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Fanken Ble bedt med på date idag, hurra tenkte jeg, men neida! Hun fikk vist ikke tid likevell Jeg som gledet meg sånn Examen går ikke bar utover de som har det.... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Men her foregår det jo omtrent hele tiden en samtale så det er egentlig bare å hoppe rett inn i den. Trenger man noe mer innledning enn det? Kanskje litt vanskelig og hoppe inn i samtaler typ "Sperm i sjøen gjør havet salt!" når man er ny forumbruker, men men. skal vi ha date Daniel luv? Endret 29. mai 2008 av NiXx Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Det er vel ikke tull det vel? å si hei liksom.. Det kalles å innlede en samtale med noen det.. Hei, sier jeg. Hei, får jeg til svar. Spennende dialog, gitt. Og det er uansett meningsløst å kaste rundt seg med "hei"-er i håp om at det er akkurat hva noen med et spennende diskusjonstema venter på for å dra i gang en dialog. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Synes bare det er unødvendig å bemerke sånt småtteri, særlig når det gjelder nye brukere.. men det er min mening. Pirkete ja... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Men her foregår det jo omtrent hele tiden en samtale så det er egentlig bare å hoppe rett inn i den. Trenger man noe mer innledning enn det?Kanskje litt vanskelig og hoppe inn i samtaler typ "Sperm i sjøen gjør havet salt!" når man er ny forumbruker, men men.Det er en grunn til at man har uttrykket "Lurk moar!". Før man poster i et gitt forum så sjekker man hvordan stemning og etikette er på dette stedet. Så når man har en "feel" for det så kan man bidra og kanskje gradvis snu ting den veien man vil selv. Men jeg kan jo være gal som mener noe slikt da. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Kanskje litt vanskelig og hoppe inn i samtaler typ "Sperm i sjøen gjør havet salt!" når man er ny forumbruker, men men. Det er da man forlater forumet, eller iallefall forstår at en bør gjøre det. Hvis ikke er slaget tapt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Oi oi,ny avantar Nixx? Pent Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Synes bare det er unødvendig å bemerke sånt småtteri, særlig når det gjelder nye brukere.. men det er min mening. Pirkete ja... Skarstad wins! Hei, Skarstad. Når skal vi på date? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Oi oi,ny avantar Nixx? Pent Takk hunbun. Forresten, trenger du og datasjur plass og sove til fotball arrangementet? Lenke til kommentar
southparkman Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Det fungerte vel egentlig da for nå ble det jo en samtale om det er greit å bare skrive poster som "hei". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 eh. YES!!!! Btw, Datasjur bruker å *betale* for husrom Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Det fungerte vel egentlig da for nå ble det jo en samtale om det er greit å bare skrive poster som "hei". Hei. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Biril: Indeed, har samme tro og forhåpning til bandet selv. Og de singlene jeg har hørt av det nye albumet høres bra ut! Har ikke hørt deres siste album dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg