Eplefe Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Nei, kan hjelpe deg jeg. Men du er flinkest ser det ut som, og du har jo klart det fint alene foreløpig. ...Jeg har to låter. Uten melodi. xD Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 @NiXx: Hvordan skal du klare å ta alle med et skudd? @Epletøs/Ëvigvintër: Jeg får prøve å fikse en flott melodi eller to på gitaren da. x) Hvordan går det med Ünhölÿ for resten? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 What can I say? I'm a master marksman. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 What can I say? I'm a master marksman. Ok, du trenger ikke avsløre alle hemmelighetene dine her. Så lenge alle dør og jeg kommer meg løs så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Tror ikke jeg har noen måte å dø på jeg foretrekker spesielt. Bare jeg slipper kreft. Seriøst, det må være det jævligste som finnes. -.- Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Så å ha hodet inne i rompa til en hest og dø av oksygen-mangel er å foretrekke? Ikke bare dør du på en jævlig måte, tenk deg familien som skal forklare hvorfor du hadde hodet ditt inne i rompa til en hest. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 @NiXx: Hvordan skal du klare å ta alle med et skudd? @Epletøs/Ëvigvintër: Jeg får prøve å fikse en flott melodi eller to på gitaren da. x) Hvordan går det med Ünhölÿ for resten? Fiks melodier, du. >:]Ünhölÿ har det fint, så vidt jeg vet. Satser på at hun ikke dreper noen av sessionmembersene (uten at vi får være med). >:] Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Så å ha hodet inne i rompa til en hest og dø av oksygen-mangel er å foretrekke? Ikke bare dør du på en jævlig måte, tenk deg familien som skal forklare hvorfor du hadde hodet ditt inne i rompa til en hest. Fordi jeg ville se hvor bæsjen kom fra, veeeeel!? Trodde det sa seg sjøl Jammen, kreft er vondt både for en sjøl OG folk rundt en -.- Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Vet det så alt for godt, jeg bare har en tendens til å blande inn bæsj og promp i allting alvorlig. Kall meg gjerne barnslig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 @NiXx: Hvordan skal du klare å ta alle med et skudd? @Epletøs/Ëvigvintër: Jeg får prøve å fikse en flott melodi eller to på gitaren da. x) Hvordan går det med Ünhölÿ for resten? Fiks melodier, du. >:]Ünhölÿ har det fint, så vidt jeg vet. Satser på at hun ikke dreper noen av sessionmembersene (uten at vi får være med). >:] Mente om hun hadde fått til noen syke bassoloer. Og ja, det hadde vært trist. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Hun har i hvert fall sett en bass nå, og vet hvordan de ser ut. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Død er vondt for folk uansett hva det er for noe. Kreft har på en måte fått nr.1 lista i det siste. Ikke helt fortjent. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Vet det så alt for godt, jeg bare har en tendens til å blande inn bæsj og promp i allting alvorlig.Kall meg gjerne barnslig. Bæsj er gøy dét, for all del Død er vondt for folk uansett hva det er for noe. Kreft har på en måte fått nr.1 lista i det siste. Ikke helt fortjent. Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) We all have bad days at times, and we are ready to quit our jobs. Well, next time you have a day like that remember this....... WHEN you have a 'I Hate My Job' day, try this: On your way home from work, stop at your pharmacy and go to the thermometer section and purchase a rectal thermometer made by Johson & Johson. Be very sure you get this brand. When you get home, lock your doors, draw the curtains and disconnect the phone so you will not be disturbed. Change into very comfortable clothing and sit in your favorite chair. Open the package and remove the thermometer. Now, carefully place it on a table or a surface so that it will not become chipped or broken... Now the fun part begins. Take out the literature from the box and read it carefully. You will notice that in small print there is a statement: 'Every Rectal Thermometer made by Johson & Johson is personally tested and then sanitized '. Now, close your eyes and repeat out loud five times, 'I am so glad I do not work in thermometer quality control at Johson & Johson.' Endret 29. mai 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Tardsystem det der PM tingen til tider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg