L4r5 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Hvis jeg hadde blitt dømt til døden i statene så tror jeg at jeg hadde valgt henging. Sånn random note. Synd de ikke praktiserer henrettelse ved skyting lenger. Hadde jeg skullet dø så ville jeg hatt det kjapt OG at de som gjorde det satt igjen med en psykisk knekk etterpå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 og @Anfall, tviler sterkt, da Coca-cola kompaniet ville ha blitt det mektigste politiske partiet, og bart og skinn-vest ville ha vært obligatorisk uniform, men takk for ordene 0o Det kunne jo blitt.. interessant. x) Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 @Anfall. Intressant, men skummelt på samme tid, klarer ikke helt å bestemme meg. Dog jeg støtter at det kunne ha vært flere kake-piknik mennesker! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Hvis jeg hadde blitt dømt til døden i statene så tror jeg at jeg hadde valgt henging. Sånn random note. Får man valget? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Statene har vel forskjellige metoder tror jeg. Men henging er "bedre" enn crappy gift-nåler. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Får man valget?I noen stater så kan man velge mellom en del hennrettelsesmetoder. Gjerne da giftsprøyte og gasskammer som er de vanligste. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Lurer på hva som er vanligst for jøder i så tilfelle. Gasskammer fremdeles? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 @Anfall. Intressant, men skummelt på samme tid, klarer ikke helt å bestemme meg. Dog jeg støtter at det kunne ha vært flere kake-piknik mennesker! Så flott, da er vi enige. Tror for resten jeg hadde valgt giftsprøyte. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Nice one! "Ærede rett. Min klient kan ikke dømmes til døden ved gasskammer da hans folk har dårlige erfaringer med slike kammere" Endret 29. mai 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Synd de ikke praktiserer henrettelse ved skyting lenger. Hadde jeg skullet dø så ville jeg hatt det kjapt OG at de som gjorde det satt igjen med en psykisk knekk etterpå. Funfact: det er alltid én som har fått geværet ladd med løsskudd, så skytterne aldri kan vite om de faktisk har drept. Endret 29. mai 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Anfall! Vi må skrive flere tekster til Grim&Necro! Jeg vil komme i gang med andrealbumet og JESUS GOES TO THE GAS CHAMBER ffs! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Barte-menn blir automatiskt gasset? og Anfall, ikke at jeg burde si det, men du vet at gift-sprøyter har størst sjanse for og bli mislykket slik at du pines til døde? sånn groteskt lenge? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Funfact: det er alltid én som har fått geværet ladd med løsskudd, så skytterne aldri kan vite om de faktisk har drept.Jeg vet. Og det jeg har lest er at nettopp dette har plaget en del av dem som har skutt tidligere. Skal jeg dø så skal de ikke få noen gavepakke av meg. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Jeg hadde klart og bli hatet uansett, enten ved å rope "morra di er mann!" rett for skuddene, eller fordi det oser "....æsj" av meg. Endret 29. mai 2008 av NiXx Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 @Eplefe: Fantastisk albumtittel. Er vi ferdige med alle på det første da? (dårlig hukommelse) @NiXx: Ok. Kaaanskje jeg velger henging isteden. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Ta henging, for da kan jeg stå i klokketårnet, skyte av tauet, og prise whatever som er allmektig for skillsa mine, mens du løper for harde livet mot frihet. God deal? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Sounds nice. Hvis ikke det funker så får du stå klar med et 2. skudd så du kan skyte meg hvis de tar meg igjen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 @Eplefe: Fantastisk albumtittel. Er vi ferdige med alle på det første da? (dårlig hukommelse)Vi har to. Uten melodi. 8DMen var da for faen ikke meningen at jeg skulle skrive alt alene bare fordi jeg er vokalist. :< Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Sounds nice. Hvis ikke det funker så får du stå klar med et 2. skudd så du kan skyte meg hvis de tar meg igjen. Eller jeg kan bruke det ene skuddet på å drepe alle forfølgerne? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 @Eplefe: Fantastisk albumtittel. Er vi ferdige med alle på det første da? (dårlig hukommelse)Vi har to. Uten melodi. 8DMen var da for faen ikke meningen at jeg skulle skrive alt alene bare fordi jeg er vokalist. :< Nei, kan hjelpe deg jeg. Men du er flinkest ser det ut som, og du har jo klart det fint alene foreløpig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg