Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hvis jeg hadde blitt dømt til døden i statene så tror jeg at jeg hadde valgt henging. Sånn random note.

Synd de ikke praktiserer henrettelse ved skyting lenger. Hadde jeg skullet dø så ville jeg hatt det kjapt OG at de som gjorde det satt igjen med en psykisk knekk etterpå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
og @Anfall, tviler sterkt, da Coca-cola kompaniet ville ha blitt det mektigste politiske partiet, og bart og skinn-vest ville ha vært obligatorisk uniform, men takk for ordene 0o

Det kunne jo blitt.. interessant. x)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
@Anfall.

Intressant, men skummelt på samme tid, klarer ikke helt å bestemme meg.

Dog jeg støtter at det kunne ha vært flere kake-piknik mennesker!

Så flott, da er vi enige. :p

Tror for resten jeg hadde valgt giftsprøyte.

Lenke til kommentar
Synd de ikke praktiserer henrettelse ved skyting lenger. Hadde jeg skullet dø så ville jeg hatt det kjapt OG at de som gjorde det satt igjen med en psykisk knekk etterpå.

Funfact: det er alltid én som har fått geværet ladd med løsskudd, så skytterne aldri kan vite om de faktisk har drept.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Funfact: det er alltid én som har fått geværet ladd med løsskudd, så skytterne aldri kan vite om de faktisk har drept.
Jeg vet. Og det jeg har lest er at nettopp dette har plaget en del av dem som har skutt tidligere. Skal jeg dø så skal de ikke få noen gavepakke av meg.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

@Eplefe: Fantastisk albumtittel. :p Er vi ferdige med alle på det første da? (dårlig hukommelse)

@NiXx: Ok. Kaaanskje jeg velger henging isteden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Sounds nice. Hvis ikke det funker så får du stå klar med et 2. skudd så du kan skyte meg hvis de tar meg igjen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
@Eplefe: Fantastisk albumtittel. :p Er vi ferdige med alle på det første da? (dårlig hukommelse)
Vi har to. Uten melodi. 8D

Men var da for faen ikke meningen at jeg skulle skrive alt alene bare fordi jeg er vokalist. :<

Nei, kan hjelpe deg jeg. Men du er flinkest ser det ut som, og du har jo klart det fint alene foreløpig. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...