Snurreleif Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Vær dritt-unge mens du enda kan skylde på alderen, jeg blir 20 i September, og da kan jeg ikke skylde på tenårs-hormoner lengre.. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 "Jeg er bare 15, men sååå seriøs og moden HELE tiden" Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Vær dritt-unge mens du enda kan skylde på alderen, jeg blir 20 i September, og da kan jeg ikke skylde på tenårs-hormoner lengre.. Wooooord! Og det er bare som tenåring man kan tøse rundt og prøve seg fram og slippe unna med det! Spesielt når man er 15/16. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Vær dritt-unge mens du enda kan skylde på alderen, jeg blir 20 i September, og da kan jeg ikke skylde på tenårs-hormoner lengre.. Det suger, ikke sant? Sjøl er jeg en drittunge på snart 20 som ikke har fullført vgs ennå, så hvor havner jeg på den modenhetsskalaen til Yoshi? : edit: And damnation is forced upon the weak. Endret 29. mai 2008 av bazukh Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) På svært tvilsom-skalaen. Dog ikke like tvilsom som 40åringen som gikk på vgs der jeg gikk. ...og ja, det suger, har allerede fått 1/4livs krise symptomer. Endret 29. mai 2008 av NiXx Lenke til kommentar
hylo Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Jæ r 19 og omfg så serius.WE HAVE INTEL THAT YOU ARE IN POSESSION OF THE BUKKIT. Fredag er dagen, Tomato. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Vær dritt-unge mens du enda kan skylde på alderen, jeg blir 20 i September, og da kan jeg ikke skylde på tenårs-hormoner lengre.. Det suger, ikke sant? Sjøl er jeg en drittunge på snart 20 som ikke har fullført vgs ennå, så hvor havner jeg på den modenhetsskalaen til Yoshi? : Jeg har da ikke satt opp noen skala! Jeg har bare sagt at jeg er skeptisk til å kalle noen som ikke har fullført videregåene for moden. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Jæ r 19 og omfg så serius.WE HAVE INTEL THAT YOU ARE IN POSESSION OF THE BUKKIT. Fredag er dagen, Tomato. He stole a bukkit!? KILL THE INFIDEL! Vær dritt-unge mens du enda kan skylde på alderen, jeg blir 20 i September, og da kan jeg ikke skylde på tenårs-hormoner lengre.. Det suger, ikke sant? Sjøl er jeg en drittunge på snart 20 som ikke har fullført vgs ennå, så hvor havner jeg på den modenhetsskalaen til Yoshi? : Jeg har da ikke satt opp noen skala! Jeg har bare sagt at jeg er skeptisk til å kalle noen som ikke har fullført videregåene for moden. 40Åringen på skolen min var veldig kjønns-moden iallefall, vet ikke intelligens-messig. Endret 29. mai 2008 av NiXx Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 På svært tvilsom-skalaen. Dog ikke like tvilsom som 40åringen som gikk på vgs der jeg gikk. ...og ja, det suger, har allerede fått 1/4livs krise symptomer. JEg begynte få bursdagsangst for to år siden. Eh Jeg har da ikke satt opp noen skala! Jeg har bare sagt at jeg er skeptisk til å kalle noen som ikke har fullført videregåene for moden. Joda, det har du vel! Og jeg tror du kan stå på det ^^ Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Men du er jo jente, og jenter er kjønns-messig sett to år foran gutter, så jeg er der du var før. GEddit? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Jeg har da ikke satt opp noen skala! Jeg har bare sagt at jeg er skeptisk til å kalle noen som ikke har fullført videregåene for moden. Joda, det har du vel! Og jeg tror du kan stå på det ^^ Åpenbart medfører ingen av anklagene dine riktighet da jeg aldri har uttrykk annet enn skepsis ovenfor yngre tenåringer som omtaler seg selv som modne før de har fullført videregående skole. Sjekk, 'a! Fancy formuleringer og ingen smilefjes, jeg må jo være overmoden! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Den siste setningen din ødela alt, du må tilbake til start dessverre. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Åpenbart medfører ingen av anklagene dine riktighet da jeg aldri har uttrykk annet enn skepsis ovenfor yngre tenåringer som omtaler seg selv som modne før de har fullført videregående skole. Sjekk, 'a! Fancy formuleringer og ingen smilefjes, jeg må jo være overmoden! Det der er bare veslevoksent Hoho, dere umyndige kan bare ikke vinne, dere edit: quotesurr x2 Endret 29. mai 2008 av bazukh Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 29.05.08 11.47 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 8200 FAUSKE *danse* Er nok for sent til at den kommer i dag dessverre men forsatt XD Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 WE HAVE INTEL THAT YOU ARE IN POSESSION OF THE BUKKIT. Fredag er dagen, Tomato. BUKKIT SAIS NO! I know. :--D Må hooke opp med noen som kan kjøpe sprit... *wink wink somebody* Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 ka du har bestillt, b-real? god morgen/dag folkens ^^ diiig vær! Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Men du er jo jente, og jenter er kjønns-messig sett to år foran gutter, så jeg er der du var før. GEddit? Haha, "kjønns-messig sett" var da utrolig klønete formulert? Jenter er kjønnsmodne og fysisk utvokste noen år før guttene, ja. Vi snakker selvfølgelig generelt og ikke konsekvent. Jenter er også generelt modnere enn gutter. Heterofile gutter, vel å merke. Modningsprosessen fremskyndes hos homofile og bifile gutter, siden finne-seg-selv-prosessen setter det hele i gang veldig tidlig hos de fleste. Såh, *host*, harr-di-harr-harr, all you straight boys. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 I know. :--D Må hooke opp med noen som kan kjøpe sprit... *wink wink somebody* Olav, vel! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Er lesber sånn ekstra-ekstra tidlig ute da? O.o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg