hylo Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Fu Manchu - Moving In Stereo OHYES. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Bazukha pønsker på noe.... jeg bare vet det.. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 QOTSA er stoner-metall, da!! Btw, jeg får en vibb om at Vintermåne mobbes fordi han er mindreårig? Synes ikke dere skal pirke på dømmekraften hans bare fordi han er 15. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Da tar du feil, jeg går ikke glipp av ting pga hva jeg liker. Jeg hører like gjerne på rolig, kjærlighetsmetall, likesom kristenslakt, død og fordervelse.Og stonermusikk? Reggae? Elektronisk? Powerpop? Punk? Metalcore? Og love-metal, snakker vi HIM? O.o Nei, HIM er ikke det eneste bandet som spiller kjærlighetsmetal. Jeg liker ikke HIM noe særlig heller. Stoner har jeg ikke sjekka ut enda, reggae har jeg litt av, har noen få elektroniske jeg liker veldig godt, samt litt tilfeldig hardstyle, powerpunk kjenner jeg ikke til, punk har jeg litt av, metalcore har jeg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Jeg har en Kaizers Orchestra/Gogol Bordello/DeVotchKa/Zydepunks/Kultur Shock/Les Hurlements d'Léo-dag i dag. Sigøynerpunk. <3 Lenke til kommentar
hylo Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Btw, jeg får en vibb om at Vintermåne mobbes fordi han er mindreårig? Synes ikke dere skal pirke på dømmekraften hans bare fordi han er 15. Neinei. Kunne aldri falle meg inn. MEN, nå er det trening og shit! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 QOTSA er stoner-metall, da!! Btw, jeg får en vibb om at Vintermåne mobbes fordi han er mindreårig? Synes ikke dere skal pirke på dømmekraften hans bare fordi han er 15. QOTSA er like mye stoner-metal som Led Zeppelin er Death-Metal. Jeg har en Kaizers Orchestra/Gogol Bordello/DeVotchKa/Zydepunks/Kultur Shock/Les Hurlements d'Léo-dag i dag. Sigøynerpunk. <3 Bak et halleluja? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Nei, HIM er ikke det eneste bandet som spiller kjærlighetsmetal. Jeg liker ikke HIM noe særlig heller. Stoner har jeg ikke sjekka ut enda, reggae har jeg litt av, har noen få elektroniske jeg liker veldig godt, samt litt tilfeldig hardstyle, powerpunk kjenner jeg ikke til, punk har jeg litt av, metalcore har jeg. Jeg vet at HIM ikke er det eneste bandet som spiller love metal, men jeg gjettet dem ut i fra de andre holdningene du presenterer for oss i dag. Godt å se du føler for å fortelle meg dette. Det var et eksempel fra min side, men godt å se allikevel. Eller.no. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 QOTSA er stoner-metall, da!! Btw, jeg får en vibb om at Vintermåne mobbes fordi han er mindreårig? Synes ikke dere skal pirke på dømmekraften hans bare fordi han er 15. No shit, Sherlock Lenke til kommentar
hylo Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 QOTSA er like mye stoner-metal som Led Zeppelin er Death-Metal. Josh Homme gitarist av både Kyuss og QOTSA. Klart det ikke er "metal", men stoner-inspirasjonene er der. Så jævelig også. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 QOTSA er stoner-metall, da!! Btw, jeg får en vibb om at Vintermåne mobbes fordi han er mindreårig? Synes ikke dere skal pirke på dømmekraften hans bare fordi han er 15. QOTSA er like mye stoner-metal som Led Zeppelin er Death-Metal. Øøøøuhmaigååd! :O *slapslapslap* Okei, da. *Sette på Air* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Bak et halleluja?Ompa til du Dør, faktisk. Føler jeg er den eneste som vet hvem Fredrik Meltzer er uten å måtte google ham. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 QOTSA er stoner-metall, da!! Btw, jeg får en vibb om at Vintermåne mobbes fordi han er mindreårig? Synes ikke dere skal pirke på dømmekraften hans bare fordi han er 15. No shit, Sherlock Kjenner meg igjen, hehe. Aah, nå er jeg 17, ingen mobber meg her inne lenger. Bortsett fra i Sex og samliv-kategorien, men det er jo en barnehage. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Dessuten, jeg hadde "mobbet" en tredveåring om det var det samme som Vintermåne mennesket presenterte. Jeg er /care til alder. Og stoner-rock passer nok bedre til QOTSA enn stoner-metal. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 QOTSA er stoner-metall, da!! Btw, jeg får en vibb om at Vintermåne mobbes fordi han er mindreårig? Synes ikke dere skal pirke på dømmekraften hans bare fordi han er 15. No shit, Sherlock Kjenner meg igjen, hehe. Aah, nå er jeg 17, ingen mobber meg her inne lenger. Bortsett fra i Sex og samliv-kategorien, men det er jo en barnehage. Det finnes ikke seriøse og modne 15-åringer vet du Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Sigøynerpunk. <3Alt som kommer fra, eller har noe med signøyere å gjøre, er drit. is fact. De er verdens bunnslam, og kakkerlakkens nærmeste slektninger. Tiggende, knivslåssende, innavlede, sykt ustabile individer. Men nå skal jeg plukke opp pass, muligens skattekort, stekepannelokk og dra på teammøte/oplæring/jobb. Later, metalltøøøzer. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 QOTSA er like mye stoner-metal som Led Zeppelin er Death-Metal. Josh Homme gitarist av både Kyuss og QOTSA. Klart det ikke er "metal", men stoner-inspirasjonene er der. Så jævelig også. Trodde det var Olivieri? som var i begge trodde jeg. At det er stoner inspirert vet jeg, metal tviler jeg på dog. mer rock. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Det finnes ikke seriøse og modne 15-åringer vet du Lenke til kommentar
K.. Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Alt som kommer fra, eller har noe med signøyere å gjøre, er drit. De lager kul musikk. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Det finnes ikke seriøse og modne 15-åringer vet du Som 17-åring kan jeg bekrefte at alle 15-åringer er seriøse og modne ingen andre steder enn i sitt eget hode. Og jeg var akkurat sånn selv, haha! Selvfølgelig er du moden og seriøs til en viss grad, da. Skal jo ikke si jeg kjenner deg. Men seriøst, alle 15- og 16-åringer jeg kjenner er søtt opptatt av å være modne og seriøse hele tiden, men det er så mye de ikke har vært igjennom, så man må bare smile, hehe. Jeg er skeptisk til å kalle noen som ikke er ferdig med videregående for modne og seriøse. (Den traff meg selv også.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg